„Još jedna romantična“

Evo još jedne romantične, totalno u mom stilu. U posljednje me vrijeme opasno puca neka romantika, nostalgija ( bolje rečeno, a kad me ne puca???)… ne znam ni sama kako bih to opisala… a kako sam i po prirodi nepopravljiva romantičarka, u glavi samo vidim ružice, nježne pastelne boje i čipkicu… i ne mogu si pomoći!

Tako je nastala i ova kutijica! Kartonska je! Druge okrugle kutijice te noći nisam imala, a iz nekog, i meni nepoznatog razloga, kutijica je morala biti okrugla! Uhvatila me neka „šiza“ i umjesto da razmišljam o smislu života i ljudskog postojanja, a kako to inače biva, primila sam se bojica i salvetica. Na par sati sve je stalo! Dugo sam bila budna… noć je bila duga, a ujutro sam se tako lako i lepršavo ustala, kao da sam spavala danima… jer sam konačno napravila nešto za sebe!!! Volim čipkicu, volim vintage, volim retro, volim romantiku!!! Ali vi to sve već znate, zar ne?

Kiss&Hug

Majto



19 komentari on "„Još jedna romantična“"

Suzana on 17. travnja 2011. u 09:12 kaže...

Divno, nježno, romatično,slatko....pozdrav:):):)

arba on 17. travnja 2011. u 10:33 kaže...

Još jedna prelijepa!

Sanja on 17. travnja 2011. u 11:10 kaže...

Aaaaaa predivno....dajem kraljestvo za ovu kutiju!!!
Kao što je rekla Mica...dražesno, a ja dodajem romantično, čipkasto, vintage...idem je još malo gledati :)))
Pozzz i očekujem još poneku poput ove a i one prije nje :)))

Sanja on 17. travnja 2011. u 11:11 kaže...

Oh da, imaš nagradu na mom blogu :)))

Keks on 17. travnja 2011. u 11:24 kaže...

Ja mislim da je to proljeće u pitanju, meni su isto ružice, točkice i prugice u glavi. Prekrasna je ta tvoja romantična kutijica!

Lenka on 17. travnja 2011. u 12:01 kaže...

Kao da je izašla iz knjige PROHUJALO SA VIHOROM, zamišljam glavnu junakinju kako jede neke predivne slatkiše iz baš ovakve kutijice :)).
Svaki detalj ti je na svom mestu, predivno!!!

Sandra on 17. travnja 2011. u 12:08 kaže...

Ove kutijice su jedna ljepša od druge, bravo:)))samo nastavi da možemo uživati u ljepoti:)

Ankica Vucetić Cepulo on 17. travnja 2011. u 14:56 kaže...

Jako lijepo i romantično!
Imate nagradu na mom blogu.

Anonimno kaže...

Preslatka je, napravljena s dušom i ljubavlju.Lijep pozdrav.

Unknown on 17. travnja 2011. u 22:08 kaže...

Izuzetno nezna, romanticna,svaki detalj na svom mestu.Divota!

eda on 17. travnja 2011. u 23:41 kaže...

Preslatka, stvarno si nepopraviljiva romantičarka..

Tatjana on 18. travnja 2011. u 00:34 kaže...

Znaš što ću ti reći?Aaaaaaaaaa!

Biljana on 18. travnja 2011. u 08:07 kaže...

Neka te puca romantika i dalje, kutijica je carobna:-)
Pusa

Radmila kaže...

Uuuuuaaaaauuuuu!!!Divno,nježno-fantastična je!

Keks on 20. travnja 2011. u 14:22 kaže...

Nagrada čeka na mom blogu!!! :)

Karmen on 21. travnja 2011. u 04:24 kaže...

Draga Martina na mom blogu imaš nagradu. Lijep pozdrav

Lenka on 21. travnja 2011. u 08:28 kaže...

I kod mene te čeka nagrada :)).

Tina on 3. svibnja 2011. u 12:31 kaže...

aaa,savršena je,bas po mom ukusu,sve do zadnjeg detalja!

Maite - vitoma on 5. svibnja 2011. u 08:18 kaže...

Delicada y bella.

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal