„Forever“

„Ponekad nam netko toliko nedostaje… da ga poželimo izvući iz svojih snova… i zagrliti u stvarnosti…“


A onda shvatimo da je sve bio samo san… i da smo sami… ne samo u stvarnosti… već i u snu…











21 komentari on "„Forever“"

Romana on 5. rujna 2011. u 12:00 kaže...

Oooo, kako divna kutija.. Baš je sva mmmm, kakav je i cijeli post..

eda on 5. rujna 2011. u 12:25 kaže...

Kako ti je lijepa ova košarica-kutijica!!! Baš po mome guštu!!

Suzana on 5. rujna 2011. u 13:06 kaže...

Ovo je zbunjujući predmet iako super izgleda. Meni liči na kolijevku napravljenu od daščica kašeta za voće i obojana savršeno. Ručka-konop me podsjećaju na ljujlanje i zaštitu posebne vrijednosti. Da li je to zaista kolijevka za lutku jedne djevojčice?

LivesArt on 5. rujna 2011. u 13:09 kaže...

Prekrasna kutijica!

Lilly... on 5. rujna 2011. u 18:58 kaže...

Jao... kako je istinit ovaj citat! Ja bih sve svoje snove rado strpala u ovu prekrasnu kutijicu, a onda bih možda i princa konačno uspjela prizvati... ali pssssst... ako kažem želju, neće se ostvariti! :))

MICE TORBICE on 5. rujna 2011. u 20:58 kaže...

Vidim da je prst ok jer si nastavila hrabro i dalje stvarati svoje predivne mjauuuuuuuu kreacije!!!

Anonimno kaže...

dino, preslatko, a tek boje. .jako mi se sviđa

Tatjana on 5. rujna 2011. u 21:57 kaže...

Baš posebna,kao i tvoj stil.Je l to ta s koje ti se špranja zabila u prstić?

Anonimno kaže...

Prekrasne misli!
Woow... kakav divan i maštovito ukrašen rad, drago mi je da si se vratila srćekima i crvenoj boji, to je tvoj zaštitni znak a ja ga obožavam!

Sve pohvale draga Majto, pusa!:)

Sandra Z on 5. rujna 2011. u 23:35 kaže...

Uvodom si me podsjetila na dragu osobu koje više nema, a koju svako malo poželim vidjeti i čuti ... i u stvarnosti ... i u snovima

Baš je neobična i zanimljiva ova posuda, i lijepo si ju uredila :))

Tina on 6. rujna 2011. u 00:20 kaže...

meni je ovo koljevka,bar mi tako djeluje po izradi,boji,detaljima.... kiss

an. on 6. rujna 2011. u 04:02 kaže...

Grlim jako!

Jolanda on 6. rujna 2011. u 08:29 kaže...

Preslatka je!!!!! Neznam zašto, ali me asocira na neku davnu, neprežaljenu ljubav..... koju sam "izvukla" iz zaborava....

Sanja on 6. rujna 2011. u 10:08 kaže...

:)))) prekrasno...poželim leć unutra i sanjati neke lijepe snove u kojima će svi biti sretni i zagrljeni...

Biljana on 6. rujna 2011. u 13:36 kaže...

Kosarica ti je preprelijepa:-)

Good Ghost on 7. rujna 2011. u 21:45 kaže...

Jako lijepo

Unknown on 8. rujna 2011. u 05:57 kaže...

Lepe boje i lep sentiment, prava romantična ljubavna!

Radmila kaže...

ajme,koja crveno-bijela fantazija,PREDIVNO

Χαρά Θεοδωρίτση on 10. rujna 2011. u 23:44 kaže...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ! ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ on 11. rujna 2011. u 07:33 kaže...

MARAVILLOSO.
Saludos desde Tenerife.

Marta on 22. rujna 2011. u 01:57 kaže...

Un trabajo espectacular de bonito.
Besos desde España

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal