Moji radovi












































































8 komentari on "Moji radovi"

Biljana on 6. studenoga 2010. u 01:37 kaže...

Draga Martina, sad sam slucajno nabasala na tvoj blog, Wow!!! Blog ti izgleda fantasticno, a licitarska kutijica je prepreslatka:))))
Kreni u posjetu ostalim blogovima i ostavljaj im komentare, da mogu doci na tvoj, jer steta je da ne vide ovu ljepotu.
Pusa iz Rijeke, Biljana

Ana kaže...

Ovo su prava umjetnicka djela, cekamo nove poslastice!!! ;o)

Anonimno kaže...

Martina,radovi su super!
Slučajno sam otkrila blog i zabavila se.
I društvo je, čini se, jako dobro.
Svratit ću opet.
blanka

Frenx kaže...

Pozdrav! Slučajno sam naletila na tvoj blog i oduševila se ovim kutijama!
Skidam kapu =) rado bi i posjedovala jednu :)
Od sad te pratim...
Frenx

Martina on 20. srpnja 2011. u 13:25 kaže...

Bebač mi je zakon! Pa kad si sve to stigla????

Anonimno kaže...

Divan blog, divan decoupage, neobično & jedinstveno! Pozdrav iz Beograda!

sweet dreams on 3. rujna 2012. u 13:16 kaže...

hej, ovo je mrak! licitarske kutije su mi super!

Anonimno kaže...

We stumbled over here different website and thought I may as well
check things out. I like what I see so now i'm following you.
Look forward to looking at your web page repeatedly.


Here is my webpage خرید کارت شارژ همراه اول

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal