„Bebek Petar“ (part one)

Moja prva bebasta kutija! Narudžba je glasila otprilike ovako: dajte nekaj napravite, onak da bude slatko, če-če i da se šika! I onak, da bude malo u vašem stilu! A kaj to znači pitala sam se! Danima sam razmišljala što i kako, od kuda da krenem… bez ideje… ne znam, možda sam previše bila opterećena pitanjem kako će na kraju sve ispasti i hoće li naručiteljica na kraju biti zadovoljna. Ali rekla je da bude u „mom stilu“! Pa zna žena da ja volim čipkicu, dakle, što se čeka?

Čipkica u glavi… u međuvremenu i jedna kavica s mojom dragom Ivanom…. A Ivana mi je donijela ovu fenomenalnu salvetu… i nekako je sve krenulo samo od sebe.

Hm, jedna neobična strina… jedna neobična Martinko… obje vole čipkicu… strina naručila za svog nećaka, Martinko namaljala… što će reći bebek Petar? Već ga vidim u tinejđerskim danima sigurno će biti oduševljen ovom kutijicom (ha, ha!), ali možda se svidi njegovoj ženi za nekih 25 godina…
Neobičnoj strini se sviđa! Neobičnoj Martinko se sviđa! A vama?

P.S. hvala mojoj Ivani na ovoj divnoj salvetici!!! I slike su još uvijek koma jer je moj fotić još uvijek na izdisaju, a ja još uvijek nisam kupila novi, šmrc...
Totalno su me obuzeli ovo baby motivi, ajmo bebe, gdje ste, hoćem raditi bebaste kutijice! Ali to nije sve! Napravila sam ja još nešto, a o tome u idućem postu!

Pusa svima!









16 komentari on "„Bebek Petar“ (part one)"

Keks on 22. veljače 2011. u 13:46 kaže...

Mrak, mrak, mrak! A koliko detalja..ajmo po redu, ova bijelo-plava kombinacija čipkice je tako efektna, pa te nožice male koje su ostavile otiske po cijeloj kutiji, jel to od trakice neke? izgledaju mi kao da su od satena. Pa srca iznutra,...ma jednostavno je mrak! Znaš što..ovaj puta se ja pitam, pa kak' je to sve napravila :) pridružujem se strini i Martinko - i meni se jako sviđa!

MICE TORBICE on 22. veljače 2011. u 19:08 kaže...

Bebač-kutijica je totalka po mom ukusu,a bebača već vidim kod sebe na torbi...hahahah ,morat ću ti ga maznuti!!!

Anonimno kaže...

ova bebasta kutija je fenomenalna. .hoću i ja jednu. .haha.

Good Ghost on 22. veljače 2011. u 22:46 kaže...

Slatko i preslatko!!!
♥♥♥

Tatjana on 23. veljače 2011. u 01:23 kaže...

Ja mislim da taj Petar sada nikada neće htjeti odrasti i postati će Petar Pan!!!

eda on 23. veljače 2011. u 03:02 kaže...

Kutijica je genijalka, stopice, srca, salvetica, joj koliko slatkih detalja!! Ma kom je važno hoće li je bebač voljeti kad bude imao 25, do tada će već sva rodbina i svi susjedi biti zaljubljeni u kutijicu..

huana on 23. veljače 2011. u 10:20 kaže...

Kjutić!

nena on 23. veljače 2011. u 11:48 kaže...

Pravo bebeći nema šta i uz to joooj šlatkoooo do bola:))))

Nena3110 on 23. veljače 2011. u 11:57 kaže...

Savršena je, prelepa!

Mare on 23. veljače 2011. u 12:09 kaže...

cue,cute:))......preslatka salvetica,preslatka kutija:))....
M

Unknown on 23. veljače 2011. u 23:19 kaže...

Kako je divna, ma preslatka...prava bebasta.pozzz

Lenka on 24. veljače 2011. u 03:24 kaže...

Sa toliko pažnje je rađena, svaki detalj na svom mestu!!! Predivno :)))

Biljana on 24. veljače 2011. u 12:56 kaže...

Preslatka je:-)
Pusa

Karmen on 25. veljače 2011. u 00:49 kaže...

Baš je slatko. Imaš nagradu na mom blogu. Pozdrav

madder on 25. veljače 2011. u 06:51 kaže...

slatko,preslatko....

lindolina on 15. ožujka 2011. u 12:12 kaže...

preslatko! ako neće petar u tinejdžerskim danima uživat u svojoj kutijici, ima netko drugi tko hoće :)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal