„Opet Durica“

Sjećate se priče o neobičnoj djevojčici Durici?

A sada kako je sve krenulo…

Nisam tip od rođendana. Nije mi jasno zašto moramo imati neki „razlog“ da razveselimo nekoga tko nam je drag? Zašto to moraju biti samo rođendani, Božić ili neki drugi važni dani? Zašto svaki dan nije „važan“ dan? Zašto se ljudi čude malim sitnicama i nije im jasno čemu sada to, pitaju se koji je razlog… a razloga nema, barem nekog posebnog… a zapravo ne shvaćaju da su oni taj poseban razlog… kao kada bez nekog posebnog razloga dobiješ malog plišanca koji te čuva prije spavanja i iako ih imaš desetak različitih, upravo ovaj je poseban jer znaš da ga je netko kupio jer je mislio na tebe… i kupio ga je protivno svojim uvjerenjima i iako misli da su ti plišanci bezvezni… ali ga je kupio jer zna koliko tebi znače i koliko se bojiš spavati sama… Da li za to treba postojati neki „poseban“ razlog?

Bez nekog posebnog razloga… kutijice dvije od kojih svaka svoju tajnu krije…

Za dvije velike djevojčice… za dvije Duri Duri Durice…










10 komentari on "„Opet Durica“"

eda on 25. studenoga 2011. u 14:30 kaže...

Koji čupavi, medeni detalji na ovoj ludo dobroj kutiji!!! JA JESAM oduševljena ovom Duri Duricom!!!

Unique Hrebina on 25. studenoga 2011. u 14:45 kaže...

predobre su... obožavam tak šašave stvarčice :)

Sanja on 25. studenoga 2011. u 15:42 kaže...

Ni ja nisam tip od rođendana i svih tih određenih datuma kada moramo nešto slaviti, više volim slaviti kad se meni to hoće!
Kutijica Durica za dvije velike Durice je preslatka sa svim tim detaljima koje tako posložiš da izgledaju savršeno i nikad ih nije previše ni premalo!
Pusa

Anonimno kaže...

Ako ti je netko drag ne treba ti povod da mu nešto pokloniš,napraviš, kažeš lijepu riječ, sve je u nama samima. Raduje me da još ima ljudi koji misle jedni na druge i nastoje biti pozitivni, dobri i dragi, baš kao i ti!:)
Kutijice su prekrasne i s ljubavlju napravljene, to je ono što je najbitnije.

Kiss i lijep ti pozdrav:)

Romana on 26. studenoga 2011. u 00:15 kaže...

Meni je ova Durica fenomenalna!! :)

Good Ghost on 26. studenoga 2011. u 01:26 kaže...

Slažem se s tobom kaj se tiće darivanja. Ja sam isto tip koja poklanja cijele godine jer volim ljude oko sebe razveseljavati, zato onda i zaboravim kad je čiji rođendan he he.
Kutijice su ti mrak :))

Biljana on 26. studenoga 2011. u 03:47 kaže...

Savrsena kombinacija motiva, boje,detalja, jednostavno je prelijepa:-)

Prirodna on 26. studenoga 2011. u 10:10 kaže...

sviđa mi se cijela kutijica, a tajna koju krije me je posebno oduševila :) :)

Creations by Ane on 26. studenoga 2011. u 13:39 kaže...

pa ja sam skoro zaboravila duricu,baš je lijepa energična

Tina on 28. studenoga 2011. u 11:21 kaže...

durica je fantastična,unikatna,ma savršena je!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal