„Sreća i pokloni“

Evo me konačno! Prošlo je već dosta vremena od mog zadnjeg posta i imam osjećaj kao da me nije bilo mjesecima. Uopće nisam u toku i totalno sam van svega! Zadnja dva tjedna jedva da stignem spavati, a bilo je dana kad svoj laptopek nisam niti upalila. Drage moje, želim vam reći da ste mi jako nedostajale i da se vraćam u „normalu“.

Krenimo redom! U zadnje sam vrijeme ušla u neku „crnu fazu“, sve mi je nekako bilo bljak-bljak kad me je draga Željka razveselila svojom nagradicom! Brošeke obožavam, a ovaj njen me je na prvu totalno oduševio. Brošek srčeko (opsjednuta znam, svaki komentar je suvišan)! Nisam mogla vjerovati da sam baš ja pobjednica Željkinog giveaway-a! A kad je prije par dana došao paketić, mom iznenađenju nije bilo kraja! Ne samo da je stigao brošek, nego i… ma ajmo redom…

Hm, što se sve krije u ovom velikom pismu?



Brošek srčeko! Nije li divan? Ma predivan, totlano šik i če-če, Željka, kao da si ga radila za mene!



Ooooo, naušnice i medaljon! Sve me je oduševilo, ali ovaj medaljon me ostavio bez teksta! It's so like me!!!



Salvetice! Puno, puno novih, predivnih salvetica… mljac, mljac….



Draga Željka, puno ti hvala još jednom, tvoj me poklon oduševio i razveselio, a brošek… a medaljon… aaaaaa….. sve je…. Aaaaaa….. divno!!! Ako već niste, svakako navratite na Željkin blog Mamakreativka! Bacite oko na medaljone i rojžice! AH!!!




Ali to nije sve! Ne bi vjerovali (i ja se čudim jer nisam osoba koja osvaja nagrade), ali dobila sam još jednu nagradu, točnije proglašena sam pobjednicom drugog kruga giveawaya kojeg organizira Jadranka s bloga Good Ghost. Malo kasnim, znam, ali nadam se da je Jadranka sa strane sačuvala nešto za mene.




I za kraj, drage moje sve, ne zamjerite što sam bila odsuta neko vrijeme, još kad se za par dana zalaufam i ufuram… a kaj ste mislile? Da bute me se riješile sam tak? Nema šanse!


Kiss&hug

18 komentari on "„Sreća i pokloni“"

mmirandam on 19. veljače 2011. u 13:44 kaže...

Super !!! Savršeni pokloni; baš te ide:))))

Mare on 19. veljače 2011. u 13:47 kaže...

o vratija se šime!!!!...
znala sam ja da si ti tu negdje i da ćeš nas samo jednog dana iznenaditi postom:))....
čestitam na poklonima,baš te krenulo:))))....
M

Tina on 19. veljače 2011. u 13:55 kaže...

welcome back! čestitam na osvojenim nagradama giveawayu... uzivaj!

Marina on 19. veljače 2011. u 13:55 kaže...

ovo srčeko je preko-krasno... ljubomorna :-))

Sanja on 19. veljače 2011. u 14:14 kaže...

Eto ti razlog za sreću, zadovoljstvo i izlazak iz bljak crne faze!!! Čestitam na osvojenoj nagradi i zaista predivnim poklonima :)))
I sad "točka, novi red" i baci se na kreativni posao!
Pusa

Unknown on 19. veljače 2011. u 14:57 kaže...

a joj, mene nitko ne voli, nitko ne komentira, nitko mi ne dodjeljuje nagrade, svima sam bezveze.......ČAMPO BLENTAVA PA VIDIŠ DA TE SVI ŽOŽAJU (to ti je Linina inačica za "obožavaju") i svima si nam falila. ove su nagrade došle na najbolju moguću adresu. vidiš da je onaj gore skužio da si žalosna i posipao malo "good luck-a" i po tvom oblačiću! p.s. mamakreativka je zakon za srčeka!!! pusa velika

Sandra Z on 19. veljače 2011. u 15:30 kaže...

Divne si poklone dobila :)) Čestitam :)) Malo za ukrašavanje sebe, malo za ukrašavanje možda kakve nove kutije.
Lijep pozdrav :))

mamakreativka on 19. veljače 2011. u 21:55 kaže...

drago mi je da si sretna i da sam te mogla razveseliti.pusa.

Unknown on 19. veljače 2011. u 23:23 kaže...

Ma cim nastupi sivo-nase raspolozenje, desi se nesto ovako i digne te do oblaka.Cestitam....ta kovertica je bila kao sesir madjionicara...pozzz

Good Ghost on 19. veljače 2011. u 23:55 kaže...

Eto ti ga na, ti bi htjela biti bljak bljak, ali u ovoj blogosferi to ne može...

Tatjana on 20. veljače 2011. u 00:08 kaže...

Ha,je si li to sigurno ti?Bogami te dugo nije bilo.Možda da i ja primjenim tu taktiku?Nema me,nema me,pa se svi zapitaju gdje sam,pa me još malo nema,i onda mi ljudi počnu slati poklone da me vrate u ovaj naš kreativni svijet.
Mamamkreativka radi super stvari,a kod Goodghosta sam i ja nešto iscoprala!

Čestitam na nagradama!

Suzana on 20. veljače 2011. u 00:18 kaže...

Baš lijepo da si nam se vratila. Već sam pomislila da je poslije valentinovskog posta u OR-u bilo toliko narudžbi da si na nas zaboravila.
Čestitam ti na nagradama. Uživaj!!!

Suzana on 20. veljače 2011. u 00:20 kaže...

Puko'link?! Ma nema veze-čestitam ti i pratim i dalje.Pusa!

Anonimno kaže...

Drago mi je da si dobila tako lijepe poklone i da si ponovo sa nama!
Pusa i ugodan ostatak vikenda ti želim.

Lilly... on 20. veljače 2011. u 03:32 kaže...

Pa hvala Bogu da si se vratila! Falila si mi, da znaš! Al u tim trenutcima uvijek posegnem za postom s čatrobnom zelenom škrinjicom! :DD Darovi su divni (da ne bude da sreća samo mene mazi :)), hehehe Pusaaaaaaa!

eda on 20. veljače 2011. u 07:53 kaže...

Lako ti je tako izaći iz crne faze... lijepo te obaspu ovakvim divotama i ona odmah dobre volje... Šalim se, naravno, drago mi je da si se razveselila, pokloni su predivni i očekujem novi zamah pa da opet guštamo u tvojim radovima...
p.s. a kad te već tako dobro ide, kako bi bilo da zaigraš i na mom blogu, možda te opet posreći:))

Biljana on 20. veljače 2011. u 09:34 kaže...

WoW!! Kako lijepe poklone si dobila, cestitam draga:-)
Pusa

huana on 21. veljače 2011. u 00:33 kaže...

Ne želimo te se riješiti,nego te želimo češće vidjeti! O kakvom to rješavanju pričaš?
Pokloni su predivni,jedva čekam da vidim kako ćeš ih upotrijebiti!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal