Kek's & Moja Mici

Kakve veze ima naša Keksica s mojom Mici? I tko je „Mici“?

Micika ili Mici u mom je svijetu mačkasti nadimak, a kako ja obožavam mačke i sve mačkasto, micika ili mici je najdraži i najslađi nadimak koji nekome mogu dati. Bez obzira na to da li se on nekome sviđa, micika ili mici znači da je netko jako poseban… i mome srcu jako drag… a Keksica je moja Mici! Ma nju jednostavno morate upoznati, a oni koji ju poznaju sigurno znaju o čemu govorim! Već nas je odavno osvojila svojim scrapom i predivnim, zadivljujućim radovima… ja kao sumanuta klikam na njezine fotke i pokušavam otkriti kako je to uspjela, od čega je koji dio, i uvijek se pitam kako to radi, otkud joj sve te ideje… a onda smo se jednom našle i bile smo na kavici od par sati… i otada je Keksica moja Mici!

A da se sada malo vratim na priču. Te sam se subote spremala i bila sam već na odlasku kad sam se sjetila Giveawaya… znala sam da je vjerojatno izvučen sretni dobitnik, pa sam kliknula da vidim tko je pobjednik… i skoro sam pala u nesvijest kad sam vidjela da piše „Majto“.. i tri sam puta provjeravala da li je to istina… i nisam mogla vjerovati! I nakon toga sam se cijeli dan samo smijala… i mislila: „Ma tako je moralo biti !“.

Naravno da je slijedila još jedna kavica i zajedničko druženje. I punjenje baterija! Tada je izvukla taj čarobni paketić koji sam tako željno iščekivala… i onda su slijedila moja pitanja… bolje rečeno, tisuću mojih pitanja… kako si ovo napravila… a što je ovo… a s čime si ovo… čekaj, čekaj, nisam skužila, ajmo sve otpočetka, prvo ovo, a onda ovo, pa sa škarama malo rub… ili?
Ma najbolje da se uvjerite sami!
Paketić! Uh, paketić! Sve je tu, čak i poruka na ovoj preslatkoj privjesnici… a kako je sve to samo Keksica upakirala… ovaj pečat me oduševio! A unutra, njezino visočanstvo, Kek's čestitkica! A tek papir, pogledajte ovaj papir, papir me oduševio, ma ostavio bez teksta! Papir je unikat, dizajn by Kek's! Ali to nije sve! Uz čestitkicu sam dobila i sav potreban materijal da sama napravim jednu takvu! Ali ja sam odlučila! Napravit ću čestitku, iskoristit ću sav materijal koji sam dobila, ali čestitka neće biti ista kao ova, dodat ću malo Majtice u cijelu priču… jer želim kombinaciju Keksice i Majtice… a hoću li uspjeti i kako će to izgledati (sigurno ne tako dobro kao u originalu) … ali o tome više uskoro.
A sad konačno slijede fotke!

Mici, hvala ti!









15 komentari on "Kek's & Moja Mici"

Suzana on 6. svibnja 2011. u 14:01 kaže...

Čestitam na nagradi i držim palčeve za tvoju izradu čestitke.

Anonimno kaže...

Čestitam na prekrasnoj nagradi i uživaj u ljepoti stvaranja!
Pusa i ugodan vikend.

Keks on 6. svibnja 2011. u 14:59 kaže...

Nemaš pojma koliko mi je drago što sam te toliko razveselila poklonom, znam da je došao u prave ruke i jedva čekam da vidim tvoju čestitkicu. Tako sam ja to i zamislila, malo mojega, malo tvojega i nastane novi prekrasan unikat! :)
Kiss od tvoje mici :)

mamakreativka on 6. svibnja 2011. u 22:08 kaže...

ha,ha a sa mnom nemaš vremena otići na kavu,dobro,dobro!!!

Majto on 7. svibnja 2011. u 00:10 kaže...

Ma daj, mama kreativka, ne zezaj! Pa znaš da smo bile bubine, prvo ti, a onda ja! Idemo mi na kavicu sigurno!!

Tatjana on 7. svibnja 2011. u 00:28 kaže...

uh,ah,joj...divno.Zavidim...jako lijepo...čestitam!Uf!

Radmila kaže...

Keksica je čarobnjak s papirom,nagrada ti je predivna-čestitam i jedva čekam šta ćeš ti napraviti-:-)

Sanja on 8. svibnja 2011. u 11:01 kaže...

"Keksica i Majtica" će sigurno izgledati kao iz bajke i jedva čekam vidjeti tvojih ruku djelo!
Čestitam ti na osvojenoj prekrasnoj nagradi uz koju si dobila i šansu izraditi svoju vlastitu čestitku! Neprocjenjivo! Radujem se s tobom :)))
PS. Vas dvije zajedno ste baš zabavne i smiješne, dal zbog vaših imena ili postova, ne znam, samo znam da se kod vas dobro zabavljam!
Pusa

Sanja on 8. svibnja 2011. u 11:02 kaže...

Hvala što voliš moj blog, i ja volim, obožavam, tvoj!

Nena3110 on 8. svibnja 2011. u 11:50 kaže...

Čestitam, nagrada je u pravim rukama.
Ti uvek napraviš nešto savršeno.

eda on 8. svibnja 2011. u 23:59 kaže...

Nagrada je fenomenalna i zbilja u pravim rukama!! I ja jedva čekam keksomajticu... ili majtokeksicu...

Prirodna on 9. svibnja 2011. u 05:55 kaže...

slučajno sam u moru kreativnih blogova otkrila i ovu prekrasnu škrinju s blagom (tvoj blog), prekrasan dizajn bloga, jasno napisano, preslatke fotografije, genijalne ideje, postala sam pratitelj i probat ću iskušati neke tvoje ideje i ako uspiju, slikam ih i stavim na svoj blog....pusa

Maite - vitoma on 10. svibnja 2011. u 02:47 kaže...

Felicidades por el premio.
Bss.

Good Ghost on 10. svibnja 2011. u 22:08 kaže...

Sretnice, nagrada je prekrasna, jedva čekam da vidim tvoj uradak

Lilly... on 16. svibnja 2011. u 10:16 kaže...

Odlično! A kako bi drugačije i bilo kad se spoje dvije genijalne kreativke? Pusa! :D

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal