„Gospon Vunenko“

Kasnim malo znam, ali važno da je tu moj gospon Vuneni. Neko sam vrijeme razmišljala o ovogodišnjem adventskom vjenčiću, imala sam nekoliko ideja, a na kraju sam se odlučila za Vunenka. Iako možda tako izgleda, ne, ovo nije Vunenko za neku malu djevojčicu i neće biti u nekoj dječjoj sobici… Ovo je moj gospon Vunenko!


Ove godine imala sam potpunu slobodu u svom kreativnom izražavanju (dragi se unaprijed složio s mogućim ishodom, ha, ha). Nekako sam se zasitila tradicionalnih motiva i ideja, htjela sam nešto drugačije. Malo vune, čipke, raznih krpica… i evo ga! Gospon Vunenko je tu! Možda nije za neku malu, ali Vunenko je sigurno tu za jednu veliku djevojčicu…


Kako vam se sviđa moj gospon Vunenko?







16 komentari on "„Gospon Vunenko“"

by pure on 4. prosinca 2011. u 11:01 kaže...

Toliko crveno, a toliko lijepo! Izvrsna ideja i još bolja izvedba!

Marija on 4. prosinca 2011. u 11:18 kaže...

Predivne kombinacije boja i materijala... Prošle godine sam na sličan način obnovila jedan stari vjenčić za vrata sa zelenim vunicama i ukrasima, baš je bio efektan :)

Anonimno kaže...

Jako lijep vjenčić! Sve pohvale!
Pozdrav!:)

LivesArt on 4. prosinca 2011. u 12:14 kaže...

Vunenko je presladak!

Sanja on 4. prosinca 2011. u 12:41 kaže...

Kad bih trebala zamisliti vjenčić koji će napraviti Martina on bi bio poput ovog...krpice, vunica, mašnice i srca...to je vjenčić za male i velike djevojčice koji će svojim izgledom unijeti veselje u nečiji dom! Prelijep je!

Tina on 4. prosinca 2011. u 12:55 kaže...

super je,bravo!

Suzana on 4. prosinca 2011. u 12:58 kaže...

Ideja je odlična, izvedba vrhunska. Lijepo si odabrala boje i niti kojima si zagrlila vjenčić.

an. on 4. prosinca 2011. u 13:32 kaže...

Jako nam se sviđa :)))

Unknown on 5. prosinca 2011. u 00:07 kaže...

Gospodin Vuneni je savrsen.Odlicna ideja, a jos bolja izrada!

Pipi on 5. prosinca 2011. u 12:05 kaže...

bas mi ej sladak, poseban je...pozdrav za vunenka....

Romana on 5. prosinca 2011. u 13:45 kaže...

Meni se baš dopada tvoj gospodin vunenko, neobičan je i lijep. I nije kasno za vijenac do Božića, ja sam ga isto nedavno radila.

Creations by Ane on 7. prosinca 2011. u 08:08 kaže...

lijepo si to odradila

Radmila on 9. prosinca 2011. u 06:00 kaže...

Tako nježan i romantičan baš kao ti.Drago mi je da znam da si tu,kad već nikako da se vidimo:-)

eda on 18. prosinca 2011. u 11:21 kaže...

Sve što ima čipkicu i srca dovoljno je da se ja zaljubim na prvi pogled... još ovako čupavo, slatko i romantično i ja sam gotova... Vunenko je prelijep:)

Karmen on 19. prosinca 2011. u 14:40 kaže...

Gospon Vunenko je poseban kao i ova velika djevojčica. Baš nekako pašu zajedno:))

arba on 4. siječnja 2012. u 04:36 kaže...

Hej draga, gospodin Vunenko ti je tako divan, a i jako mi se sviđa Durica...koliko sam ja prekrasnih stvarčica kod tebe propustila!!
Želim ti sretnu, zdravu i jaakooo kreativnu Novu godinu, neka ti se sve želje ispune.
Pozz

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal