„Može li hobby biti opasan?“

Nekoliko dana nisam bila kreativna, ne zato što to nisam htjela već sam prisilno morala uzeti kratku pauzu. A što se dogodilo, ništa strašno, samo mi se „špranjica“ zapiknula u prst dok sam šmirglala. Nisam se dala smesti, i dalje sam nastavila, kao da se ništa nije dogodilo… sve dok moj prstić nije počeo oticati… jako boljeti… i na kraju se sve to upalilo! Danima sam pokušavala izvući tu špranjicu van, ali nigdje ništa, nema je! Umišljam ili? Nigdje ničega, a u prstiću i dalje pika, otiče, a sad već i na svaki gib boli.
Sve dok mi jedno večer nije „prekipjelo“. Alkohol, sterilne gaze i još nekoliko pomagala o kojima sad neću (sve sam prije potopila u alkoholu!) i operacija je počela. Postupak neću opisivati, to neka bude tajna, samo ću reći da je boljelo ko… uh! I napokon vidim da „špranjica“ ide van! Nakon što je deset dana živjela u mom prstu! Ali kad sam vidjela da „špranjica“ zapravo nije špranjica nego komadić drveta dugačak oko 1 cm… uhvatila me panika. Što ako to nije sve, ako se još nešto negdje skriva? Prstić je sada dobro, otok je splasnuo, više ne boli, pa mislim da mogu zaključiti da je „kupaonska operacija“ bila uspješna. A baš sam planirala upoznati se s ubodnom pilom, a sad mi dragi neda. Tko bi rekao da ovaj naš kreativni hobby može biti opasan? Ili se meni samo tako čini? Ili možda ja ne pazim dovoljno? Ja ne stavljam masku na nos dok lakiram nitro auto lakom… a puno je tu razno raznih lakova… i kemikalija… i špranjica i drugih opasnosti kojih možda nismo svjesni. A vi, pazite?
A što sam radila dok sam se našpranjila… o tome ubrzo, čekam da muški dio publike odradi svoj dio zadatka… a do tada drage moje budite mi kreativne… ali, PAZITE NA SEBE!
P.S. mislim da ću se ja uskoro baciti na izradu zaštitnih pomagala, recimo neke rukavice na točkice s pomponima za šmirglanje… ima još netko kakvu ideju?



22 komentari on "„Može li hobby biti opasan?“"

Tina on 31. kolovoza 2011. u 06:47 kaže...

auch! i mene je zaboljelo samo čitajući ovo! nadam da je prst sad ok. dobro,sta si to tako kreativno radila kad si imala takvu ozljedu?

Goge on 31. kolovoza 2011. u 08:05 kaže...

bitno da je sve dobro završilo. Svi se mi ponekad ozlijedimo.

eda on 31. kolovoza 2011. u 08:16 kaže...

Ajooooj, kakav prst!!!
I koliki komad u prstu!!
Zaštita, hm, jedino dok radim sa keramičkim glazurama, sve ostalo je čista sreća:))

Marina on 31. kolovoza 2011. u 08:53 kaže...

jao, baš je grda špranja... ja obavezno koristim masku kad dižem više prašine ili se igram s kemikalijama u zatvorenom prostoru... ostalu zaštitnu opremu uglavnom ignoriram, ali zapravo bi zbilja trebalo malo više pažnje pokloniti tome :)

Romana on 31. kolovoza 2011. u 09:31 kaže...

Uh, uh, moraš paziti na sebe! Zato ja najviše volim raditi papirom, ali tamo kad se najmanje nadam, porežem se! Tako da ništa nije sigurno, ali neka mjera predostrožnosti ne bi škodila..

Suzana on 31. kolovoza 2011. u 11:04 kaže...

Alla, ovo je opako do booli i još dvapu bolnije. Dobro si se napiknula, ali sreća je da je gotovo i oporsvsk slijedi. A zakaj si ne daš mira kad imaš crnu fazu. Šetaj rađe nego da si nekaj napraviš.....cmokić!

Anonimno kaže...

Pazi na sebe, stavi rukavice možda one pomognu!
Pusa:)

Unknown on 31. kolovoza 2011. u 11:29 kaže...

Uuu ovo deluje bolno i nezgodno, drago mi je da si uspela da ga izvadiš sama i da je sada bolje.
Ja se trudim uvek da se čuvam, a dragi mi je skoro opsednut pa me je opremio zaštitnim naočarama i maskama. Dobro su mi došle par puta kad sam se igrala sa brusilicom!
Nezgoda uvek može da se desi, al mislim da treba da se potrudimo koliko je u našoj moći da do nezgode ni ne dođe.

Olija on 31. kolovoza 2011. u 12:39 kaže...

Uuu...to je boljelo..
Nadam se da će sad splasnuti.
Ma to je skroz normalno...porezat se skalpelom, nafiksat se nitro lakom...meni se to stalno događa :D ali fakat. Tu i tamo pripazim malo.

Sanja on 31. kolovoza 2011. u 13:06 kaže...

hahahaaaaaaa rukavice na točkice s pomponima!!! Koja luda ideja!!! Pa, moglo bi se svašta izmisliti po tom pitanju, a moglo bi napisati i novi zakon "zaštita na radu kreativaca" i "mjere opreza" i "obavezna oprema" eeee, a tu ti nastupaš...točkice za ugodniji rad, pomponi da obrišeš znoj...eh, dalo bi se tu svašta smislit :))))
Drago mi je da je operacija bila uspješna i slušaj dragog, kloni se ubodne pile, čuvaj prste! Ja uopće ne vodim računa o tome s čime i gdje radim i baš sam neki dan otišla u podrum (tamo držim raznorane razrjeđivače) htjela sam nešto isprobati i da ih ne nosim van radila sam s njima u podrumu i toliko sam se nasnifala tih mirisa da sam bila sva nafiksana, al za sada se još držim :))) Isto tako ne nosim rukavice, ma uvijek su negdje i ne mogu ih naći! Uvijek zaboravim staviti pregaču i više nemam robe bez boje, uvijek se pobojam :)))
Pusek

Prirodna on 31. kolovoza 2011. u 13:13 kaže...

meni su prsti redovito izranjavani, pogotovo s vručim ljepilom, s time se spalim svakodnevno, ne prođe ni jedan dan da se ne spržim po prstima s tim ljepilom.....grrrrrr, a bez njega niš mi ne ide

Unique Hrebina on 31. kolovoza 2011. u 13:17 kaže...

joj joj... nisi jedina... ja se redovito ozljedim kad nekaj radim.. primjerice jućer sam ostala bez pola nokta na jednom nožnom prstiću dok sam postavljala lampe u frizerskom salonu... dogodi se... na to se navikneš ali zato je finalni produkt nakon sve muke puno puno draži nego da je sve proteklo ko po špagici.

Tatjana on 31. kolovoza 2011. u 23:30 kaže...

Uuuuuu strašno!!!!To mora da je boljelo k`o sam vrag!Ma i ja se tu i tamo ozlijedim :(,ali šibam dalje!

Anonimno kaže...

hahaha..baš si simpatična, ma trebalo bi stvarno krenuti u izradu zaštitne opreme za nas žene. Znaš onako s točkicama, prugicama, perjem, čipkicom......hahaha. žao mi je što si bila bolna danima, a hobi zbilja može biti jako opasan. Jučer sam farbala kuhinju, i nisam stavila masku, i naravno da sam se predozirala, tako da sam legla s glavoboljom i probudila se s njom. A evo još jedan primjer, neki dan sam s odvijačem htjela odvojiti metalnu pločicu s drvenog okvira i zabila si taj odvijač u prst. Sva sreća da je na lijevoj ruci, jer sam ga morala zaviti, krv je šikljala kao luda. Ali ni to me nije zaustavilo.
I da, u pravu si, hoby može biti jaaako opasan. Malo sam te sad udavila, pusa :)))

Mare on 1. rujna 2011. u 03:29 kaže...

isusek pa taj tvoj prst je izgleda jako bolno!!...nije ni čudo s tolikom komadom drveta u njemu:))).....čestitam na "operaciji",i ja sam taj tip....za sve što mogu sama riješiti ne idem kod doktora:)....
naravno da ne koristim nikakavu zaštitu na radu,pa tko će još i na to misliti kad zazvoni muza inspiracije!!.....jedva sam se naućila staviti jednu rukavicu kod korištenja bitumena ali samo zato što njege nikako ne mogu oprati ako uđe pod nokat....a uđe!!!!

Nena3110 on 1. rujna 2011. u 13:23 kaže...

Baš mi je žao što si se povredila.
Može zaista biti opasno, jer u stvaralačkom žaru nismo baš dovoljno oprezni.
Nadam se da je sada dobro i da se više neće ponoviti ništa slično.

Nasmijano nebo on 2. rujna 2011. u 02:35 kaže...

i ja lamaćem skalpelom sve u 16. prije par mjeseci sam se tako gadno zarezala po prstu, a bila sam sama s djecom u kući pa su me oni previjali jer je krv dobrano šikljala. kad se sjetim... a sve se dogodilo u sekundi. i onda sam sa zavijenim prston nastavila tamo gdje sam stala.

Radmila kaže...

ajoj!jadan prstić baš grozno izgleda,ali na mlado je proći će-pusa

Keks on 5. rujna 2011. u 00:50 kaže...

Špranjica? Pa ja sam mislila da ti je pola čačkalice ostalo u prstu kada sam prvo vidjela fotke. Pa što si radila da ti se takav komad zabio u prst, bacila se u drvosjeće? :) Nadam se da je prst već bolje!
Zaštita? Hm, pa ja ne radim baš sa lakovima i bojama koji imaju intezivan miris, jer onda to ne izlazi iz stana satima, tako da tu ne koristim nikakvu zaštitu. No mislim da za rad sa drvom i raznim alatima stvarno treba koristiti neku zaštitu i biti oprezan, jer nezgoda se dogodi u sekundi.

Sara on 31. listopada 2011. u 16:04 kaže...

Ajooj..dobro su mi poznate ozljede na radu..ali to me ne sprečava da i dalje uživam u njemu :D rizik od ozljeda postoji svugdje

Anonimno kaže...

došli smo na ovu stranicu,jer smo igrali scrabble i tražili riječ špranja...inaće ti nikad ne bi došli na ovu stranicu!!!!!

Anonimno kaže...

e i ajoj!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal