„Novi izazovi“

Nadam se da nisam zaboravila kako se to radi… mislim pisanje i objavljivanje posta, a o salveticama, mašnicama i srčekima da i ne govorim! Malo se šalim, ali nisam daleko od istine. Otkud da sada krenem? Mislim da je dosadno pisati da me dugo nije bilo, o razlozima zašto me nije bilo, a njih je toliko da mislim da bih morala napisati tri posta, a ne jedan. Naravno da ste mi nedostajale i da sam svaki puta kada bih uhvatila malo vremena onako na brzinu škicnula na vaše blogeke, tužna što nisam s vama i što sam se, ne zato što sam to željela malo udaljila od naše kreativne blogosfere. Kao da moram razmišljati o tome što bih vam pisala i što bih vam željela reći jer me nije bilo dugo… a meni se to vrlo rijetko događa, da moram razmišljati o tome… e, pa sad, da li je to znak za uzbunu, ne znam ili samo trenutno stanje mog života koji je užurban i juri sto na sat! Ali ja sam sretna zbog toga! Sretna sam kada su mi dani prekratki za sve što želim učiniti jer to znači da se nešto događa! Nema ništa goreg od onih besmislenih i dosadnih dana koji nikako da prođu. Čitala sam jedan zanimljiv članak u nekom časopisu o raznim krizama, znate ono, kriza srednjih godina, kriza identiteta, kriza ova, kriza ona. I nisam se mogla odlučiti! U koju krizu bih sebe stavila, ha, ha! Zapravo, nije to kriza već jednostavno razmišljanje o nekim idejama, željama, ciljevima. Dobro to dođe s vremena na vrijeme (ha, ha!) I tako sam ja razmišljala… i razmišljala… i donijela sam neke odluke jer sam shvatila da je vrijeme za nove izazove! Probudio se onaj mali buntovni ratnik koji je duboko spavao u meni neko vrijeme. I tako sam opet postala student!!!


A za slučaj da se mali buntovnik ponekad uplaši i posustane… dovoljno je da se pogleda u ogledalo i kaže: „To sam ja! Ja to mogu!“


Za sve buntovne ratnike i one koji se tako osjećaju…











15 komentari on "„Novi izazovi“"

Romana on 29. siječnja 2012. u 13:43 kaže...

Što se mene tiče, meni je svaki dan kriza: kriza jedenja, kriza slatkog, kriza kila, kriza raspoloženja, kriza PMS-a, kriza osjećaja manje vrijednosti, .. To tak valjda mora biti! :)
Piši ako ti se piše, ako želiš, ako ti to čini nešto lijepo, a ako ne, nemoj. I nitko se neće ljutiti ili osuđivati te.. To je samo tvoj blog, na njemu možeš što hoćeš!
Sretno ti s faksom i predavanjima i učenjem; ogledalo je odlična ohrabrujuća stvar! ;)

arba on 29. siječnja 2012. u 14:36 kaže...

Bravo za tebe, treba napredovati i ne posustaj, a ako ti i dođu crne misli ili teški dani samo pogledaj poruku na ogledalu i sve će proći!

Anonimno kaže...

Ja obožavam čitati tvoje postove, i kad ništa ne pišeš, jako lijepo pišeš. Drago mije da si se vratila, svi mi malo izostajemo pa se vratimo i svi imamo svoje "dane" i isto neznamo kako ih nazvati. Al sve to prođe, da nema loših trenutaka, nebi bilo ni lijepih!!!
OGLEDALO JE PREDIVNO!!! Svima nam tako jedno treba!!! :)))(nekad bi mi trebalo po svim prostorijama po kući) PUUUUSA!!!

Mare on 29. siječnja 2012. u 23:17 kaže...

dakle,čini mi se da smo u sličnoj fazi:)....ili krizi:))).....
ili sam ja ipak u krizi srednjih godina:))))))....
ma kako god lijepo ja da ti je dan prekratak a da opet nisi zaboravila i nas:)...
motivirajuće ogledalo je preslatko i,složila boh se s reom,ponekad potrebno u svakoj prostoriji...
pusa:)...

Suzana on 30. siječnja 2012. u 04:30 kaže...

Ogledalo ej super i drago mi je da ponekad nađeš vremena za izraz kreativnosti.

Sanja on 30. siječnja 2012. u 11:12 kaže...

P R E D O B R O !!!
Što češće se gledaj u ogledalo :)))
Želim ti puno uspjeha u novim izazovima i samo hrabro koračaj naprijed!
Ogledalo me bacilo u trans sa svim tim detaljima, čipkicama, kockicama, srčekima...ako ti nestane, kod mene je :))))
pusa

Andriana Draganic on 30. siječnja 2012. u 12:55 kaže...

inspiracija pogledom u sebe - poruka je presnažna!

Radmila kaže...

Draga!Neizmjerno mi fališ,ali neka.Samo hrabro naprijed-ti to zaista MOŽEŠ.A ogledalo je divno,divnooooo.Pusa

Good Ghost on 1. veljače 2012. u 23:52 kaže...

Odličan! Svima nam je tako. Svi mi povremeno padnemo u neke krize. A mogu ti reći da i mene nije bilo koji tjedan, a koliko vidim nisam jedina, ima nas još. ja jednostavno ne stignem, ah! ;))

eda on 8. veljače 2012. u 08:37 kaže...

Nakon ovog ludo dobrog ogledala SVE ti je oprošeno!! I blogo-apstinencija i krize svih vrsta... da, oduševila me i ona rečenica "i tako sam opet postala student":)) Zbilja iskreno čestitam, želim ti da sve ispite onako, preko reda, sa lakoćom središ, da ne bude posustajanja i sumnji:))
Aaaa, kako je ogledalo dobroooo...

Prirodna on 8. veljače 2012. u 10:17 kaže...

prekrasno i prigodno :) :)

jednababaroga on 15. veljače 2012. u 09:22 kaže...

Imaš nagradicu na mom blogu :D

Miki on 17. veljače 2012. u 11:21 kaže...

Draga,imaš dve nagradice na mom blogu,molim te preuzmi ih.Pozz

Suzana on 12. ožujka 2012. u 05:32 kaže...

Za malo živosti i proljetnog poticaja pozivam te na igru na svom blogu.

Miki on 19. ožujka 2012. u 09:38 kaže...

Jos jedan izazov na mom blogu za tebe,ako si raspolozena.Pozz..

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal