„Meow“

Počela je opet… moja mačkomanijaaaaaa!!! Dugo sam izdržala, jako dugo. Ha, ha, ma budimo realni! Razlog zbog kojeg tako dugo nisam radila mačkaste Rosike kutijice je taj što nisam imala odgovarajuću drvenu kutiju. A čupkanje ili rezanje ovih divota od Rosininih miceka nije dolazilo u obzir! I konačno sam u svom omiljenom hobby dućančiću pronašla savršenu kutiju. I odmah sam ih kupila nekoliko, hm, puno više od nekoliko, a to ste mogli i primijetiti u zadnje vrijeme na mom blogu. Uvijek isti oblik kutijice. Postala sam ovisna o tim kutijama, ne mogu si pomoći! Veličina kutije savršeno odgovara veličini salvete, a kako imam nekoliko salvetica koje se NE ČUPKAJU I NE REŽU (priznajem, iz samo meni poznatih razloga) ove kockaste kutijice su kod mene „in“. Jučer sam kupila zadnju i sad čekam novu zalihu.


A Rosina… već je dobro znana stvar da obožavam Rosina mačke! I opet je tu, moja Rosimanija… a ova je prva u nizu. Kao u onoj reklami :“… moram ih imati sve…“, samo da stigne nova pošiljka kutijica…


I za kraj, jedan mačkasti meow pozdrav svima!!!











17 komentari on "„Meow“"

Romana on 30. listopada 2011. u 05:46 kaže...

Baš je mačkasto mačkasta. :)

Biljana on 30. listopada 2011. u 06:11 kaže...

Super ti je mackasti makeover, kutijica je posebna i preprelijepa:-)

Anonimno kaže...

Genijalna je kutijica! Savršeno si je napravila! Uživaj u vikendu! Pozdrav, Zondra

Good Ghost on 30. listopada 2011. u 08:42 kaže...

Prekrasna mačkasta kutijica :))

eda on 30. listopada 2011. u 08:50 kaže...

Meow!! Kako si je samo predivno, mačkasto sredila!! Baš mi djeluje ekstravagantno i posebno s ovim tamnim donjim dijelom i ovom raskošnom i kićenom trakicom!! Odlična kutija (i odličan oblik, brzo u nabavu novih zaliha:))

Tina on 30. listopada 2011. u 10:24 kaže...

bravo draga,kutijica je super! skokni do mene koji put! kiss

Suzana on 30. listopada 2011. u 12:02 kaže...

Super-posebna je!

MICE TORBICE on 31. listopada 2011. u 01:04 kaže...

Miceeeeeeeeeee na SVE kutijice!!!! Predobre su mi a i Durica me je osvojila na prvu::)

Unknown on 31. listopada 2011. u 05:16 kaže...

Uuu, baš je dobra! Pozdrav od još jedne ljubiteljke drvenih kutija ;)

Olija on 31. listopada 2011. u 06:31 kaže...

Divna, obožavam mačke!

Pozrav

Sara on 31. listopada 2011. u 16:05 kaže...

Obožavam mačke..njih nikad dosta :D
prelijepa je :D

Mare on 1. studenoga 2011. u 14:01 kaže...

baš sam se pitala gdje su nestale rosine:)))).....ova je divna,savršeno se uklopilo crni donji dio i ovi tvoji čupavo-dlakavi detalji:)).....
a to da se neke salvete jednostavno NE režu i NE čupkaju mi je jako poznato:))))....one jednostavno čekaju svoju kutiju!!!....

Marinica on 11. studenoga 2011. u 13:14 kaže...

Bok, izrađuješ preslatke kutijice :) Svrati do mog bloga da pogledaš nagradicu koju sam ti dodijelila :)

MICE TORBICE on 13. studenoga 2011. u 21:38 kaže...

Micasta moja-čeka te slatka nagradica kod mene...mjauuuuuuuuuu::)

creations by ane on 14. studenoga 2011. u 14:16 kaže...

kak ja volim te mačke

Creations by Ane on 21. studenoga 2011. u 14:14 kaže...

nagradica kod mene

PANDORA ARTé on 30. prosinca 2011. u 03:07 kaže...

Hi….
Your blog is superrr
Merry Christmas !!!
Greetings from TURKEY :)
visit http://pandoraarte.blogspot.com

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal