„Jedna po mom“


Ova je definitivno jedna „po mom“! Ne znam kako vama, ali meni su najdraže narudžbe tipa: „daj napravi nešto, onako po svom, onako kako bi sebi to radila, i da je šareno, razigrano, igraj se, igraj se s uzorcima, bojama, i spajaj nespojivo“. Tako je otprilike glasila i ova narudžba. Kutijica je rađena za jednu posebnu mladu ženu, koja je sve samo ne obična i tipična. U skladu s njezinom osobnošću i ova je kutijica morala biti nekako drugačija. Mama i dragi su me satima pokušavali uvjeriti da mi ova narančasta nije baš najbolja sa zelenom u kombinaciji… i što ćeš sad tu dodati? Ja reko, pa točke, zna se! Točke? I njihovi zbunjeni pogledi… ali to ti baš ne ide! A kad sam na sve to ofarbala papirnati podmetač za čaše u zeleno i „ukomponirala“ ga u ostatak priče… Ove sovice su me odmah nekako asocirale na gumbiće, ne znam zašto. I tu sam si dala oduška, zaigrala sam se tim gumbićima, ne mogu si pomoći, jednostavno ih obožavam! Malo gumbića, malo trakice i šarenih končića koji vire van iz tih sitnih rupica… A da sve to začinim jednom osobnom notom, dodala sam i natpis unutra, hvala mom svekru na šabloni, a već znate da imam najboljeg svekra na svijetu koji strpljivo sluša i zajedno sa mnom realizira mnoge od mojih „fiks“ ideja! I da, još jedan podmetač! Još jedna zaraza se dogodila…


Hrabro priznajem: „Ovo je jedna po mom!“. Nadam se da će se barem nekima od vas svidjeti. Čudna je, znam, ali ja volim čudno! Mozak i dalje radi, slaže sličice u mislima, ali sama sam sebi zabranila nove kreativne eksperimente dok ne dovršim micastu kutiju koju sam započela raditi prije tri mjeseca, jednu cardicu zbog koje već imam noćne more jer je već odavno trebala biti gotova, jednu cvjetastu, klasičnu, plavo-bijelu. I jedan special licitar za jednu special darling… e, tek kad sve ovo dovršim, stiže jedna po mom, vilinska i najotkačenija ikada! Da, nisam dovršila ni licitar pladanj koji je polakiran i u ormaru čeka točkanje već skoro tri mjeseca… A vuče me ova moja vilinska, vuče… a valjda ću se oduprijeti… uh!












25 komentari on "„Jedna po mom“"

Izzy on 4. lipnja 2011. u 05:18 kaže...

Ima točkice. Onda je i po mom. Točka. :)

bensedin art on 4. lipnja 2011. u 05:20 kaže...

Kutijica je fenomenalna, taman po mom, šašavo i šareno, a i ime je moje:)))!

Biljana on 4. lipnja 2011. u 05:50 kaže...

Sve sto si zamislila, to si i ostvarila: vesela, posebna, drugacija, razigrana, jednostavno unikatna prica sa tvojim potpisom. Meni je carobna:-)
Pusa

Sanja on 4. lipnja 2011. u 07:00 kaže...

Veselo, otkačeno, šareno i meni se baš sviđa tako kako je! Stvarno si si dala oduška..dodavala mnogo različitih detalja, igrala se bojama, gumbićima, trakicama, točkicama... :)))
Osoba kojoj si namijenila ovu kutijicu iz bajke past će u nesvjest!
Meni se baš sviđa takva kakva je i ništa ne bi oduzela ni dodala!
Jedva čekam vidjeti onu vilinsku

Suzana on 4. lipnja 2011. u 07:44 kaže...

Prekrasna je kutijica. Sigurno sadrži i čaroban prah dobrog raspoloženja.

eda on 4. lipnja 2011. u 08:22 kaže...

Vesela, luckasta, vrckava, ma baš pršti od radosti!! Baš - posebna:))

Marina on 4. lipnja 2011. u 09:17 kaže...

Baš je forica... Super si boje ukomponirala, kaj oni znaju... ja bi bila sretna da je za mene rađena :)

Radmila kaže...

Kutija je divna,divna!!!Razumijem ti i dragog i mamu,ni ja se ne bih nikad usudila toliko materijala i boja staviti na jednu kutiju,ali kad ti to ukomponiraš- to je predivno,skladno,savršeno.

lindolina on 4. lipnja 2011. u 12:27 kaže...

Još bolje kad je po tvom! F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O!!! Super super! Osobno se ne bih nikada usudila dodat toliko detalja, ali ti si stvarno to napravila savršeno!

Sandra on 4. lipnja 2011. u 12:49 kaže...

Super ti je kutija, šarena i vesela, treba imati hrabrosti i viziju da se napravi nešto ovako načičkano a tako savršeno:) Sviđa mi se a sovice su mi super:)))

Majto on 4. lipnja 2011. u 14:47 kaže...

Joooj, baš sam vesela sad! Curke, zakon ste! A kad ja volim boje, volim veselo, šareno, načičkano i nađiđano, naizgled nespojivo! Kod mene nema straha da nešto ne ide zajedno! Već mi prstići rade pri samoj pomisli na nešto sitno, neke detaljčice... a baš oni čine razliku, zar ne? Ma ja sam vam happy što sam si dala oduška i konačno nešto napravila "baš po svom"!!!

Unknown on 4. lipnja 2011. u 23:25 kaže...

I jeste skroz po tvom i treba tako da bude.Jedna si od najhrabrijih zena u klasi kombinovanja boja i spajanja nespojivog.BRAVO, divno, predivno.Naravno da mi se svidja....pozdrav

Anonimno kaže...

Predivna, vesela i na tvoj način unikatno rađena kutijica! Volim kad je netko orginalan i samo svoj, kad ne kopira tuđe radove.

Pusa

Tina on 5. lipnja 2011. u 07:10 kaže...

ajme sto je dobraaa! vesela,šarena,hrabro sa bojama i uzorcima! fantastično!

Tatjana on 5. lipnja 2011. u 12:18 kaže...

Ha,ha,ha,stvarno po tvom,ali mislim i po mom.Lude kombinacije.Svega ima!

MICE TORBICE on 6. lipnja 2011. u 06:06 kaže...

Samo radi po svom i nikoga ne slušaj!!Sovice su naravno presavršene!!!

Unknown on 6. lipnja 2011. u 12:09 kaže...

Savršena!

Karmen on 7. lipnja 2011. u 04:49 kaže...

Otkačeno i veselo i po meni sve spojivo, zašto ne? Ti to savršeno radiš.

Keks on 7. lipnja 2011. u 11:39 kaže...

Ma kako ne paše narančasta, pa boja paše s bojom :))) Ova je i po mom! šarena, vesela, sovice su mi i inače mrak! I gumbići!

Majto on 7. lipnja 2011. u 22:46 kaže...

Happy! Happy! Happy! A vi ste zaslužne za to! I hvala vam na tome! Pusa svima :-)))

Maite - vitoma on 8. lipnja 2011. u 01:46 kaže...

¡Preciosa!!
Bss.

Nena3110 on 9. lipnja 2011. u 15:18 kaže...

Jeste prelepa, a i po mom je:)

Mare on 10. lipnja 2011. u 09:30 kaže...

vidjela sam ja nju čim si ju objavila ali nisam imala vremena osvrnuti se na sve detalje koji su me oduševili.....
i evo me sad tu,pišem u strahu da će mi komentar nestati kao na nekoliko predhodnih blogova na kojima sam bila:(....
kutijica je predivna,totalno tvoja:))....razrađena do najmanje sitnice:)....
da,da i mene je oduševio končić koji viri:)).....inače na takve detalje na šivanim stvarima vrištim ali ovdje končić daje nekakav poseban šarm cijeloj priči:))...

Lilla Indigo on 17. lipnja 2011. u 10:33 kaže...

Kutijica je divna. Super da sam otkrila tvoj blog.

Уранија 3811 on 27. lipnja 2011. u 14:13 kaže...

Extra motiv,extra rad...Sve pohvale

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal