„Negdje iznad duge“

Za sve velike djevojčice širom otvorenog srca… koje još uvijek vjeruju u čuda, bajke i vilinske priče… koje još uvijek vjeruju u svoje snove… pa čak i onda kada drugi govore da to što traže ne postoji… i da se ti snovi nikada neće ostvariti…

Za sve velike djevojčice koje su ponekad na putu do snova tužne… i usamljene… jer ih nitko ne razumije… i ne slijedi…
Za sve velike djevojčice koje još uvijek vjeruju da postoji čarobna zemlja neka, tamo negdje iznad duge… gdje se ostvaruju snovi… koje se drugi ne usude sanjati…

Za sve velike djevojčice koje će zaplesati u prepunoj trgovini kada čuju svoju najdražu pjesmu na radiju… bez obzira što ih drugi čudno gledaju, i da, iako slušaju tu pjesmu najmanje pet puta dnevno, osjećaj nije isti… kao onaj na radiju…

Za sve velike djevojčice koje će trčati po kiši… i gaziti po lokvicama vode bez obzira što to nije u skladu s njihovim godinama… i koje se neće bojati da će uništiti novu haljinu ili fency cipelice… već će jednostavno istrčati na kišu i pri tome se glasno smijati…

Za sve velike djevojčice… koje su dovoljno hrabre da i dalje vjeruju… koje su dovoljno odvažne da i dalje budu to što jesu…



Somewhere over the rainbow...




Bluebirds fly...




And the dreams that you dreamed of...




Dreams really do come true...








Za sve velike djevojčice i njihove vile...


21 komentari on "„Negdje iznad duge“"

Marina on 16. kolovoza 2011. u 05:30 kaže...

Prekrasna kutija... kako si napravila vilu? baš mi je slatka

Sandra Z on 16. kolovoza 2011. u 05:43 kaže...

O da, ja zaista, čvrsto vjerujem da se snovi ispunjavaju. I daaaaa, volim zaplesati, volim gacati po lokvi i vjerujem u bajke i vile ... a čarobnjaka iz oza sam neki dan gledala s velikim guštom :))

Divna je ova kutijica, što će li skrivati?

Lijep pozdrav :))

Tina on 16. kolovoza 2011. u 06:31 kaže...

ova salveta je prekrasna a post opisuje mene i volim sve osim kiše i lokvica. ajme sad bi ja radila takvu kutiju,al morat cu smislit nesto drugo sa istom salvetom

Romana on 16. kolovoza 2011. u 07:33 kaže...

Jednim dijelom zapravo nikad neću odrasti, ali onaj drugi, 'odrasli' dio, ga uvijek koči da ne izađe na vidjelo..
Kutija je fenomenalna!

Sanja on 16. kolovoza 2011. u 07:36 kaže...

Lijepo napisan post!
Velike i odvažne djevojčice sanjat će će i dalje i dok god bude tih snova život će se činiti ljepšim nego što je!
Vjerujem da su u ovu kutiju satkani i neki tvoji snovi...jako je lijepa, izvana i iznutra :)))
Pusek

eda on 16. kolovoza 2011. u 07:37 kaže...

Hej, djevojčice, ne znam što me više raznježilo, tekst ili ova prekrasna, vilinska kutija!!

Prirodna on 16. kolovoza 2011. u 08:35 kaže...

preslatka bajkovita kutijica :) :)

Suzana on 16. kolovoza 2011. u 09:39 kaže...

U tu predivnu kutijicu stane pregršt bajki i vilinskih čarolija koje čuvaju vječne djevojčice da takve i ostanu. U svakom slučaju prekokrasno!

LivesArt on 16. kolovoza 2011. u 10:12 kaže...

Krasan post za velike djevojčice u duši, a mi smo još uvijek jer obožavamo izrađivati bajkovite predmete. Kutija je preslatka!

Biljana on 16. kolovoza 2011. u 10:19 kaže...

Vilinska kutija ti je carobna, kao i prica. Volim misliti da sam i ja jedna od tih velikih djevojcica:-)
Pusa

MartaV on 16. kolovoza 2011. u 12:58 kaže...

Ovo je jednostavno predivno!!!! nikad se ne bi odlucila na crnu boju a sad vidim kako fantastican rezultat moze proizvesti :)))

Anonimno kaže...

ovo je predobro, sam post mi je predobar, a za kutijicu neću ni komentirati. Predivno!!!

an. on 16. kolovoza 2011. u 16:02 kaže...

Kutijica je prelijepa! A ja sam jedna obična djevojčica, a obične djevojčice rade sve što si nabrojala, one su baš takve.... djevojčice....

radmila kaže...

ajme,divno-bas mi je ovo trebalo prije spavanja;sanjat cu tvoju divnu kutijicu i vile ispod duge-HVALA

Tatjana on 17. kolovoza 2011. u 03:10 kaže...

daaa,sve potpisujem...a moj Juraj i ja gdje god se nađemo kada čujemo ovu pjesmu uvijek skupa pjevamo!!!!I letimo :))

Fantastic Hobby on 18. kolovoza 2011. u 05:05 kaže...

Kako divan, sanjiv post....super kutijica!

Lilly... on 19. kolovoza 2011. u 07:41 kaže...

Divan post i divna kutijica! Nije me nimalo sram priznati da sam i ja velika djevojčica! Da, plešem na kiši, po dućanu... i psssst, ali ja nikad nisam željela proći ispod duge, samo sam se pretvarala da da! :D Biti dječak ionako je dosadno! :) Pusa!!!

Unknown on 19. kolovoza 2011. u 14:20 kaže...

Prelepo! Divan tekst taman da ide uz divnu kutiju! Drage velike devojčice, SAMO NAPRED !!!

Mare on 23. kolovoza 2011. u 06:54 kaže...

ovu salvetu sam već viđala na nekim kutijama i iskreno nikad nisam bila sigurna da li mi se sviđe....jer je previđe tamna da bi bila slatka a previše slatka da bi bila crna.....
a onda si došla ti nepopravljiva romantičarko i složila kutiju koja je po mojoj mjeri:)))....i slatka i crna i romantična i sve ono što treba biti:)))....
pusa:))...

Majto on 23. kolovoza 2011. u 12:18 kaže...

Sretna sam... jer ste tu... drage moje velike djevojčice :-))) Pusa svima veeelika kao kuća :-)))

Anonimno kaže...

Kutija ti je prekrasna a tekst divan draga Majto!
Pusa i lijep vikend:)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal