„Kartonski na brzinu“

Što se dogodi kada u deset sati navečer saznate da do sutra ujutro trebate napraviti, ne jednu, ne dvije, već tri licitar kutijice? Po hitnom postupku eliminacija drvenih kutijica kao mojih omiljenih i odabir kartonskih. Hm, nisam neki ljubitelj kartonskih kutijica, a vi? Drvo ili karton, karton ili drvo, no zbog nedostatka vremena karton je pobijedio!

Oko 23 sata počelo je farbanje, pa vanjski rub, ogledalce, malo čipkice… prvo okrugla, pa kockasta, pa srčeko, prva faza, sušenje fenom da se točkice ne razmrljaju, pa još točkica… i tako je to trajalo do 3 ujutro… i moji brzinski kartonski licitari su gotovi!

Kod mene je sve u posljednje vrijeme brzinski i na brzinu! Trenutno patim od kroničnog nedostatka ne samo slobodnog vremena, nego vremena uopće, puno toga se događa u isto vrijeme i što da vam kažem??? Ja bi na godišnji! Ja bi na Mars na tri mjeseca! Ja bi bilo gdje! Ima netko kakvu ideju? I sad bih ja vama još pisala, ali i pisanje ovog posta je „na brzinu“, čeka me još hrpa zadaće iz engleskog i dokumentacija koju moram dovršiti i danas predati…

Kiss&Hug

Voli vas Majto!!!









23 komentari on "„Kartonski na brzinu“"

Mare on 29. ožujka 2011. u 01:13 kaže...

na prvu nikad ne bih rekla da si ih radila na brzinu.....izgledaju kao da si ih radila satima:))....svi detalji su tu,pomno raspoređeni:))...
nekad je nedostatak vremena poticaj:))....
kutijice su klsično tvoje,preslake:)).....
a pitanje karton ili drvo?....ako je moguće uvijek drvo:)))....

Unknown on 29. ožujka 2011. u 02:40 kaže...

Sta radjeno na brzinu...ovo....neverovatno!Bravo za tebe.Kutije su diiiiivne, prave liciterske.Karton-drvo...ako mogu da biram onda je to drvo.

Unknown on 29. ožujka 2011. u 02:42 kaže...

Da li je moguce da si ih radila na brzinu?Bravo, predivne su...prave bombonice.Kad se radi na brzaka, obicno nesto fali...ovde ne, nista.Karton-drvo...uvek drvo.

jasna on 29. ožujka 2011. u 02:58 kaže...

Meni se jako sviđaju, baš jako, jako.

Marina on 29. ožujka 2011. u 03:03 kaže...

Kutijice su savršene... a sad karton il drvo - drvo je dugotrajnije pa je bolji izbor za stvari koje želiš da dugo traju, tipa kutija za nakit, ali ako se radi o poklon kutiji koja će par godina služiti i kao zgodan spremnik, onda je kartonska kutija isplativija...

eda on 29. ožujka 2011. u 03:21 kaže...

Ti stvarno odlično funkcioniraš pod stresom:)) Većini bi nedostatak vremena rezultirao nekom brljotinom (meni najčešće, hehe), a ti si napravila tako savršene kutijice da zaista izgleda kao da si ih radila puno, puno duže... motiv je prelijep!!

Lenka on 29. ožujka 2011. u 03:59 kaže...

Meni su ove tvoje licidar kutijice pune topline i pozitivne energije, čarobne su jednom rečju!!!

Karmen on 29. ožujka 2011. u 04:04 kaže...

Ostadoh bez teksta. Em brzo, em licitarska - zaista sam iznenađena kako si ih nabrzinu sredila. Meni su prelijepa.

Sandra Z on 29. ožujka 2011. u 05:34 kaže...

Lijepe su ti kutije, uopće se ne primijećuje da su nastale nabrzaka.
Lijep pozdrav :))

Good Ghost on 29. ožujka 2011. u 08:51 kaže...

Veliš na brzinu? a kak to kod tebe onda izgleda kad se ne žuriš?
Ove kutijice su fenomenalne

Sanja on 29. ožujka 2011. u 11:44 kaže...

Očito da ti dobro ide noćna smjena i kad moraš brzinski nešto odraditi, jer ove tvoje licitar-kutije su beskrajno lijepe...a ja volim takve motive, srcolike, crvene, nacifrane poput licitara! Slažem se - drvo je prvo, al dobro dođe i karton!

Villa-loredana on 29. ožujka 2011. u 11:46 kaže...

Ja tu ne vidim brzinu, već samo eleganciju licitara. Pozdrav. Loredana

Radmila kaže...

Prvo nas raznježiš:"Jadna,Tina_gužva,problemi,žurba..."a onda "paf"ovakve divote,savršenstvo bez mane.PUSA

Martina on 29. ožujka 2011. u 14:20 kaže...

Koliko lijepih radova, nadam se i jednoj lijepoj i bogatoj izložbi jednog dana a i pozivnici naravno!

Anonimno kaže...

Prekrasne kutijice Majto!!!
Kiss.

Anonimno kaže...

Vidimo da tebi ne bi bio problem ni da napraviš još tri!!! Pusa, preslatke su!!!! :))

Majto on 30. ožujka 2011. u 14:30 kaže...

Drage moje!!!
Hvala vam svima na podršci i divnim komentarima! Baš ste me "podigle" i totalno razveselile! A znate da ja obožavam licitare i ne mogu si pomoći, uživam radeći ih i zato me uvijek obore s nogu vaši predivni komentari! Hvala vam! Pusa svima!!!

Nasmijano nebo on 30. ožujka 2011. u 23:09 kaže...

hej, pa šta fali kartonskim kutijama??? meni je karton zakon :)
nego... licitarske kutijice su prekrasne. tako pažljivo i precizno napravljene da se možeš ponositi njima. a noćni rad... a šta ćeš. meni je noćni rad skoro pa redovni termin.

Biljana on 31. ožujka 2011. u 07:10 kaže...

Ti si super, dogodile su se tvoje tri licitarske ljepotice:-)
Salvetu ( i jos neke) kupila sam on line, www.perlica.hr
Pusa

Tatjana on 1. travnja 2011. u 23:10 kaže...

Ideš,na brzinu?????Svaka čast curo!
Ovako sve tri "iste" različitog oblika,izgledaju kao jako zgođušan komplet!

lindolina on 10. travnja 2011. u 09:48 kaže...

kutijice savršeno izgledaju! tko bi rekao da su to brzinski radovi. ne znam da li bih ja uspila savršeno napravit 3 kutijice u tako malo vrimena.

Unknown on 22. travnja 2011. u 11:18 kaže...

nisam ljubitelj kartonskih kutijica, ali zbog ovih ću promeniti mišljenje! prelepo!

Tina on 3. svibnja 2011. u 12:32 kaže...

prekrasno

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal