„Nema više boc boc!!!“

Nema više boc boc u prstiće! Jupiiii! Barem ne iz bezveznog razloga koji nema veze sa šivanjem kao što je boc boc u prstić dok u kuhinjskoj ladici tražim nešto, a da ni sama ne znam što i pri tome me bocne jedna od iglica koja je neuredno kao spremljena u kartonsku vrećicu na kojoj piše „Nama“ još od prije dvije godine kada sam ih kupila… Stalno su me bockale te iglice! Da sam barem nešto kao šivala, ne bi mi bilo žao! Ali zašto da me bockaju dok vadim otvarač za konzerve? Ili recept za svoju omiljenu tortu koji mora biti nadohvat ruke, jer nikad se ne zna… Jednog sam dana objavila rat iglicama i bezveznom bockanju! I konačno odlučila napraviti njega, jastučić za iglice!


Stradala je jedna konzerva od tune, ali barem konzerva imam… malo platna na…a na što drugo nego na cveteke, malo čipkice, naravno, kod mene mora biti čipkice, par gumbeka i ukrasna trakica, malo bisera… Htjela sam da bude pufasti… i debeljuškasti, taj moj jastučić i kad sam napravila gornji dio tako me je podsjetio na kolačić, pa je kolačić dobio svoju višnjicu na vrhu i malo šlaga… mljac!!! Kako vam se sviđa moj kolačić???









15 komentari on "„Nema više boc boc!!!“"

Anonimno kaže...

Odlično izgleda i moram priznati da je prava stvar!!! A ovaj izgled muffina me oduševio :)))

Tina on 28. srpnja 2011. u 12:57 kaže...

tvoj kolačić je tako neodoljiv,savršen je! i ja bi takvoga!

Anonimno kaže...

Ideja ti je divna a rad prekrasan!
Šaljem ti pusu i veliki pozdrav:)

Sanja on 28. srpnja 2011. u 13:23 kaže...

Ako netko zna napraviti nešto slatko, medeno, čipkasto, pufasto i gumbićasto, onda si to definitivno ti!!!
Ovo je najljepši kolačić u kojeg se neće bockati vilicom nego iglicama :))))
Pusa

eda on 28. srpnja 2011. u 13:27 kaže...

Kako izgleda?? Oduševljena sam!! Ne mogu vjerovati u što se pretvorila konzerva, u pravi pravcati bucmasti, neodoljivi kolačić!!!
Ideja ti je fenomenalna, bravo!

mydolly on 28. srpnja 2011. u 14:18 kaže...

Ovo je stvarno jako maštovito i originalno...:-)! Mislim da ću morati "posuditi" ideju! Pozdrav,
Marijana

Radmila kaže...

PRESLADAK TI JE KOLAČIĆ,NAJRADIJE BIH GA POJELA:-)))PUSA!!!!!

Good Ghost on 28. srpnja 2011. u 15:59 kaže...

Savršeni kolačić

Prirodna on 28. srpnja 2011. u 19:32 kaže...

kako kjuuuuuuuuuut :) :) cupcake cupcake

Tatjana on 28. srpnja 2011. u 22:35 kaže...

Prava stvar,za prste polizati!Cute!

Goge on 28. srpnja 2011. u 22:44 kaže...

Preladak, romaničan, ima tvoj prepoznatljiv izgled. Sad su prstići sretni

Unknown on 29. srpnja 2011. u 01:45 kaže...

Kakva konzerva...ovo je predivan kolacic ?! Fantasticno, kada ga pogledas, pa ne mozes da ne dobijes zelju i nesto da sasijes!

Sandra Z on 29. srpnja 2011. u 15:07 kaže...

Super izgleda taj tvoj kolačić, poput mufina od jagoda, ili malina možda. Ma nije bitno, bitno da je mekan, cvijetičast i da čuva prste.
Lijep pozdrav :))

Tadeja on 31. srpnja 2011. u 02:26 kaže...

Odlično izgleda! Stvarno poput cup cake-a! :)

Unknown on 2. kolovoza 2011. u 11:52 kaže...

Sviđa! :) Mnogo je sladak, stvarno bih ga mogla pojesti! ;)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal