Licitar u srcu

Današnji dan… na prvi pogled sasvim običan dan… ali meni je sve samo ne običan! THIS IS THE DAY!!! Danas pišem prvi post na svom blogeku! Tako sam sretna! Ali sam i prestrašena u isto vrijeme… Zbrka u glavi, misli lete, a ja koja inače nemam problema s pismenim izražavanjem (barem sam tako mislila do sada, ha, ha) ne mogu smisliti dvije pametne…

Dugo sam razmišljala… imati svoj blog ili ne. U jednom trenutku zabljesne DA, a u drugom ga NE opali po glavi! Moram priznati da pomalo ljubomorno pratim sve te divne blogove i komentare, razmjenu iskustava, savjete i prava prijateljstva… a s druge strane pitam se jesam li ja dorasla tom zadatku?

U ozbiljnije kreativne vode zaplovila sam tek ovog ljeta i s divljenjem promatram neke radove… ajme, koliko sam ja daleko od toga?! Ipak, evo me!

Postoji nešto posebno i srcu mome jako drago. Još kao mala djevojčica stajala bih i satima ih promatrala kako se ljuljaju na špagici na štandu... licitare, te malene divne šarene kolačiće. Zašto ih tako volim? Ma ima nešto čarobno u tom malom crvenom srčeku, zar ne? Ovo je jedan moj!



10 komentari on "Licitar u srcu"

Radmila kaže...

čestitam od srca,blog je nježan i sladak kao i ti,radovi predivni-bit ću redovito u posjetu:)))

Unknown on 4. studenoga 2010. u 23:47 kaže...

Dobrodošla! licitar je mraaaaaaak!

Martina on 5. studenoga 2010. u 10:35 kaže...

Pa znala sam da si odlična u ukrašavanju, repariranju, ali baš toliko,svakim danom sve više me iznenađuješ, i to pozitivno. Pusu ti šaljem i navratim opet!

Keks on 6. studenoga 2010. u 04:01 kaže...

Draga Martina radovi su ti prekrasni! Licitari su moji favoriti, divni su! Samo hrabro sa bloganjem, ja sam se isto dvoumila i onda me Tea (naravno, tko bi drugi :)) pogurnula, da kažemo onako po domaći...nogom u d... :) Znatiželjno čekamo tvoje nove radove.

Unknown on 6. studenoga 2010. u 09:12 kaže...

Joj, meni je super kad ja vas kiknem nogom u d.... :) onda vi zabriljirate sa svojim radovima a meni srce veeeeliko ko' kuća od sreće!!!!

tatjana on 6. studenoga 2010. u 12:57 kaže...

dobro došla u ove vode! :)
znam skroz o čemu pričaš kad objašnjavaš ovu zbrku u glavi blog ili ne-blog? i ja sam isto dugo, dugo tako promatrala druge blogove i divila se svim tim radovima... pa sam se na kraju ipak nekako odlučila...
sve u svemu... samo naprijed! :)
i ova kutijica - prekrasno, ostavlja bez daha! :)

Majto on 6. studenoga 2010. u 19:42 kaže...

Hvala svima na podršci, ohrabrenju i divnim komentarima! Ne možete si ni zamisliti koliko ste me razveselili! I kako bi naša Tea rekla: moje je srce veelikooo kao kuća od sreće! Velika hvala Tei bez koje ne bi bilo ovog mog blogeka :-))) Sretni smo što te imamo :-)))
Hugs for all of you!

Biljana on 7. studenoga 2010. u 10:44 kaže...

Skrinjica ti je preprelijepa:)))
Obozavam cipku, a tvoja se fantasticno sljubila sa zelenom bojom, bravo:))
Pusa

DesignedBy on 9. studenoga 2010. u 05:03 kaže...

Prelijepa kutijica! Super Blog!
Veeeliki pozdrav!
Tanja
www.designedby.name

Sandra Z on 17. studenoga 2010. u 04:42 kaže...

Neopisivo mi je drago što si otvorila blog i što s nama dijeliš svoja majstorstva. Divno, predivno. Uživam i u tvojem pisanju. Samo tako dalje i ja ti želim dobrodošlicu (malo sa zakašnjenjem, oprosti). p.s. tvoji licitari su me inspirirali na to kako da uredim stari mlinčić za kavu (uzimam ga i vraćam već po 100-ti put) ... Sandra Z.

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal