„Duri Duri Durica“

Nije me bilo dugo, jako dugo, čak više od mjesec dana. A što me tako dugo moglo odvojiti od vas, kutijica, čipkica, gumbića i naravno raznih srčeka? Najjednostavnije rečeno: ŽIVOT! Znate onaj osjećaj kad vam se sve jednostavno „skupi“, pa treba vremena dok sve kockice složite, posložite, pa ih po n-ti put ponovo slažete u svojoj glavi, sigurni u neke svoje odluke… ali tako je samo u vašoj glavi, a u stvarnosti opet isto… isti film po ne znam koji put...

Nedostajale ste mi! Nedostajale ste mi jako, vi i vaši radovi, komentiranje i druženje s vama! A neke od vas su me tako razveselile i iznenadile svojim mailićima… jer uvijek je lijepo znati da je netko primijetio da te nema… da nekome nedostaješ… HVALA vam na tome!

A sad priča o Duri Duri Durici…


Nazvala sam ju tako jer me neodoljivo podsjeća na Duricu! A u mom svijetu Durica je jedna neobična djevojčica, kuštrave i uvijek pomalo raščupane kose, oblači se neobično, čak pomalo i neuredno, voli nositi mamine za nekoliko brojeva prevelike cipelice, različite čarapice od kojih je jedna uvijek navučena do koljena dok druga šlampavo visi! E da, Durica ima dva neobična prijatelja: miciku mačku i žabu bažu koje skriva u svojoj torbici!

Neobična je ta Durica! Sve oko nje uvijek je nekako kuštravo i čupasto… često se dogodi da ju drugi čudno gledaju… a ona se tada kao duri… i ljuti… i pravi se važna… a zapravo je tužna… i traži prijatelja, nekoga tko će ju voljeti baš takvu kakva je, kuštravu i čupastu…
Durica je krenula na put baš kao i njezina kutija. Duri Duri kutijica je trebala biti poklon, ali i dalje stoji u ormaru… jer tko bi želio ovakvu kutijicu? Čupavu i kuštravu, jakih i neobičnih boja? Tko bi želio Duricu? To je jednostavno previše…


A Durica? Ona nepomično stoji i gleda u oblake razmišljajući o tome kako bi bilo skakati po njima i od čega su oni napravljeni… čudni su njezini prijatelji! Micika mačka, žaba baža, a sad i oblaci! Oblaci su divni! Ali ju ne mogu zagrliti…












17 komentari on "„Duri Duri Durica“"

Tina on 9. listopada 2011. u 11:34 kaže...

Draga moja kako mi je drago da si opet sa nama Durica je prekrasna,ma tko je nebi takvu pozelio? Savršena je! Kiss

Suzana on 9. listopada 2011. u 12:21 kaže...

Predino je sve napisano i napravljeno. Mislim da bi svatko poželio ovakvu kutijicu-pitanje je tko je toliko neobičan da je zaslužuje?

by pure on 9. listopada 2011. u 12:49 kaže...

super ukrašena kutija, a za onaj dobro poznati aaaaa je zaslužna unutrašnje "be my friend"

Unknown on 9. listopada 2011. u 15:05 kaže...

Sjajna kutija, vesela, crvena, pozitivna, ma savršrna!

Anonimno kaže...

Iskreno sam se razveselila kad sam vidjela da si objavila novi post, moram priznati sa si nedostajala u ovom blogerskom svijetu. Vrijeme tako brzo prolazi da se ne okrenemo i eto već prođe mjesec, dva...
Drago mi je da si ponovo sa nama i da si nam napisala ovako lijep post uz priču o maloj Durici:)
Ima i ja kod kuće dvije takve, vrlo slične.
Nadam se da je Durica bila zadovoljna i jako sretna dobivši na ovaj divan poklon!

Pusa velika i pozdrav:)

P.S. Volim tvoje radove sa kockicama i crvenim točkicama, to si TI!

gordana on 9. listopada 2011. u 20:17 kaže...

Super ti je blog!Veselim se našem druženju!Malo zaviri da vidiš što ja sve "mješam"na mojim blogovima!

eda on 9. listopada 2011. u 23:46 kaže...

Ma kako si je samo uspjela ovako učupaviti, ušlampaviti i natočkati da izgleda ovako zamamno, veselo i neodoljivo slatko!!!

Good Ghost on 10. listopada 2011. u 01:04 kaže...

wow, koja faca, genijalna Durica, genijalna kutijica,, drago mi je što si opet tu
kiss

Sanja on 10. listopada 2011. u 02:16 kaže...

No, dakle, bilo je već i vrijeme da se pojaviš sa novim postom i uneseš u naša srca dječju nestašnost i vedrinu kako samo ti znaš...falila si nam!
Kutijica koja priča priču o jednoj nestašnoj djevojčici Durici i njenim neobičnim prijateljima je vesela, sa puno različitih detalja...baš kakva i treba biti :)))) Super!
Lp

Marina on 10. listopada 2011. u 03:50 kaže...

Baš je fora kutijica, posebno mi se sviđaju detalji u unutrašnjosti kutije :)

Romana on 10. listopada 2011. u 05:33 kaže...

Dobrodošla nazad. Svi mi imamo faze kad moramo imati posla s tim kockicama.. :)
Kutijica je posebna, ako je neozbiljna za nekog starijeg, uvijek će ju htjeti netko mlađih godina. :)

Tatjana on 10. listopada 2011. u 05:34 kaže...

Ma baš tako ...slatko,malo čupavo duravo stvorenje!Da mi je znati tko ju ne želi?
Dobro se vratila :))

Biljana on 10. listopada 2011. u 12:57 kaže...

Posebna, neodoljiva i preprelijepa:-))

Prirodna on 10. listopada 2011. u 19:55 kaže...

hahahhahahahha, woooooow - koja priča, koja kutijica i gotovo opipljivi lik - Durica, ovo je stvarno super :) :)

Radmila kaže...

Baš sam se pitala šta je s tobom,ali vidim da je ideja raaaaslaaaa-divna ti je kutija,zavidim osobi koja će je dobiti:-)

Keks on 16. listopada 2011. u 15:22 kaže...

Ajme kako je dobra! I super je takva čupava, baš izgleda uredno neuredna :) A unutrašnjost, ovi karirani komadići su jednostavno genijalni!

Martina on 20. listopada 2011. u 08:47 kaže...

WOW, koja lijepa kutijica! Vidim da i dalje imaš inspiraciju i to me veseli. Mislim na tebe iako se sad manje vidimo i obećavam češći posjet tvom blogiću! pusa

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal