„Bebek Petar“ (par two)

Sjećate se bebeka Petra? I neobične strine? I Martinko koja je maljala? Evo nastavka priče.
Uz kutijicu, nekako sam po sebi došao je i okvir za slike. Htjela sam da bude nekako neobičan, pomalo odmaknut, da u sebi sadrži neobičnu strinu, a i neobičnu Martinko... mozgala sam, mozgala i sjetila se krpice, plavo-bijele na kockice. Sam po sebi došao je moj poznati uzvik oduševljenja: AH!

Kad sam tu čarobnu krpicu prislonila uz rubove okvira znala sam da je to „TO“! I odmah sam vidjela karnišu i mini zavjesice… a sve ostalo je samo priča. Igla i konac, ljepilo, filc, škarice, srčeka, čipkica…. Joooooj!!!

Neobičnoj strini se sviđa (mislim da joj se malo više sviđa, ako smijem to tako reći)! Martinko se slaže! I nemojte nikome reći, ali ovo mi jedan od najdražih radova! I nemojte nikome reći, ali strina se toliko oduševila, da je Martinko totalno oduševila… Martinko sprema nešto za strinu… samo ću reći da se radi o firangicama i žabicama… ali… psttttt… to je tajna!









25 komentari on "„Bebek Petar“ (par two)"

eda on 27. veljače 2011. u 09:59 kaže...

Aaaa, koja savršena ideja!! Malo ću je ukrasti, da znaš, spremam se uskoro u ZG vidjeti jednu novorođenu curicu i moooram napraviti nešto u ovom stilu!!
Stvarno ideja za deset!!

Zondra Art on 27. veljače 2011. u 10:11 kaže...

prekrasan okvir, odlična ideja, bravo Majto!!!
Kiss.

melanzana on 27. veljače 2011. u 10:37 kaže...

Prekrasna ideja, slatke su ove male zavjesice...
Pozdrav.

Lilly... on 27. veljače 2011. u 10:57 kaže...

Hehehe, ODLIČAN je!

Suzana on 27. veljače 2011. u 11:40 kaže...

AAAAAAAA, kak je dobro! Ideja je super, izvedba prekrasna. Bravo!!!

huana on 27. veljače 2011. u 11:50 kaže...

Petru je bolje da bude oduševljen ovime kad naraste ili ćeš morati preraditi to u Petra! A firangice su krasne,ko na kućici moje Hane!

Biljana on 27. veljače 2011. u 12:07 kaže...

Aaaaaaahhh, izgleda carobno, cestitam na ideji i izvedbi, savrseno je:-)
Pusa

Tatjana on 27. veljače 2011. u 12:25 kaže...

Joj,kako dražesno.Pravi baby blue!

Lenka on 27. veljače 2011. u 14:24 kaže...

Ideja baca u nesvest, oduševljena sam!!!

Sanja on 27. veljače 2011. u 15:16 kaže...

E ovo ja zovem kreativnost!!! Ti si kreativna u pravom smislu te riječi "to je to" :))))
Jako mi se sviđa...preslatko i neodoljivo sa svim detaljima kojima si upotpunila sliku! Bravo!

Majto on 27. veljače 2011. u 16:52 kaže...

Hvala vam curke!
Eda: možeš "ukrasti" ideju, ali samo pod jednim uvjetom, a to je da se ti i ja vidimo kad dođeš u Zagreb, to je uvijet, ne šalim se!
Drage moje, svakoj šaljem kiss&hug

MICE TORBICE on 27. veljače 2011. u 18:16 kaže...

E pa ovo mi ne bi palo na pamet ni za milionček godinica....
Srčeka na zavjesici super,ali štipaljkica me bacila u trans...PREEDOBRA idejica!!!

aleks on 27. veljače 2011. u 22:01 kaže...

iiiiiiiiiiii kako je dobro, kako je divno.Ideja je savrsena, originalna.Ma nemam reci.Bravo!

cleo on 27. veljače 2011. u 22:27 kaže...

ovo je tako preslatko. .kako si dobro to sve ukomponirala. .ajme divno. .pusa.

Good Ghost on 27. veljače 2011. u 23:20 kaže...

Koja ideja! Savršeno, bravo Martina, pa ti si jedno čudo

eda on 27. veljače 2011. u 23:23 kaže...

Haha, važi...

Andrea on 28. veljače 2011. u 00:20 kaže...

Predobra ideja i preslatko izgleda!!!!
Puuusa i tebi!!!

kaća on 28. veljače 2011. u 01:26 kaže...

ludilo ideja,neviđeno jos,izvedba za deset,bravooooo!!!kissss!!

Kreativni zanos on 28. veljače 2011. u 23:12 kaže...

Prekrasno, ove zavjese su ludilo, svaka ti čast za ideju:))))))))

Kek's on 2. ožujka 2011. u 10:38 kaže...

Jako mi se sviđa kako si to ukomponirala jedno s drugim i izgleda tako uredno, sve na svom mjestu. A tkanina za zastorčiće je preslatka i firange se svjetlucaju...ma mrak! :)

Karmen on 3. ožujka 2011. u 13:50 kaže...

Već duuuugo nisam vidjela ovako originalnu ideju. Savršeno.

Villa-loredana on 5. ožujka 2011. u 11:28 kaže...

Otkačene stvari uvijek oduševljavaju. Loredana

arba on 5. ožujka 2011. u 14:35 kaže...

Doista čarobno!!!!

Mare on 6. ožujka 2011. u 09:52 kaže...

prepreslatko:)))....kako su već svi sve rekli ja mogu samo nastaviti s mojim AH i OH!!!...
a bebek u naslovu me uvijek štrecne:))....šta ću kad sam ta generacija pa najprije pomislim na bijelo dugme.)))....
pusa:))...

lindolina on 15. ožujka 2011. u 12:09 kaže...

aaaaaaaaaaa, preslatkooooo! zavjese su pun pogodak! jel da da je najlipše radit dječje stvari :)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal