„Došlo je vrijeme“

Došlo je vrijeme da učinim nešto za sebe! Dosta mi je svih ovih obaveza koje su me na duže vrijeme odmakle od mog svijeta u kojem je sve moguće, u kojem ne postoje pravila ni ograničenja, u kojem mogu biti ono što jesam!

Došlo je vrijeme da kažem „STOP“ svemu što me opterećuje i iscrpljuje! I čvrsto sam odlučila: danas ću napraviti nešto za sebe! Možda zvuči čudno, ali odlučila sam da danas želim sebe razveseliti, SEBE! Sad kad gledam tu malenu riječ, sebe, zaboravih koliko je ona zapravo velika i važna i ako ju čovjek zaboravi na trenutak, ako zaboravi sebe… pitanje je što ostaje.

Nisam dugo razmišljala o tome što bih željela napraviti, naime prva stvar koja mi je pala na pamet i koja je tu već duže vrijeme – došlo je vrijeme da obrišem prašinu s Majto blogeka! I evo me, tu sam! Nadam se da me niste zaboravile! Ja vas nisam!!! I neopisivo sam sretna što sam opet tu, s vama !

P.S. I ne zaboravite, učinite danas nešto za sebe, odmah i bez odgađanja! Samo za sebe!





9 komentari on "„Došlo je vrijeme“"

Marinica on 24. kolovoza 2012. u 06:35 kaže...

Ovaj mi se motiv salvete jako sviđa, super je uradak! :)

Sanja on 24. kolovoza 2012. u 07:57 kaže...

Draga moja, drago mi je da si opet s nama :)))
Ja sam lekciju odavno naučila, JA na prvom mjestu, iako se s vremena na vrijeme moram na to podsjetiti i naći načina da se oduprem onome što ne želim!
Kutijica me podsjeća na priču o Ivici i Marici i kućicu u šumi obloženu slatkišima! Preslatka je!
Lp

Tina on 24. kolovoza 2012. u 10:29 kaže...

ej draga,pa gdje si mi ti? tako si mi nedosdtajala,drago mi je da si se ponovo vratila! dobrodošla natrag u nasu malu virtualnu zajednicu! :) kutijica ti je savršena. kiss

Biljana on 26. kolovoza 2012. u 11:21 kaže...

Naravno, da te nismo zaboravile, nedostajale su mi tvoje prelijepe kutijice:-))

Suzana on 27. kolovoza 2012. u 00:46 kaže...

AA,lijepo da si nam došla i razveselila nas svojim radom. Divna je kutijica i nadam se da je puuno čoko keksa da možeš svako jutro početi s kavom i keksom iz svoje kutijice.

eda on 29. kolovoza 2012. u 00:09 kaže...

Baš me veseli vidjeti te opet u pogonu!! I meni su nedostajali tvoji radovi, ova kutijica je prava medena poslastica!

Majto on 29. kolovoza 2012. u 13:44 kaže...

Hvala vam drage moje! Tako je lijepo biti opet u vašem društvu. I baš kao malena djevojčica veselim se kada čitam da vam je drago što sam opet tu... HVALA!!!

Romana on 1. rujna 2012. u 13:29 kaže...

E tako, konačno! Meni je baš drago što si se vratila; puno puta sam svraćala na blog i pitala se kad će novi postm pa šteta što nema ništa novoga i tako. Da, čovjek ne smije zaboraviti na sebe!
Dobrodošla nazad! :)

Unknown on 10. rujna 2012. u 12:41 kaže...

Preslatko!!!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal