„Mojih najdražih šest“ (part two)

„Gusarica mala Zuja“

Opet me dugo nije bilo… jako dugo… a zašto me nije bilo… taj ćemo dio preskočiti i odmah krenuti dalje! Dakle, I'm back! Možda bi se tako trebao zvati ovaj moj post, ali zbog svog sadržaja on se mora zvati drugačije.


Moja mala zuja… Znate onaj osjećaj kad vam je netko toliko drag da vas i sama pomisao na tu osobu toliko raznježi i razveseli, a na licu vam se odmah pojavi smiješak? To vam je moja mala zuja! Mala žena koja zna što hoće, s čvrstim karakterom! Djevojčica koja ima posebne moći! Djevojčica u čijem zagrljaju sve ružno nestaje… a te ručice kad zagrle… ma to vam je kao što i ona pjesma kaže „Dogodila se ljubav za kakvu nikad' niste čuli“…


Zujica je imala rođendan, a kako Zujica obožava more, ribice, rakove, školjke, hoboitnice s izborom motiva dileme nije bilo. Pronašla sam ovu preslatku morsku salvetu. U početku nisam točno znala što ću s njom napraviti, nisam ju htjela rezati ili čupkati jer mi je sličica u cjelini zapela za oko… i tako se rodila ideja o većem okviru za slike, a veličina salvetice je odredila veličinu okvira. Nisam znala gdje kupiti tako velik okvir za slike. Sjetila se ja jednog starog i nikakvog komada kartona na tavanu… A kad se samo sjetim da sam ga u jednom „naletu čišćenja“ htjela baciti jer je bio sav nikakav?!!


Ova početna faza pripreme kartona… uh! Tu sam se dosta namučila! Karton je jako tvrd, ne možete si ni zamisliti koliko, mislim da je debljine oko pola centimetra ako ne i deblji! A čvrst, usudila bih se reći skoro kao drvo (da se sad mogu sjetiti gdje sam ga kupila jer bilo je to jako davno, vratila bih se doma s najmanje tri kvadrata!!!). Rezanje skalpelom, puno žuljeva, pa šmirglanje jer tko želi neravne rubove kao da su ga mišeki napali? Puno prašine koja leti po zraku…


Gotov, odrezani i ošmirglani karton okupao se u bijelom akrilu. Na gornji dio došla je salvetica, a na donjem dijelu sam uz pomoć pik trake odokativnom metodom improvizirala mornarski uzorak na prugice. Mornarski štih me potpuno zarobio! Ni sama ne znam kako sam se sjetila ribarske mreže! Tako mi je trebala ta ribarska mreža! Ali gdje naći ribarsku mrežu? E, sada slijedi najzanimljiviji dio!


Drage moje morske žene i morske sirene, molim vas bez smijeha!!! Sama sam isplela svoju „ribarsku mrežu“! Ako se to uopće mrežom može zvati, ali poslužila je svrsi! Imajte na umu da sam ja 100%-tna kontinentalka koja je sretna ako godišnje provede tjedan dana na morju! Malo mrežice gore, malo dolje, malo preko okvirića… mrežica je dala jednu posve novu notu, pa sam se poigrala i špagom u plavoj boji, a našlo se tu i nekoliko kupljenih gotovih ukrasa u morskim stilu… Slovca… i na kraju malo 3D efekta na gornjem dijelu (iako se baš dobro ne vidi na slikama)… drugi komad kartona za stražnji dio okvira dobio je svoju mornarsku haljinicu na prugice… i to je to! Okvirić je gotov!!! Nadam se da vam se barem malo sviđa! A kad se samo sjetim da sam ga htjela baciti… mislim karton…

















21 komentari on "„Mojih najdražih šest“ (part two)"

MICE TORBICE on 27. travnja 2011. u 22:04 kaže...

Okvir je naravno preekokrasan,ali nasmijala si me do suza s pričom o pletenju mreže....Bravo Martinko!!!

Tatjana on 27. travnja 2011. u 23:08 kaže...

Jaj kako je to dobro.Koliko truda,koliko detalja,ovo je tako dobro,da,da...odmah bi uronila i zaplivala.A mala zujalica mogla bi se i u sirenu pretvoriti od sreće!

Marina on 27. travnja 2011. u 23:28 kaže...

woooow, prekrasan je okvir... a kao još jedna kontinentalka, rekla bi da je mreža odlična... sjajno si je napravila... posebno mi je slatka mala gusarica u kutu... ma odlično :-))

Sandra on 27. travnja 2011. u 23:53 kaže...

Predivno, slika je super, a isplesti mrežu...za to nema riječi pohvale:)bravo

Tina on 28. travnja 2011. u 00:12 kaže...

savršena je! zvrkica se zove tina,kao ja. a salveta je predobra!

eda on 28. travnja 2011. u 00:15 kaže...

Ja ti kao prava morska žena odajem priznanje za trud, ideju i ovu fantastičnu mrežu koju si splela kao prava pravcata ribarica!!

Mare on 28. travnja 2011. u 01:23 kaže...

predobro:))....
toliko detalja i rada:))).....
sve mi je odlično a trakice smotane u obliku morskog konjica su pregenijalne:))....

Keks on 28. travnja 2011. u 02:05 kaže...

I sva sreća da ga nisi bacila! :) Prelijepo je sve, posebno mi se sviđa ovaj donji dio sa prugicama i špagom i detaljima, pravi morski štih!
Zujica će se rastopiti kad ga vidi!

Majto on 28. travnja 2011. u 04:22 kaže...

Hvala vam drage moje! Tako je lijepo opet biti s vama! A svojim morskim ženama i morskim sirenama želim zahvaliti na komplimentima za moju kvazi mrežicu! Plest će se još...

Sanja on 28. travnja 2011. u 07:47 kaže...

Ideja sa mrežom je predobra!!! Sve je veselo, razigrano i miriše na ljeto i more :)))
Čista petica za kontinentalku!!!
Lp

Anonimno kaže...

Ajme...zbilja divno!!! Hvata me nostalgija za morem kad vidim ovako nešta lipo!!! :)))

arba on 29. travnja 2011. u 01:12 kaže...

Ovo jest zbilja divno, sve se nekako talasa na valovima tvojih ideja.
Skidam kapu za ovo!

Radmila kaže...

veselo,otkačeno-ne znam dali mi se više sviđa slika,gusarica...ma mrežica je najbolja,a kao ne zna plesti.ma divno!!!

Anonimno kaže...

Prekrasno draga Majto, ideja ti je mrak!
Pusa.

nena on 3. svibnja 2011. u 00:46 kaže...

Trebaš biti ponosna samo kad se sjetiš kako je počelo a kako je na kraju divno ispalo...veliki trud se uvijek na kraju isplati...

Good Ghost on 3. svibnja 2011. u 01:00 kaže...

Odlično, kao i uvijek. Uz puno truda i strpljenja iz ničega stvoriš nešto savršeno

Tina on 3. svibnja 2011. u 12:33 kaže...

draga imas nagradu na mom blogu,umjesto martina,napisem maja,sorry! nagrada te čeka!

Maite - vitoma on 5. svibnja 2011. u 08:17 kaže...

¡Genial!!
Bss.

svaštara on 23. svibnja 2011. u 02:24 kaže...

Kako dobro dobro dobroooo... Volim te morske stvarčice.. Najradije bih se zatrpala u njih.. ili još bolje.. preselila na brod!!

mijem li pitati od čega je mrežica? i kako si ju radila? - da, kao ne znaš.. a savršena je.. baš kao prava, stara ribarske iscjepana.. Divno!!

lindolina on 4. lipnja 2011. u 12:32 kaže...

Draga moja ti kao da si radila za mene ;) E pa pridružujem se morskim ženama u komplimentu. Mrižu si isplela super, ko da si prava ribarica :)

Martina on 20. srpnja 2011. u 13:30 kaže...

Okvirići su fantastični,maštovito i s ljubavlju napravljeno! Vrijednice moja, zato ti šaljem VELIKU pusu, jer znam da ti to zaslužuješ!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal