„Vintage rozika“

Kako vi na kraj izlazite s rođendanima i traženjem poklona? Ili sam ja u manjini onih koji s tim imaju problema i lutaju gradom satima tražeći „onaj pravi“ rođendanski poklon za posebnu osobu? A sve se čini tako glupo i bezveze… i obično… I što je to „onaj pravi“ poklon? Za mene to je neka sitnica, naizgled obična, ali s posebnim značenjem koja podsjeća na neki trenutak koji nikada ne želimo zaboraviti, koja podsjeća na osobu koju volimo, na nešto posebno što nas veže, a što razumijemo samo mi…
Ne kažem ja da parfemi nisu dobar poklon. E, kad smo već kod parfema ja obožavam Armani „Code“ (a i bilo koji Bvlgari može proći, ha, ha, moram se malo našaliti)! A sad stvarno! Na primjer parfemi! Parfemi su u redu, ali otići u parfumeriju i kupiti parfem kojeg će tamo čak i zamotati, to i nije neka mudrost. A što mogu kad sam ja nježna i romantična dušica? Ja sam tip od „drndica“ (čitaj:sitnice koje vesele srce i dušu) i svaka „drndica“ priča svoju priču.

A priča ide ovako…


Za jednu veliku djevojčicu koja još uvijek vjeruje u točkaste snove malenih djevojčica…
Za jednu veliku djevojčicu zbog koje poželim zauvijek ostati djevojčica…
Za jednu veliku djevojčicu zbog koje i dalje vjerujem u točkaste snove…
Jer uz nju točkasti snovi postaju stvarnost…

Nadam se da će se uvijek sjetiti… i da će ju čuvati… ovu škrinjicu napunjenu najljepšim točkastim snovima…













17 komentari on "„Vintage rozika“"

Marinica on 4. siječnja 2012. u 16:12 kaže...

Prekrasan poklon!!

Goge on 4. siječnja 2012. u 23:12 kaže...

Meni je ovo bolje od bilo kojeg parfema :))
kutijica je posebna. vidi se da si u nju ulozila puno ljubavi.

Unknown on 4. siječnja 2012. u 23:41 kaže...

Kako je divna kutija koju si napravila.Tako nezna, krhka, zenstvena.Zadivljena sam! Da li postoji pravi poklon????Pa ne znam....Mozda u datom trenutku, ali uopste....to bi znacilo, kada bih pogodila taj pravi poklon, onda datoj osobi vise nista ne bih poklanjala...ili...

eda on 5. siječnja 2012. u 00:08 kaže...

I ja spadam u skupinu onih kojima proradi adrenalin kod rođendana dragih osoba... pa nijedan kupovni poklon ne bude dovoljno dobar da izrazi emocije koje želim upakovati u poklon:))
Stoga je izrada osobnog, personaliziranog poklona idealna prilika da pokažemo koliko nam je stalo do te osobe..
A ova tvoja prelijepa kutijica je prepuna upravo takvih emocija... sigurna sam da će T pustiti suzicu kad primi u ruke ovu prekrasnu "vintage roziku" rađenu s ljubavlju:))

arba on 5. siječnja 2012. u 00:19 kaže...

Prekrasna točkasta ljepotica! Ovo je pravi poklon za rođendan!

Creations by Ane on 5. siječnja 2012. u 04:56 kaže...

i ja volim code
i jako mi je lijepa kutija osobito unutrašnjost

Suzana on 5. siječnja 2012. u 06:11 kaže...

Predivan poklon za rođendan! Kutijica je super i izvana i iznutra.

Good Ghost on 5. siječnja 2012. u 12:58 kaže...

E da, svi mi smo tu negdje kaj se poklona tiče za drage nam ljude. Pa ću ja jednostavno potvrditi sve ono kaj je Eda napisala, jer ona to tako lijepo uvijek sroči.
A kutijica ti je stvarno prekrasna...:))

Tina on 5. siječnja 2012. u 14:40 kaže...

ja nevolim code ali sve druge da! ej draga,pa gdje si mi ti? kutijica ti je bozanstvena! kad bi zeljela kutijicu,htjela bi bas takvu! nije te dugo bilo pa ti ovde želim čestitat sve najbolje i da budes sto vise među nama u nasoj maloj blogosferi.kiss

Sanja on 6. siječnja 2012. u 02:57 kaže...

I ja sam pristalica sitnica koje vesele srce i dušu :)))
Kutija je prekokrasna i stvarno si se potrudila da je dovedeš do savršenstva i tako nešto ne možeš kupiti ni u jednoj trgovini! Unikat sa dušom i trajna uspomena!
Lp

Anonimno kaže...

Predivan poklon, i ja bih željela baš takvu za rođendan!!! :)))

Sandra on 7. siječnja 2012. u 10:55 kaže...

Ovo je tako lijepo i posebno:) Predivan poklon:)))

MartaV on 10. siječnja 2012. u 02:34 kaže...

vjerujem da većina nas ovdje više voli ove nego neke kupovne poklone....a i suludo je uopće raspravljati o vrijednosti kupovnog i handmade poklona...

prekrasna, nježna, barokna...predivan poklon :)))

Anonimno kaže...

Moram priznati da si me oduševila ovom kutijicom: prekrasna je!!!
Uistinu divan poklon, sve pohvale!

Pusa i lijep pozdrav:)

Anonimno kaže...

Predivan poklon, i bolji od bilo kakvog kupovnog, jer rađen je samo za tu osobu, s ljubavlju.jako lijep kutija, i ujedno hvala ti, dala si mi ideju za jednu kutiju koju ja moram napraviti.

Lilly... on 23. siječnja 2012. u 07:36 kaže...

Ja zaista uživam u traženju darova za drage osobe, a što se tiče ovog tvoga... Ne znam je li mi bajkovitiji izvana ili iznutra... Prekrasno nešto! Velika pusa, romantičarko moja! :))

Unknown on 2. veljače 2012. u 06:44 kaže...

Predivna škrinjica... boje su fenomenalne a čipkica me oduševila. Svaka čast!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal