„Tri mjeseca“

Ne bi vjerovali, ali trebalo mi je tri mjeseca da završim ovu kutijicu! Čitava tri mjeseca! Ne, nije bilo baš tako puno posla s njom, bio je to jedan od onih nikada nedovršenih „projekata“. Znate ono, započnete s jednom idejom, nemate vremena i onda to tako nedovršeno stoji u ormaru mjesecima i više ne znate što bi s tim komadom, a ideja od prije vam je već pomalo i dosadila i više vam se ne čini kao ono nešto… Ili se to samo meni događa?


Tako je bilo s ovom kutijicom. Započela sam prije tri mjeseca i zaboravila što sam htjela i što mi je tada bilo u glavi. Nisam znala što bih s njom, pa sam ju u dva navrata bezuspješno dovršavala i završavala, dok ju konačno nisam završila. I sad ni sama ne znam što bih o njoj mislila! Možda zato što sam trenutno u potpuno drugom filmu, peru me končići i gumbići i trakice koje vire van, puno boja i šarenilo, miks svega i svačega… a ova ima samo dvije boje! Zapravo tri, ako u obzir uzmemo i čipkicu,a kod mene uvijek ima čipkice! Možda zato što je ovaj motiv već toliko puta viđen u ovoj ili onoj kombinaciji? Možda zato što sam ja sve samo ne „klasičan“ tip? A moram priznati da je i meni malo dosadila jer sam ju bila prisiljena gledati ta tri mjeseca u ormaru, pa je nestao onaj „X“ faktor…


Ali ipak… evo je…









19 komentari on "„Tri mjeseca“"

Keks on 11. lipnja 2011. u 13:22 kaže...

Uaaau! jako mi sviđa! a ovaj cuflek je THE detalj, odličan!

Prirodna on 11. lipnja 2011. u 13:51 kaže...

ma, vrijedilo je tri mjeseca, svaki detalj na njoj je poseban :) :)

Sandra on 11. lipnja 2011. u 14:00 kaže...

Ova tvoja kutijica je odlična, predobra:)

Suzana on 11. lipnja 2011. u 14:05 kaže...

Prekrasno izgleda, izvana i iznutra. Ne čudi me što ti je toliko trebalo da je završiš. Nisi mogla odlučiti što s koje strane staviti.

Biljana on 11. lipnja 2011. u 14:45 kaže...

Bez obzira na viđeni, prekrasni motiv, tvoja kutijica je posebna, jer si je uredila na svoj nacin i ona je jednostavno preprelijepa:-))

Sanja on 11. lipnja 2011. u 15:56 kaže...

Tri mjeseca je čekala i dočekala svojih pet minuta i mojih 5 minuta da je gledam i divim joj se! Fantastičan koktel svega po malo, a opet, ničeg previše! Čarobno!
Pusa

Anonimno kaže...

Stajala je tri mjeseca, ali je na kraju završila u prekrasnom ruhu. .nisam ljubitelj plave, ali ovo je savršena kombinacija.

Tatjana on 11. lipnja 2011. u 22:58 kaže...

Reci ti što hoćeš,ali ona fakat izgleda kao da je i trebalo 3 mj.da se napravi ta raskoš.

eda on 11. lipnja 2011. u 23:47 kaže...

Kutija je zbilja prelijepa!! Valjda svatko prođe te momente kad nestane "klik" i ne znamo što dalje sa započetim radom... Ti si na ovoj kutijici dobro nadoknadila nekadašnji nedostatak inspiracije, na kraju je ispala prekrasna, raskošna kutijica prepuna zanimljivih detalja:))

Mare on 12. lipnja 2011. u 00:09 kaže...

da se malo našalim - koliko si ju dugo radila i nije nešto:))))....
mene je potpuno osvojila kićanka i unutrašnjost kutije.....
moram priznati da mi na stolu stoji jedna kutija već dva mjeseca,imala sam u tom periodu raznih ideja s njom ali ona i dalje stoji obojana u bijelo:(((....sad mi je lakše jer vidim da je potrebno cca 3 mjeseca da bi ideja sazrila i da bi kutija osvanula u punom sjaju;:)))

Nena3110 on 12. lipnja 2011. u 14:27 kaže...

Ne sviđa ti se, nije tvoj stil...ma šta kažeš!
Da ti pošaljem adresu?
Hi, hi.....
Mene je oborila s nogu, a tebe razumem, pa mi smo uvek previše samokritični.

Unknown on 13. lipnja 2011. u 05:54 kaže...

Juce ujutro sam posela da citam tvoj postic i bila prekinuta, sada ga dovrsila i pogledala slikice ove diiiivotne kutije.Predobro, extra!

Tina on 13. lipnja 2011. u 14:31 kaže...

kutijica je perfektna! da ti bude lakse,ja imam tacnu koju sam započela lani? ili preklani? i nisam zadovoljna sa njom i još je nisam dovršila,prem atome,don't worry be happy :)

Goge on 13. lipnja 2011. u 22:08 kaže...

Kutija je odlična. imam ovu plavu salveticu i čuvam ju za posebne prilike. to je prva salvetica koju sam kupila. Ako si je nabavila nedavno, voljela bih znati gdje ih se može nabaviti

Rada Danilovic on 15. lipnja 2011. u 00:09 kaže...

Mnogo lepih stvarčica kod tebe...sve pohvale: )

Unknown on 15. lipnja 2011. u 02:35 kaže...

Ma baš je slatka kutija! Boje su mi lepe, izrada oslična, detalji predivni - šteta bi bilo da je ostala nezavršena u ormanu!

Karmen on 27. lipnja 2011. u 14:47 kaže...

Baš je šik. Tri mjeseca kažeš... to se baš mora toliko čekati da nam rad uspije hehe moram to isprobati.

Nena3110 on 28. lipnja 2011. u 12:41 kaže...

Savršena je!

Martina on 20. srpnja 2011. u 13:22 kaže...

Martinko moja, ova kutijica mi je nakon one moje najdraže, favorit! Nadam se jednoj, ali ako mogu birati, neka ne bude okrugla! Veliku pusu ti šaljem i da znaš, mislim na tebe. Želim vidjeti još puno ovakvih kutijica i sreću na tvom licu!!! cmokić

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal