Kontakt

Ukoliko me želite kontaktirati, to možete učiniti na slijedeći način:

5 komentari on "Kontakt"

Unknown on 2. studenoga 2010. u 12:36 kaže...

Dobrodošla u naše blogerske vodice. Ponekad mutne, ponekad bistre, no uvijek teku i nikada se ne odmaraju!

MICE TORBICE on 4. studenoga 2010. u 20:50 kaže...

Nisi mi se nahvalila da si postala blogerica...
Baš mi je drago da si ovdje a iznenadile me tvoje slatke kutijice!!

Mare on 5. studenoga 2010. u 11:02 kaže...

evo i mene s dobrodošlicom i komentarom.....
jako mi se sviđa ideja s licitarskom kutijom:))...
pozdrav iz rijeke:)...
M....

Anonimno kaže...

Drago mi je što je blog napokon ugledao svijetlo dana :) meni je i dalje najdraža kraljevska :)) pozdrav od Jadranke!!

Anonimno kaže...

Pregleadala sam malo tvoj preslatki blog i jako mi se dopao, pogotovo tvoji radovi, veseli, šareni , krasni su !!!
Sa zadovoljstvom ću te i dalje pratiti.


Veliki pozdrav, Zondra Art

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal