„Summer time“

Sjećate se morskog swapa?


Na istu temu je nastao i ovaj moj okvirić. Ništa novo, repriza od prije, ali ovog puta za mene. Jednostavno nisam mogla odoljeti gumbićima i zastavicama! Nova opsesija se javila! A baš me drže ti okvirići u zadnje vrijeme… i mini firangice… i sve nježno i slatko… baš kako i treba biti za velike djevojčice…









14 komentari on "„Summer time“"

Izzy on 12. kolovoza 2011. u 05:09 kaže...

Presviđa mi se ovo - zakon! Ti detalji... A zastavice su mi posebno cool... :)

Good Ghost on 12. kolovoza 2011. u 05:48 kaže...

Prekrasan je, baš mu pašu ti svi dodaci

Prirodna on 12. kolovoza 2011. u 06:29 kaže...

zastavice rules :D :D

Jolanda on 12. kolovoza 2011. u 07:00 kaže...

Super je!!!!! Pravi morski :))

an. on 12. kolovoza 2011. u 07:16 kaže...

He, kako se lako navući na lijepe stvari :)

Sanja on 12. kolovoza 2011. u 08:27 kaže...

Sviđaju mi se ovi gumbići i zastavice za velike djevojčice :)))
Pusa

Fantastic hobby kaže...

Joj divno!!! A ja imam jedan ovakav...tra-la-la-la-laaaaa... :-)

Anonimno kaže...

A zbilja je preslatko, jako mi se sviđa detalj mreže....Pusa :)))

Suzana on 12. kolovoza 2011. u 12:32 kaže...

Predivno si ovo napravila. Boje si skombinirala majstorski i detalje isto tako.

LivesArt on 12. kolovoza 2011. u 13:41 kaže...

Super, baš volim ove morske radove!

Anonimno kaže...

Preslatki su mi tvoji radovi, uvijek tako posebni. .

Olija on 13. kolovoza 2011. u 10:56 kaže...

Riiibiiiceeeee! Baš su šlatke :D Pozdrav!

Unknown on 14. kolovoza 2011. u 06:23 kaže...

Meni morskih tema nikad nije previše! Ja volim ove tvoje ramove za slike, bilo bi mi žao staviti sliku u njih da se ne vide komplet kako su lepi!

Anonimno kaže...

ma prekrasno je, stvarno prekrasno kao i sve što ti napraviš!

Pusa veelika:)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal