„Retro box“

Ne možete si ni zamisliti koliko sam sretna dok pišem ovaj post! Konačno!!! Nakon pauze od gotovo mjesec dana jučer sam nakon dugo vremena uzela kistić u ruke, bojice, salvetice… i odmah je sve bilo nekako ljepše uz poznati miris ljepila za decoupage… a tek čipkica pod prstima… Iako je jučer bio divan dan za neku laganu šetnjicu… a i kućanski poslovi me još uvijek čekaju, kao i hrpetina veša kojeg nitko neće ispeglati, odlučila sam: danas je dan za kreativu i nema toga što će me odvojiti od mojih kreativnih planova, bojica, kistića, ljepila… dobro, priznajem, da bi me tortica sa sirom s jednom posebnom osobom uspjela odvojiti od salvetica na nekoliko sati…

Nisam imala neku posebnu ideju… no kad mi je pod ruku došla ta salvetica s ružicama… u glavi klik, blink, boom… i već nešto što jako dugo želim napraviti. Nisam bila sigurna u konačni rezultat pa sam se odlučila za kartonsku kutijicu jer ih u svojim zalihama imam jako puno, još iz vremena kada sam bila opsjednuta njima, dok se nije dogodila moja najveća ljubav, a to je drvo. Kartonska kutijica je jeftinija nego drvena i u svakom slučaju, znala sam, da ću je se u slučaju neuspjeha puno lakše „odreći“ nego drvene. Ma čuj ti mene, koga ja to zavaravam, ja sam hrčak, ništa ne bacam, a zbog toga se moj hobby ormar proširio i na mnoge druge police i „skrivene spremnike“.

Da se vratim kutijici… već dugo želim napraviti jednu „vintage“ kutijicu, nježnu, romantičnu, nostalgičnu, onako po „svom guštu“ („vintage“ je pod navodnicima je ga ja tako vidim)… salveta na poklopac kutijice… znate da volim prugice i prugice su došle na donji dio kutijice, kombinacija bojica i uzorak salvete… pa čipkica na poklopcu, malo bisera, ružica, kombinacija čipkice u raznim bojama, kombinacija različitih uzoraka… Ali! Donji dio s prugicama bio je nekako „prejak“ u odnosu na poklopac… pa malo šmirglanja i kao „shabby“ na kartonu (to uopće postoji?)… ali još uvijek nije to TO! Sve dok mi pod ruke nije slučajno došla nježna bijela čipkica koju sam zalijepila na roze prugice… I gotova je moja prva „vintage“ kutijica! Već vidim nove kombinacije boja, salvetica, krpica i čipkice…

Sad bi to trebalo ponoviti na mojoj najvećoj ljubavi, DRVETU!!! A za danas sam imala velike planove! Što ću? Pisati dokumentaciju? Učiti engleski??? A da malo „farbam“? Samo malo? Hm???

I hope you like it!!!






31 komentari on "„Retro box“"

Unknown on 3. travnja 2011. u 05:21 kaže...

ma koja je to uber romantika.....ah :))

eda on 3. travnja 2011. u 05:47 kaže...

Ženstvena, kićasta, romantična, čipkasta, sve ono što ludo, ludo volim!!! Bravo!!

jasna on 3. travnja 2011. u 05:50 kaže...

Jednostavno je preslatka!

Biljana on 3. travnja 2011. u 06:34 kaže...

Ohhhhhhh, ja sam zaljubljena u tvoju vintage kutijicu, preprelijepa je:-)

Ika Verunica on 3. travnja 2011. u 07:03 kaže...

Ajmeee.. lipa li je, šesna li je...

Sandra on 3. travnja 2011. u 09:36 kaže...

Ova kutijica ti je prelijepa, tako nježna, nemam riječi pohvale:)

Mare on 3. travnja 2011. u 09:42 kaže...

ta salveta je super za načičkati svašta oko nje:)....
proučavam šta si sve tu stavila a ništa nije viška i sva mi je lepršava i slatka:))....
ah sad treba čekati drvenu verziju:))....tko zna šta ćeš nam sad smisliti ali sigurna sam da će biti prepuno detalja:)))....

Marina on 3. travnja 2011. u 09:45 kaže...

Odlična je kutijica, totalni vintage chic... :-))

Suzana on 3. travnja 2011. u 10:33 kaže...

Pre romantično! Naprosto ne mogu odvojiti oči i prestati gledati prelijepu kutijicu. Super,super!!!

Majto on 3. travnja 2011. u 10:42 kaže...

Joj cure, tako sam sretna i uzbuđena, kako kad sam pisala prve postove pa s nestrpljenjem iščekivala komentare... a kutijica je baš onakva kakava sam i ja: nježna, nostalgična, romantična do bola... i retro!!! Hvala vam i pusa svima!!!

huana on 3. travnja 2011. u 11:28 kaže...

Prekrasna je kutijica,nemrem je se nagledat.Znaš kaj mi samo malo smeta,ovi okviri oko slika mi odvlače pažnju pa se moram koncentrirat da proučim sve detalje na kutijici. Inače,divna je.Ak ti zafali kutijica,dođi k meni i biraj :-)

Anonimno kaže...

Prerasna kutijica, bravo draga Majto!
Lijep pozdrav i ugodan novi tjedan:)

Sanja on 3. travnja 2011. u 14:55 kaže...

Ja stvarno nemam riječi i idem još jedanput pogledati da se uvjerim da ne sanjam...
i stvarno nemam riječi...
napravila si čaroliju...i sva sreća da nisi peglala ili radila neke dosadne kućanske poslove jer to je bio taj dan, tvoj dan, za romantičnu kutijicu koja me oborila s nogu! Čestitam!!!

Anonimno kaže...

Napravila si stvarno nešto prekrasno romantično :)))Kutijica je predivna ♥

Unknown on 3. travnja 2011. u 22:37 kaže...

ovo sto si uradila, mnogo je korisnije bilo tvojoj dusi, a nasim ocima, nego neko bezvezno peglanje, pranje, ciscenje.Predivna je, puna detalja, ali nikako i nicega too much.Savrseno.

Good Ghost on 4. travnja 2011. u 00:34 kaže...

jako lijepo, romantično

Karmen on 4. travnja 2011. u 01:14 kaže...

Tako je čarobno romantična. Ne znam zašto ali ja bi u njoj držala podvezice ( koje su također romantične i koje btw - nemam )

Maite - vitoma on 4. travnja 2011. u 03:41 kaže...

Una maravilla, me encanta.
Bss.

Keks on 4. travnja 2011. u 05:26 kaže...

Ajme mrak je kutijica! ružičasta, roza, čipkasta, romantična, savršena! jako mi se sviđa ovo kako si čipku ukomponirala. Uopće ne sumnjam da će i drvena varijanta biti mrak!

arba on 4. travnja 2011. u 06:37 kaže...

Mrak, mrak, mrak kutijica u pozitivnom smislu, ljepša, nježnija i romnatičnija ne može biti. Osvojila si me njome definitivnooooo!!!da mi je takva jedna, uf morat ću se malo i ja uhvatiti posla, nekako sam izašla iz mota.
Pusa

Villa-loredana on 4. travnja 2011. u 10:53 kaže...

Hvala na posjeti draga Hemy, kutija je tako nježno romantična. Pozdrav. Loredana

Radmila kaže...

Ostajem bez riječi!Svi tvoji adovi su nježni,ženstveni,romantični...ali ovoooo je nešto najnježnije,najženstvenije,najromantičnie-jednostavno pre-pre-predivno!!!:-)

mamakreativka on 5. travnja 2011. u 08:46 kaže...

kutijica njami,njami,a jel ti furaš onaj brošek?

Majto on 5. travnja 2011. u 09:35 kaže...

Ma mislim stvarno, pa kakvo ti je to pitanje??? Naravno da ga furam! Imam novi pufasti baloner na balon i njega mi je još uvijek žao bušiti, ali zato brošek furam na pašmini!!! Zadovoljna odgovorom???

Majto on 5. travnja 2011. u 09:44 kaže...

Ha, ha, ha! Mislila si me zeznuti, ha? A kad ti ja obožavam brošeke! Pusa za tebe i tvoj/moj najnajbrošek!!!

Nena3110 on 7. travnja 2011. u 09:21 kaže...

Znas sta?
Puci cu od muke sto ne umem ovako:(
Toliko je slatka, divno si je uradila, malo nakitila, ali vrlo ukusno, ma savrsena je.
nema veceg zadovoljstva od toga da radimo sto volimo!
Uzivaj u radu, uzivam u divljenju!

Tatjana on 8. travnja 2011. u 07:24 kaže...

Draga moja,ne da si rasurila,nego si razvalila!Totalno!

lindolina on 10. travnja 2011. u 09:44 kaže...

kutijica je preslatka! :)

MICE TORBICE on 10. travnja 2011. u 22:08 kaže...

Opravdano sam propustila tvoje nove kutijice,ali STVARNO ne znam koja mi je dražesnija...:)

Unknown on 22. travnja 2011. u 11:14 kaže...

Preslatke li kutijice! Sitni detalji su posebno slatki.

Tina on 3. svibnja 2011. u 12:32 kaže...

aaa,i ova,joj zeno pa ubijas me polako....

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal