„Cardice i čista zaraza“

Otkako sam, sasvim slučajno napravila svoju prvu „secret card“ jednostavno si ne mogu pomoći! Totalno sam se zarazila i postala ovisna, već sam i hrpu salvetica stavila sa strane i sve čekaju svoj red… dakle, bit će puno novih i svakakvih secret card-ica!!! Jedva čekam! Samo da nađem malo više vremena… jer iako se možda to tako na prvu ne čini (spora sam ja i picajzlasta, znam), ali dugo ja to, dugo krojim, lijepim, šivam… dok jedna od cardica ne bude gotova…

U međuvremenu mi sinule i neke nove ideje, cardica u obliku (pogađate već?) SRCA, naravno… pa cardica i mini fotoalbum u jednom s četverostrukim otvaranjem i zatvaranjem… e ovo zadnje će biti pravi izazov, samo još prije moram nabaviti sav potreban alat i pribor! I naravno, jedna Rosina cardica za jednu posebnu osobu koja obožava mačke i Rosinu, a imala je rođendan… Dakle, proglašavam sezonu cardica otvorenom!!!

Ovu sam cardicu radila za meni jako važnu i posebnu osobu… ova je malo veća jer se unutra morao sakriti jedan malo veći poklončić… a znate mene, country motivi, crveno i bijelo, u ovom slučaju malo plavog, čipkica… nadam se da nisam dosadna s cardicama, ali pokušajte me razumjeti, to je moja nova ovisnost i jednostavno si ne mogu pomoći!!! Ne mogu… to je jače od mene. I am addicted!!!









24 komentari on "„Cardice i čista zaraza“"

Suzana on 6. ožujka 2011. u 08:38 kaže...

Kak je dobro! Prekrasno, prekrasno! Za to zaista treba puuno vremena! Pozdrav!

huana on 6. ožujka 2011. u 08:54 kaže...

Čista romantika!

eda on 6. ožujka 2011. u 09:20 kaže...

Ma koliko detalja na ovoj ljepotici!! Vjerujem da je prava zaraza jer je rezultat tako prelijep i bajkovit, svaka čast na preciznoj izradi (picajzla, kažeš, tko bi rekao, hehe)

Marina on 6. ožujka 2011. u 09:23 kaže...

Ajme, stvarno izgledaju odlično. I ne brini, nisi dosadna, super ih je i samo gledati!

mamakreativka on 6. ožujka 2011. u 09:37 kaže...

helo,majtica,ovo ti izgleda mrakač.

Mare on 6. ožujka 2011. u 09:49 kaže...

ovisnice!!!....samo ti njih radi,ne znam kome može dosaditi nešto ovako lijepo:))....
potpuno si me zatekla ubacivanjem plave boje u crveno-bijelu priču:).....izgleda jako,jako dobro:))....
plabo bijela karirana tkanina mi je mrak,tražim nešto slično već neko vrijeme:))....

Keks on 6. ožujka 2011. u 10:00 kaže...

Pa kako bi nam bila dosadno kad je uživancija gledati te tvoje cardice. A vidi se da si se ispraksala, na ovoj ne mogu razlučiti što je tkanina, što salveta, što je šivano što je lijepljeno...i prekrasna je!

Majto on 6. ožujka 2011. u 10:17 kaže...

Hvala vam svima drage moje!
Mamakreativka, super mi je kad me zoveš Majtice! Mare, i ja dugo tražim ovakvu tkaninu na kockice, a za ovu prigodu stradala je jedna mamina stara haljina, Keksica, e da mi je tvoje umijeće i tvoj scrap za ovo... pusa svima!!!

Lilly... on 6. ožujka 2011. u 10:48 kaže...

Prekrasna je! Ma ne brini što se smatraš sporom, za ovako nešto lijepo treba vremena! A koliko bi meni tek trebalo, auuuuu...ne smijem ni pomisliti! :)) Oduševila si nas opet zato samo naprijed! :)) Jel zub bolje? Moj je u fazi liječenja, ali se nešto buni... :)) Pusa!

Sanja on 6. ožujka 2011. u 15:16 kaže...

Cardica ti je super, superrrr slatka...a izradu si dovela do savršenstva!!!
Pozzzz

Majto on 6. ožujka 2011. u 17:34 kaže...

Hvala vam curke! Lilly, zubić se malo primirio od silnih analgetika, ali kopka, još, kopka, liječi se! Pusika svima!!!

Anonimno kaže...

Samo ti ostani ovisna, jer predivno radiš ove cardice. .fantastične su. .Pozz

Good Ghost on 6. ožujka 2011. u 22:28 kaže...

Prekrasno, romantično, šik

Marina on 7. ožujka 2011. u 02:15 kaže...

Krasno je ispala, a posebno mi se sviđa kombinacija plave i crvene boje :)

kaća on 7. ožujka 2011. u 03:04 kaže...

prepredivna ti je i ova cardica,s ovako lijepim kreacijama ne mozes nikako dosadit:)..pusaaaaa!!!

Biljana on 7. ožujka 2011. u 07:44 kaže...

Sezonu si uspjesno otvorila, cardica ti je fenomenalna, bajkovita, svatko bi je pozelio:-)
Pusa

Radmila kaže...

Predivno,nježno,romantično-ovako nešto može raditi samo teška ovisnica:)))-neka tebe takve!!!!

arba on 7. ožujka 2011. u 14:13 kaže...

Prekrasnoooo!Svaka čast uvijek se iznenadim s koliko detalja sve odradiš.
pusa

Tatjana on 8. ožujka 2011. u 03:36 kaže...

Majto,ovo je baš posebno i lijepo i posebno lijepo.Zaista!

Karmen on 8. ožujka 2011. u 04:15 kaže...

Draga Martina, oprosti što se tek sada javljam naravno da želim naručiti jednu takvu secreticu (znaš onako romantičnu do bola)i drago mi je što si usvojila moj prijedlog imena za nju jer stvarno joj leži - prepuna je skrivenih mjesta za najdublje tajne. Tvojoj mašti prepuštam na volju. Lijep pozdrav

Unknown on 11. ožujka 2011. u 00:14 kaže...

predobro, predivno....ma BRAVO!

Nena3110 on 12. ožujka 2011. u 09:27 kaže...

Ne znam šta da napišem da izrazim svoje oduševljenje!
Jesam li napisala da sam oduševljena?
Pa jesam, oduševljena sam, mnogo su dobre, savršene!

MICE TORBICE on 12. ožujka 2011. u 21:14 kaže...

Ova mi je još boljija....
Baš super da si se "zarazila"...hihihihi,mi bumo uživali gledajući ove slatkice!!!

lindolina on 15. ožujka 2011. u 12:01 kaže...

ajd ajd, neka si postala ovisna o cardicama kad su tako lipe :) ova koju si napravila oduševila me. a plava boja se tako lipo uklopila. očekujem još cardica :) pusa!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal