„Teda&Buba“

Već neko vrijeme mi se mota ta ideja po glavi, ali nisam znala kako i s čim krenuti u realizaciju, dok na blogu naše Mare nisam pročitala post koji me totalno oduševio i to sam jednostavno morala probati. Pafff!!! Otkriće stoljeća! Odmah drugi dan sam krenula u grad u potragu za tom čarobnom folijom za tekstil ili kako se već zove, ma kao da je to važno! House torba mi neda mira već tjednima, a i jedni posebni retro starinski jastučići… ali problem, jedan veliki problem! Ja ne znam šivati, točnije, još uvijek nisam ni otvorila svoju novu mašinu za šivanje. A toliko sam nestrpljiva da nisam mogla više čekati pa sam kupila gotove vrećice od žutice… a one su tanke tako da ne mogu ni oponašati torbe, ali mogu biti vrečke za dućan. Ali ne bilo kakve vrečke! To su morale biti posebne vrečke s posebnim značenjem!


A sad drugi dio priče… Što da vam kažem… Te-da i Bu-ba, to je… uh! Ma fatalna kombinacija, ali jedno je sigurno, a to je da su obje, kako bi rekla jedna treća „luda ko lapa“ (luda ko šlapa!). Kao kad se dva nespojiva sastojka međusobno pomiješaju, nikad ne znate što ćete dobiti i što vas čeka, možda neko lijepo iznenađenje, a možda prasak! Ali jedno je sigurno, zajedno su zanimljiva kombinacija, blago rečeno (ha, ha!)!


Folija, prinatanje, malo peglanja koje je u ovom slučaju bilo jako zabavno… a kakve bi to vrečke bile da nema mašnica, cveteka, čipke i drugih do bola šik girl detalja? Još da sam imala lažnih bisera gdje bi mi kraj bio…


Putovat će dvije vrečke svijetom… U jednoj će se nastaniti šećerna vatica kao neizostavan sastojak, možda novine, kako koji dan, obavezno koka kolica i kokice… U drugoj uvijek nešto mačkasto, u ljetne dane somersby od kruške… i hodat će tako one svijetom dok se ne sretnu… A onda… tko zna??? HA! HA!


Vili lili









15 komentari on "„Teda&Buba“"

Unique Hrebina on 3. kolovoza 2011. u 13:33 kaže...

Predobroooo... Jel možeš otkrit tajnu di si na kraju pronašla folije? Ja sam pročitala isti članak i pomislila kak bi bilo kul da si mogu otisnut svoje ime na torbice i majice koje radim... U Mulleru sam našla i na kraju je ispalo da to nije nikakva folija na koju se mora zrcalno printat već se printa normalno i na kraju se to ljepi... pa sam nezadovoljna... Ak nije problem otkrij nam lokaciju :)

Sanja on 3. kolovoza 2011. u 14:02 kaže...

Ja bi onu vrećku gdje će biti somersby od kruške :))))
Kaj da ti velim...vrećke su presuper sa svim tim detaljima koje samo ti znaš tak dobro posložiti! Folija je znači uspjela...uf...morat ću to probati!
Pusa

Majto on 3. kolovoza 2011. u 15:05 kaže...

@Unique Hrebina, kakva tajna? Nema nikakve tajne, foliju sam kupila u zagrebačkom Metrou u Jankomiru. Folija je u pakiranju 5 komada po A4 i košta oko 70 kuna. Ima više vrsta folija, ovo je za svijetle pamučne tkanine, a tamo sam vidjela i folije za otisak na tamnim pamučnim tkaninama.
@Sanja, trk po foliju, to se jednostavno mora probati! Za sve je kriva Mare, ona nas navodi na grijeh, onaj najslađi! U pravu si, ova gdje je somersby je puno zanimljivija! Čin čin u to ime!!!

Anonimno kaže...

Vrećice su preslatke. .a i ovu foliju pod hitno moram nabaviti. .hvala što si rekla gdje se može kupit.

MICE TORBICE on 3. kolovoza 2011. u 21:45 kaže...

Eh da si mi blizu-svašta bi nas dvije namislile što je nespojivo.Preslatko si napravila ove eko vrećice za kupovinu,koje ja obožavam...mjauuuuuuuuuuu ::)

Good Ghost on 3. kolovoza 2011. u 22:55 kaže...

Ma odličnp si to izvela. Jako su ti šik torbe-vrećice

Unknown on 4. kolovoza 2011. u 00:40 kaže...

Ma kad ovako dobar transfer znas da odradis, ne moras znati ni da sijes ni da vezs,,,ma nista drugo.Savrseno, perfektno.Gledam cenu koju si izlozila za pet komada, da to je otprilike to, kod nas se prodaje na komad koji je 2 eura.

Jolanda on 4. kolovoza 2011. u 00:53 kaže...

Kak to dobro zgleda!!!!!!!!! Detalji su super!!!!!
Samo za poželjeti :))

Suzana on 4. kolovoza 2011. u 04:54 kaže...

Prekrasne torbice-vrečice-nosilice, no dobro. Predivno si osmislila i napravila obadvije verzije. Detalji su super! Priključujem se ekipi znatiželjnika i nasojat ću isprobati foliju.

Radmila kaže...

Kako su doooobreeeee!!!!Šta bi bilo,odn.što će biti kad otvoriš mašinu i naučiš šiti?:-)

Unknown on 7. kolovoza 2011. u 03:41 kaže...

Sjajno! Mnogo je lepo i detljčići su predobri.

Majto on 7. kolovoza 2011. u 04:31 kaže...

Hvala vam drage moje! Šmrc, šmrc, Eda, tvoj komentar nisam mogla objaviti, a kako želim da bude tu, citiram: "Vrećice su fantastične!!! Toliko slatkih detalja na jednome mjestu, mislim da ću i ja put Metroa :))" Kiss&hug for all of you

Mare on 9. kolovoza 2011. u 00:27 kaže...

pokorno se javljam na prozivku:)))......i iskreno mi je žao da svekoliko pučanstvo navodim na kojekakve grijehove:))))....
za pokoru javljam svima da folije ima u mikro-makro,13kn jedan A4....
torbe su genijalne,manekeni su odlično odabrani:))...sad se negdje ponosno našetavaš s tim torbama,znam,znam:)))

Prirodna on 12. kolovoza 2011. u 06:25 kaže...

sad sam tek vidjela ovaj post, a neeeeeeeeeee, kako si se samo sjetila ovog, hehe, ja bi takvu torbu na yorkija i čivavu, ovo je savršeno, pa gdje da u Ri nađem tu foliju, a Mare, g d j e?????????????? ovo je ludilo

Anonimno kaže...

Prekrasne torbe si napravila draga Majto!
Pusa:)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal