„Tri mjeseca“

Ne bi vjerovali, ali trebalo mi je tri mjeseca da završim ovu kutijicu! Čitava tri mjeseca! Ne, nije bilo baš tako puno posla s njom, bio je to jedan od onih nikada nedovršenih „projekata“. Znate ono, započnete s jednom idejom, nemate vremena i onda to tako nedovršeno stoji u ormaru mjesecima i više ne znate što bi s tim komadom, a ideja od prije vam je već pomalo i dosadila i više vam se ne čini kao ono nešto… Ili se to samo meni događa?


Tako je bilo s ovom kutijicom. Započela sam prije tri mjeseca i zaboravila što sam htjela i što mi je tada bilo u glavi. Nisam znala što bih s njom, pa sam ju u dva navrata bezuspješno dovršavala i završavala, dok ju konačno nisam završila. I sad ni sama ne znam što bih o njoj mislila! Možda zato što sam trenutno u potpuno drugom filmu, peru me končići i gumbići i trakice koje vire van, puno boja i šarenilo, miks svega i svačega… a ova ima samo dvije boje! Zapravo tri, ako u obzir uzmemo i čipkicu,a kod mene uvijek ima čipkice! Možda zato što je ovaj motiv već toliko puta viđen u ovoj ili onoj kombinaciji? Možda zato što sam ja sve samo ne „klasičan“ tip? A moram priznati da je i meni malo dosadila jer sam ju bila prisiljena gledati ta tri mjeseca u ormaru, pa je nestao onaj „X“ faktor…


Ali ipak… evo je…









19 komentari on "„Tri mjeseca“"

Kek's on 11. lipnja 2011. u 13:22 kaže...

Uaaau! jako mi sviđa! a ovaj cuflek je THE detalj, odličan!

Kreativka on 11. lipnja 2011. u 13:51 kaže...

ma, vrijedilo je tri mjeseca, svaki detalj na njoj je poseban :) :)

Kreativni zanos on 11. lipnja 2011. u 14:00 kaže...

Ova tvoja kutijica je odlična, predobra:)

Suzana on 11. lipnja 2011. u 14:05 kaže...

Prekrasno izgleda, izvana i iznutra. Ne čudi me što ti je toliko trebalo da je završiš. Nisi mogla odlučiti što s koje strane staviti.

Biljana on 11. lipnja 2011. u 14:45 kaže...

Bez obzira na viđeni, prekrasni motiv, tvoja kutijica je posebna, jer si je uredila na svoj nacin i ona je jednostavno preprelijepa:-))

Sanja on 11. lipnja 2011. u 15:56 kaže...

Tri mjeseca je čekala i dočekala svojih pet minuta i mojih 5 minuta da je gledam i divim joj se! Fantastičan koktel svega po malo, a opet, ničeg previše! Čarobno!
Pusa

cleo on 11. lipnja 2011. u 21:38 kaže...

Stajala je tri mjeseca, ali je na kraju završila u prekrasnom ruhu. .nisam ljubitelj plave, ali ovo je savršena kombinacija.

Tatjana on 11. lipnja 2011. u 22:58 kaže...

Reci ti što hoćeš,ali ona fakat izgleda kao da je i trebalo 3 mj.da se napravi ta raskoš.

eda on 11. lipnja 2011. u 23:47 kaže...

Kutija je zbilja prelijepa!! Valjda svatko prođe te momente kad nestane "klik" i ne znamo što dalje sa započetim radom... Ti si na ovoj kutijici dobro nadoknadila nekadašnji nedostatak inspiracije, na kraju je ispala prekrasna, raskošna kutijica prepuna zanimljivih detalja:))

Mare on 12. lipnja 2011. u 00:09 kaže...

da se malo našalim - koliko si ju dugo radila i nije nešto:))))....
mene je potpuno osvojila kićanka i unutrašnjost kutije.....
moram priznati da mi na stolu stoji jedna kutija već dva mjeseca,imala sam u tom periodu raznih ideja s njom ali ona i dalje stoji obojana u bijelo:(((....sad mi je lakše jer vidim da je potrebno cca 3 mjeseca da bi ideja sazrila i da bi kutija osvanula u punom sjaju;:)))

Nena3110 on 12. lipnja 2011. u 14:27 kaže...

Ne sviđa ti se, nije tvoj stil...ma šta kažeš!
Da ti pošaljem adresu?
Hi, hi.....
Mene je oborila s nogu, a tebe razumem, pa mi smo uvek previše samokritični.

aleks on 13. lipnja 2011. u 05:54 kaže...

Juce ujutro sam posela da citam tvoj postic i bila prekinuta, sada ga dovrsila i pogledala slikice ove diiiivotne kutije.Predobro, extra!

tina on 13. lipnja 2011. u 14:31 kaže...

kutijica je perfektna! da ti bude lakse,ja imam tacnu koju sam započela lani? ili preklani? i nisam zadovoljna sa njom i još je nisam dovršila,prem atome,don't worry be happy :)

Goge on 13. lipnja 2011. u 22:08 kaže...

Kutija je odlična. imam ovu plavu salveticu i čuvam ju za posebne prilike. to je prva salvetica koju sam kupila. Ako si je nabavila nedavno, voljela bih znati gdje ih se može nabaviti

RadArta on 15. lipnja 2011. u 00:09 kaže...

Mnogo lepih stvarčica kod tebe...sve pohvale: )

Lyra on 15. lipnja 2011. u 02:35 kaže...

Ma baš je slatka kutija! Boje su mi lepe, izrada oslična, detalji predivni - šteta bi bilo da je ostala nezavršena u ormanu!

Karmen on 27. lipnja 2011. u 14:47 kaže...

Baš je šik. Tri mjeseca kažeš... to se baš mora toliko čekati da nam rad uspije hehe moram to isprobati.

Nena3110 on 28. lipnja 2011. u 12:41 kaže...

Savršena je!

Martina on 20. srpnja 2011. u 13:22 kaže...

Martinko moja, ova kutijica mi je nakon one moje najdraže, favorit! Nadam se jednoj, ali ako mogu birati, neka ne bude okrugla! Veliku pusu ti šaljem i da znaš, mislim na tebe. Želim vidjeti još puno ovakvih kutijica i sreću na tvom licu!!! cmokić

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal