„Sretna i ponosna“

Uh! Sve je prošlo napokon! I sad kad sam krenula pisati ovaj post… bum! Kao iz vedra neba preplavile me, ma bolje je reći potopile emocije, kao da sam opet tamo… kao da sve opet iznova proživljavam, a slike se u glavi same slažu, osim onih kojih se pokušavam prisjetiti, a nikako ne mogu.

Kao što vidite, još uvijek sam sva zbrčkana i pod dojmom i trebat će mi puno vremena da se vratim u normalu. A koji je razlog tome?

Kliknite na link… i čitajte… tražite… i malo se zaustavite kod onog dijela gdje piše „Martina Zelić“, tralala… http://www.hiim.hr/nova/10%20TM%20-%20Raspored%20dogadjanja%20Zagreb.pdf

Jeste? Nadam se da ste shvatili o čemu se radi! O čemu?

Tjedan mozga, deseti tjedan mozga u Zagrebu, jedna dvorana, jedno predavanje, jedna Martina… a ta Martina sam bila ja. Ne možete si ni zamisliti kako sam se osjećala i kako sam reagirala kad sam čula da ću „nastupiti“ na tjednu mozga! Zadnjih nekoliko godina u okviru tjedna mozga nađu se teme koje nisu direktno povezane s medicinom i „mozgom“, a ove godine u okviru modula „Mozak i učenje“ našla sam se i ja…

Ali naravno da je sve ovo za mene imalo i puno dublje značenje! Što će jedan rehabilitator (čitaj defektolog) na tjednu mozga, s doktorima i drugim dr-ima??? I još kad k tomu dodate svojih u ovom slučaju samo 27,5 godina! I relativno malo godina radnog staža? I pitate se kako ste vi uopće upali u ovu priču???

Naravno da sam bila neopisivo sretna i počašćena na povjerenju koje mi je ukazala moja šefin… ali sam u isto vrijeme bila toliko uplašena, prestravljena… i da skratim priču, proživljavala sam pravu agoniju zadnjih desetak dana!!! Smršavila sam tri kile što i nije tako loše (ha,ha), izgubila kose za dvije godine, a stres mi je skratio život za najmanje pet!

Vrlo malo vremena, u to malo vremena morate složiti rad na visini, iza vašeg imena i prezimena piše ime nečega gdje radite, te na taj način predstavljate sve svoje kolege i kolegice, povjerenje „šefin“, a da ne govorim o tome tko će vas sve slušati tamo!!! Moram li spomenuti i profesore s fakulteta i cijelu katedru za metodiku??? A oni do sada nisu znali kako vi radite, nisu vidjeli greške i propuste… a sada… sada će vidjeti sve!!!

Mislila sam da ću umrijeti! I neću u detalje jer još nisam spremna iznova sve opet proživljavati… ali reći ću da sam jako sretna i ponosna, zadovoljna i ispunjena!!! Bilo je iznad svih mojih očekivanja! Nisam tip koji sam sebe hvali pa i neću u tom smjeru jer mi je to neugodno, samo ću reći da sam izmamila osmijeh na lice svoje neobične „šefin“ i odobravanje i kimanje glava profesorske katedre… nakon agonije, bilo je to par sati iz snova! Ali, nažalost, moram reći, BILO JE!!! A zašto? Uslijedilo je jedno veliko razočaranje… komentari nekih ljudi koji su me bocnuli tamo gdje me najviše boli… tako da se još uvijek pitam što mi je to trebalo!
Naravno da tu priča ne staje… neka vrata su se nažalost zauvijek zatvorila… no neka nova su se otvorila… sasvim neočekivano i od sasvim neočekivanih ljudi… a vi znate da to nije pametno i da si to ne bi smjeli dopustiti, ali jednostavno si ne možete pomoći… Ta „borba“ još uvijek u meni traje, još uvijek se pokušavam oduprijeti, ali jednostavno ne ide… u totalnoj sam emotivnoj neravnoteži, totalno zbrčkana i nesređena još uvijek… ali sam konačno SRETNA I PONOSNA!!!

P.S. I MISS YOU!!!
HUG&KISS FOR ALL OF YOU!!!

22 komentari on "„Sretna i ponosna“"

eda on 19. ožujka 2011. u 14:42 kaže...

Yes, malo si zbrčkana i nesređena, ali i ovako zbunjujući post izmamio mi je osmjeh na lice i drago mi je zbog tebe da si tako sretna i ponosna, predivan je to osjećaj i dijelim ga zajedno s tobom:)) A one zločeste komentare već ćeš ti prevladati, uopće ne sumnjam da će oni lijepi trenuci prevagnuti:))

Radmila kaže...

Draga Tinčice,čestitam!!!!Od četvrtka tražim na FB i blogu nove informacije,već sam danas htjela poslati poruku,al eto -baš mi je drago,a neugodne komentare zanemari,već sam tvoj nastup na takvom mjestu znači puno,veseli se priznanju i svom uspjehu.Velika pusa

Lilly... on 19. ožujka 2011. u 15:00 kaže...

Čestitam! Baš mi je drago da si sretna i ponosna, odmah sam i ja vesela! Pusaaaaaa :))

Sanja on 19. ožujka 2011. u 15:15 kaže...

Veliki pljesak draga Martina koji si zaslužila samim tim što si se našla u tako visokom društvu mozgova, što znači da je tvoje znanje i tvoj rad netko i primijetio! Svaka ti čast i samo hrabro naprijed kroz sve prepreke :)))
Sretno i hvala što si svoje iskustvo podijelila s nama!
Pusaaa

Ika Verunica on 19. ožujka 2011. u 15:25 kaže...

Čestitke na tvom uspjehu, samo to je bitno, pusti te komentare na stranu i samo naprid....

Anonimno kaže...

Drago mi je zbog tebe da si ponosna i sretna tako treba, glavu gore, sve se u životu može samo kad se to iskreno i sa srcem želi. A oni koji će te povrijediti i podmetati ti noge uvijek će biti, ali baš te briga za njih. Radi i uživaj u onom što voliš a sitne duše pusti neka žive u svom svijetu ljubomore, zloće i unutarnje praznine.
Pusa.

Keks on 19. ožujka 2011. u 16:15 kaže...

I trebaš biti sretna i ponosna, mozgalice moja! čestitam ti na tvom uspjehu i hvala što si nam otkrila koju si tako ljubomorno čuvala. Od zadnjeg posta si mislim, pa čime se to ona bavi, ma rekoh neću je gnjaviti, javit će se ona kada sve bude gotovo. :))
Bravo još jednom, toliko sam sretna zbog tebe!
Kiss

Sandra Z on 20. ožujka 2011. u 00:56 kaže...

Čestitam, Martina! Mogu te potpuno razumijeti kako je to pripremati nešto i pričati pred auditorijem. Uh, i ja bi premrla i prije i tijekom i poslije! Ajde, sad je sve za tobom i - samo dalje!
Lijep pozdrav :))

mamakreativka on 20. ožujka 2011. u 01:36 kaže...

čestitam od srca,ali molim te prestani biti opterečena sa time tko će šta reći,uživaj i pusti brigu na veselje pusa.

Tatjana on 20. ožujka 2011. u 02:13 kaže...

Da si zbrčkana,jesi.Da sam sve razumijela,nisam.Ali jesam u onom dijelu gdje se ponosiš sobom kako i da je to sada iza tebe te da će se još nešto dešavati.Drago mi je da da je sve ipak i iznad tvojih očekivanja što će ti omogućiti daljnji napredak s kojim nažalost moraš računati i na negativne reakcije nekih ljudi,ali zbog kojih se trudimo još i više.Je li tako?Pusa!

Lenka on 20. ožujka 2011. u 03:30 kaže...

Iskrene čestitke na učešću na ovako interesantnom skupu!!! Ne dozvoli da ti ljudi sa sujetom upropaste osećaj zadovoljstva zbog onoga što si postigla, jer, postoje oblasti koje više traže dodir sa praksom i humani odnos nego titulu.

MICE TORBICE on 20. ožujka 2011. u 06:45 kaže...

Martinko,pa svi znaju da si ti superpametna ,i to je normalno da si ih sve osupnula svojim nastupom!!!
Zlice od opaka ti samo dižu rejting,mada te jaako dobro razumijem da je teško ih baciti u zaborav,ali za drugo i nisu!!
Naljubljena si od debeleg čupavca i malo od mene...:)

mmirandam on 20. ožujka 2011. u 07:51 kaže...

Bravo,bravo!!! Baš imaš zašto biti i sretna i ponosna. Nije mala stvar :))))

Good Ghost on 20. ožujka 2011. u 08:14 kaže...

Da, draga, ti si iz cijele te priče uzmi ono što ti je izmamilo osmijeh i što te je učinilo sretnom. I samo o tome razmišljaj, a ono drugo ionako nije važno.
A ponekad je dobro otvoriti nova vrata
glavno da ćeš sad imati više vremena za nas
kiss kiss

Suzana on 20. ožujka 2011. u 09:23 kaže...

Čestitam, zaista svi komplimenti i bezbroj pusa i zagrljaja podrške. Faca si i drži se tako-glavu gore osmijeh na lice i ponosan pogled u očima. Falila si nam ali sad smo bogatije i volimo te! Pusa!

Nena3110 on 20. ožujka 2011. u 10:01 kaže...

Čestitam od sveg srca!
divno je kad radiš ono što voliš i još bolje kad to ljudi poštuju.
želim ti još mnogo sličnih uspešnih dana i dešavanja!

Unknown on 20. ožujka 2011. u 10:24 kaže...

svaka cast i moje najiskrenije cestitke, uvek ce senke postojati, one su deo ravnoteze medju zvezdama, samo hrabro napred.

huana on 20. ožujka 2011. u 14:48 kaže...

Da su ti odnosi vrijedili,ne bi bilo propali,zato se više ne osvrći nego kreni dalje i vidi hoće li biti što od tih novootvorenih vrata! Baš mi je drago zbog tebe!

Anonimno kaže...

Drago mi je da si podijelila ovo s nama...i mislila sam da je nešto jako važno, jer si mi zbilja dala do znanja. Ali kao i svugdje, sve što je lijepo ne traje dugo, kao ni tuga i razočaranje....ustvari to i je ovaj glupi život,IZMJENA SREĆE I TUGE. Dobro, neću više!!!
Puuusa i nedaj se!!!!

Karmen on 21. ožujka 2011. u 06:11 kaže...

Čestitam od srca. Uživaj u svom uspjehu i ponosi se sobom. Oni koji te vole će ti čestitati i radovati se zajedno s tobom a oni koji ne, ti su ljubomorni i zli i ne trebaš se na njih puno osvrtati. I sama si rekla otvorila su ti se nova vrata.... pa uđi znatiželjna i otvorena za nešto novo što te čeka.

arba on 21. ožujka 2011. u 08:36 kaže...

Nemoj misliti na loše komentare oni su došli samo iz nekakve zlobe, budi sretna i ponosna na sebe i svoje uspjehe ti najbolje znaš jesi li dala sto posto sebe i jesi li zadovoljna sobom...ostalo te baš briga.
čestitam ti na ovako velikom pothvatu i sigurna sam da si ponosna na sebe.
pusa velika!

kaća on 22. ožujka 2011. u 02:03 kaže...

cestitam od srca draga martina,stvarno imas zasto biti sretna i ponosna..jos puno uspijeha u tvom radu ti zelim i saljem veliku pusu!!!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal