„Neuračunljiva i van kontrole“


Opet me nema… i nema…

Ajme, tek sam sada shvatila kako ovaj naslov opasno zvuči… ali što mogu kad je tako. Zadnjih par dana sam totalno neuračunljiva i van kontrole! Ne jedem, ne spavam, a za laptop ne znam ni da postoji! Dobro, ovo prvo i nije tako loše, barem ću skinuti koju kilicu, ha, ha!

Još samo par dana… idući četvrtak… ako to preživim, preživjet ću sve! Drage moje, događa se nešto važno, jako važno za mene, nešto zbog čega sam neopisivo sretna, ali i izluđena i uplašena u isto vrijeme! I dok ovo pišem srce mi nabija kao da trčim najduži i najteži maraton na svijetu! A moram se pribrati i sabrati! Skulirati jer čeka me još puno posla i „intelektualnog“ rada! A kako kad sve u meni „kipi“ i misli dolaze same od sebe… Kako???

Hoću li opravdati povjerenje?

Ulog je velik, ogroman i puno toga je na kocki! I zato, drage moje sve, držite mi fige, mislite na mene… i što reći na kraju: nada umire posljednja!!!
A sad moram ići na silu nešto pojesti (ne, ne, čak ni čokolada ne pali!) i primiti se posla, ubaciti u 915 brzinu…

Šmrc, šmrc, šmrc… ne se boj!

23 komentari on "„Neuračunljiva i van kontrole“"

Radmila kaže...

Što god bilo-želim ti uspjeh,NE!!!Uvjerena sam da ćeš uspjeti :-)Držim fige!!!

Sanja on 12. ožujka 2011. u 02:50 kaže...

Tajnovita si...nisi nam rekla o čemu se radi, ali svejedno želim ti uspjeh što god to bilo!
Sretno :)))

Unknown on 12. ožujka 2011. u 03:52 kaže...

Vidi se da je veeeeooooma vazno, uz tebe sam svim srcem, verujem u tebe, a sto je najbitnije ti moras, jer treba, verovati u sebe.Samo napred, hrabro u nove pobede.pozzz

Anonimno kaže...

Ne brini se, s tobom smo i navijamo za tebe!!!!
Možeš ti to, a nadam se da ćeš na kraju podijeliti to s nama, jer ja sam jako znatiželjna!!!!
Puuusa i sretno!!!!

Good Ghost on 12. ožujka 2011. u 08:14 kaže...

Draga, samo hrabro i reci sama sebi: "JA TO MOGU"
i stvar je rješena...
mi smo uz tebe
pa pa

Nena3110 on 12. ožujka 2011. u 09:29 kaže...

Imaš i moju podršku, svi te tako puno volimo.
Ja već vidim ovde post: Jes, uspela sam!
To je tajna! The secret!

eda on 12. ožujka 2011. u 10:03 kaže...

Ja uopće ne sumnjam u tebe:))) Naravno da sve to možeš, nema greške, i jedva čekam da nam svima objaviš kad bude gotovo!! Glavu gore, guraj naprijed, ne se boj ni u kom slučaju:)))

Biljana on 12. ožujka 2011. u 11:02 kaže...

Drzim ti fige, pusa:-)

Keks on 12. ožujka 2011. u 11:06 kaže...

Hm, pa baš me zanima što se to kuha u tvojoj kuhinji!! ja vjerujem u tebe i znam da ćeš biti odlična u svemu čega si se primila!

Lilly... on 12. ožujka 2011. u 12:18 kaže...

Držim fige! Možeš ti to!!! :D

Suzana on 12. ožujka 2011. u 13:43 kaže...

Samo hrabro i glava gore s osmijehom na licu. Ti možeš ostvariti sve što želiž? Držim fige i jedva čekam objavu uspjeha.

MICE TORBICE on 12. ožujka 2011. u 21:16 kaže...

TI MOŽEŠ SVE,uopće ne sumnjaj u to!!!!!!
mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::::)

Tatjana on 12. ožujka 2011. u 23:17 kaže...

Drži se i nedaj se ma što to bilo!

arba on 13. ožujka 2011. u 05:37 kaže...

Uz tebe sam sto posto, pa makar i u mislima!Izdrži, odradi i javi!
Puse!

Villa-loredana on 13. ožujka 2011. u 12:38 kaže...

Ja to želim, ja to mogu i ja ću to i ostvariti, druge nema, hvala na komplimentima i pozdrav. Loredana

Karmen on 14. ožujka 2011. u 01:20 kaže...

I ja držim fige. Što god bilo želim ti uspjeh i puno sreće. Čekam slijedeći post s dobrim vijestima.

Nasmijano nebo on 14. ožujka 2011. u 02:51 kaže...

ajde, ajde, stisni i odradi... a kad sve završi činiti će ti se da je to bilo piece of cake

nena on 14. ožujka 2011. u 07:31 kaže...

Jedva čekam post u kojem nam pišeš da si uspjela...

Marina on 14. ožujka 2011. u 11:48 kaže...

Držim fige da sve bude kako treba biti ;)

Anonimno kaže...

Što god bilo od srca ti želim uspjeh!
Pusa.

lindolina on 15. ožujka 2011. u 11:55 kaže...

što god bilo, držim ti fige :)

Ika Verunica on 15. ožujka 2011. u 12:44 kaže...

Fige su u pripravnosti, neboj se...
Glavu gori, stisni zube i pravac naprid..

Martina on 29. ožujka 2011. u 14:15 kaže...

Znam da je sve dobro prošlo i ponosna sam na tebe draga prijateljice!!!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal