„Neka davna ljubav“

Mogla bih započeti ovaj post s : „evo me konačno, opet me dugo nije bilo…“, ali taj ću dio ovoga puta namjerno preskočiti i odmah idemo dalje.

Možda i nije bila tako davna, ali ljubav svakako je! Jedno sam vrijeme, a tomu je prošlo već nekoliko godina bila opsjednuta vezenjem! Samo što se to u mom slučaju ne može zvati vezenjem, jer ja ne znam vesti. A nisam imala od koga naučiti. I zbog toga sam bila silno razočarana. Slično je bilo i s heklanjem. Susjeda me pokušala naučiti, ali kako sam ja ljevak, sve mi je to bilo nekako „naopačke i naglavačke“ i nisam se pomakla puno dalje od obične „pletenice“! Nažalost… jer svaki puta kada ugledam neki štand s ručnim radovima, osobito s našim narodnim nošnjama, zastanem i gotovo da prestanem disati… jednostavno obožavam vezenje, heklanje i ostale ručne radove!

Za razliku od heklanja, na „svom kao vezenju“ sam se nešto duže zadržala. Držalo me neko vrijeme, a onda sam iz nepoznatih razloga spremila sve končiće i iglice koji su zaboravljeni u ormaru spavali… do sada. Već znate da obožavam licitare… kao i starinske country motive, a tek podravski i zagorski starinski ručnici… a sigurno znate gdje ih možete pronaći. Skoknite do Sanje, njezin blog je oaza i melem za moju dušu! Kad vidim njezina srčeka u svim varijantama, kao i ručne radove, padam u nesvijest! I upravo me Sanja podsjetila na moju davnu, već i pomalo zaboravljenu ljubav… i upravo sam zbog Sanje izvukla svoje končiće i iglice iz ormara… Sanja, hvala ti na tome!!!


Ovaj mini stolnjak je jedan od mojih prvih „vezenih“ radova. Neki sam ga dan prisilno uzela mami iz ormara da ga fotkam, bunila se bunila, ali obećala sam joj da će biti vraćen u istom stanju. A znate kakve su naše mame, što god na napravimo, njima je divno, lijepo i najljepše na svijetu. Da čujem, pucajte!!!

P.S. Ako je neka od vas dovoljno strpljiva i ima dovoljno živaca da nauči vesti jednu totalno „naopaku“ ljevakinju, tu sam!










15 komentari on "„Neka davna ljubav“"

Tina on 29. svibnja 2011. u 06:55 kaže...

koji rasan rad,predivno

Nena3110 on 29. svibnja 2011. u 07:23 kaže...

Baš divan vezak si navezla!

Suzana on 29. svibnja 2011. u 07:30 kaže...

Krasan rad, nikad nije kasno za obnavljanje vještina. Samo nastavi!!!!!

Sanja on 29. svibnja 2011. u 09:00 kaže...

Jedan od prvih? Zašto si stala? Prekrasan je, lijepa šema, ujednačen i uredan bod...sve pohvale! Ne razumijem zašto bi trebala učiti, ono što trebaš znati, znaš, a sad samo trebaš vježbati!
Kad želim nešto raditi što ne znam uvijek si pomislim "joj, da mi je barem ta osoba u blizini"! Eh, da sam ti blizu heklale bi mi i vezle dan i noć :)))
Drago mi je čuti da sam i ja djelomično kriva što si izvukla svoje končiće i iglice :))) Nadam se da će ti krenuti i da ću vidjeti još poneki rad vezen tvojom rukom!
Hvala tebi što te imam <3
I znaš šta, ako nisi udata, naći ću ti jednog likovnjaka u Hlebinama i tako ću te zauvijek smjestiti u svoju blizinu...hehe..šta veliš?
Pusa!

Maite - vitoma on 29. svibnja 2011. u 09:47 kaže...

Un delicado y hermoso trabajo.
Bss.

Majto on 29. svibnja 2011. u 15:19 kaže...

Drage moje, hvala vam na pohvalama i divnim komentarima!
Sanjice, e da znaš da si me baš nasimjala! Ha, ha, udana sam ti ja gospođa, baš danas nam je druga godišnjica braka! Kaže dragi da zna da volim heklanje, ali da me neda na posudbu! Pa nisu Hlebine na kraj svijeta! Ja dođem s iglicama i končićima na instrukcije kad si reko' keks!!!

Prirodna on 29. svibnja 2011. u 19:48 kaže...

divno, održavaš tradiciju i spajaš je sa kreativnošću :) :)

Mare on 30. svibnja 2011. u 01:52 kaže...

pa najprije da čestitam....
sretna ti godišnjica!!!!....
a moj savjet ti je da ne ideš u hlebine,tamo su ti sve naivci:))))).....
ovaj tvoj rad je prelijep,nježan i jako mi se sviđa.......ne mogu zamisliti da bi bio ljepši ni da si ga radila desnom rukom:)))...

nena on 30. svibnja 2011. u 04:13 kaže...

Pazi nisam ti ja baš neki stručnjak za vezenje ali meni ti ovo izgleda savršeno,kakvo učenje pa ti si pravi ljevak profesionalac.

Sanja on 30. svibnja 2011. u 12:47 kaže...

Haha...Mareeee, dam ti ja naivce :)))
Majto, čestitam drugu godišnjicu i želim vam još puno zajedničkih godišnjica! Znači, propao moj plan, al oke ak se oćeš družiti sa naivcima znaš gdi smo :)))
Pa pa

Lilly... on 30. svibnja 2011. u 14:21 kaže...

Meni ovo jako lijepo izgleda! Rado bih pomogla, ali ja ne vezem baš. To je mamin hobi više dok sam ja zadužena za crtanje! :))

Good Ghost on 30. svibnja 2011. u 22:02 kaže...

jako lijepo

Radmila kaže...

Draga Martinčice!Danima tragam za novostima na tvom blogu-ništa,dva dana me nema i ti objaviš post.Nisam luda za vezom i kukičanjem,ali znam ponešto i imam dosta literature-bit će mi drago da to podijelim s tobom.Ne treba ni reći da ti je prvi vez predivan,al me ne čudi-sve čega se primiš ispadne prekrasno i nosi tvoj pečat.Pusa

eda on 31. svibnja 2011. u 11:44 kaže...

Ovo je tako lijepo, nježno, ma prelijepo i sasvim mi je jasno zašto ti je upravo Sanja inspiracija... zbilja izgleda kao da je rađeno desnom rukom:))))
Sretna godišnjica s malim zakašnjenjem!!

Keks on 1. lipnja 2011. u 06:33 kaže...

Pa ja ne bih rekla da su ovo nečiji prvi radovi, izgledaju kao da ih je radila iskusna ruka i to još desna :))

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal