„Mojih najdražih šest“ (part one)

Ovo je za jednu moju djevojčicu. Imala je rođendan, pa je njena „teta“ uzela kistić u ruke, malo salvetica i napravila okvirić za slike. Jedva čekam ponedjeljak da ga zajedno objesimo iznad njenog kreveta. Ubacit ćemo i naše zajedničke sličice, a uz sličice najdražih bit će slađe spavati i nešto lijepo sanjati, zar ne?

E, da sam bar imala scrap elemente… ili da je barem moj sizzix profunkcionirao… malo sam se poigrala filcom i škaricama, igla i konac, pokoja perlica, drvena slovca… igrala se ja, igrala i zaradila tjelesnu ozljedu , ako se to tako može reći: pri velikom zanosu i još većem zamahu doletjela je igla u moj palac… i to ravno POD NOKAT!!! Auuuu! Još uvijek me boli! Ali nije mi žao, samo da tetino iznenađenje uspije! Držite fige!

P.S. slike su koma, fotić je na zadnjim snagama :-(( a dok ne kupim novi, morat ću se snaći s ovim, šmrc :-((





26 komentari on "„Mojih najdražih šest“ (part one)"

lindolina on 5. veljače 2011. u 13:36 kaže...

ajme lipote!!! maloj djevojčici će se sigurno svidit. nema šanse da samo odmahne rukom. pusa!

eda on 5. veljače 2011. u 13:40 kaže...

Joj, preslatko!! Još kad dođu fotkice... Ma vrijedilo je čak i one grozne igle pod nokat, rezultat je prelijep!!

Anonimno kaže...

Skroz slatko, i divna ali divna mi je tvoja čestika na stanici prozor u dom, zbilja maštovito i originalno,
Andrea

Maite - vitoma on 5. veljače 2011. u 14:28 kaže...

Ha merecido la pena hasta el pinchazo, el resultado es precioso.
Bss.

Keks on 5. veljače 2011. u 14:37 kaže...

Ajme Martina, preslatko je ! nema šanse da se Klemi ne dopadne.

Lenka on 5. veljače 2011. u 14:42 kaže...

Veselo i razigrano, baš za curice :D

arba on 5. veljače 2011. u 14:43 kaže...

prekrasno si sredila ovaj okvir,voljela bih pokušati nešto slično za moje curke...Žao mi je za ozljedu to sigurno boli:((
Šaljem ti pusu da brzo prođe(kod mojih cura pali)...

arba on 5. veljače 2011. u 14:50 kaže...

Ajme kako je lijep okvir! I ja bih tako nešto za svoje cure, ti si to super izvela...a ona tvoja čestitka je doista posebna, svaka čast!

Anonimno kaže...

Uf i ja bih takvu tetu da mi radi takve predivne okviriće.Bravo, prekrasno napravljeno.A ozljeda će brzo proč.

Tatjana on 5. veljače 2011. u 22:28 kaže...

Bejb,Darling,Čiken,
što ja da tebi kažem ili sričem.
Neće rječi iz mojih usta poteći,
Dok nokat se od igle liječi.
Ovaj okvirić za slike mali,
Glavni je krivac za te stvari.
Zato će teta i Klema mala
Od sreće veseliti,a mi s vama!

Good Ghost on 5. veljače 2011. u 23:50 kaže...

Jako lijepo, ne trebaš palčeve sigurno će joj se svidjeti

Biljana on 6. veljače 2011. u 03:42 kaže...

Oooooh kako je veseo, motiv je prelijep, fantastican okvir za fotke, Klema ce se sigurno obradovati:-)
Pusa

Nena3110 on 6. veljače 2011. u 04:51 kaže...

Šta je ovo, jesam li ja započela nekakvu epidemiju žalbi na sopstvene fotke.
Fotke su odlične, a važan je rad, koji je savršen!

Radmila kaže...

Preslatka čestitka-blago Klemi,tvoje spretne rukice mogu i bez palca hahaha:)))

Suzana on 6. veljače 2011. u 11:09 kaže...

Blago Klemi-sigurno će jedva dočekati dan postavljanja slika i cijelog okvira na zid. Predivno, bravo, svaka čast.........

Majto on 6. veljače 2011. u 16:14 kaže...

Joooj, drage moje, puno vam hvala! Svaki puta kada čitam vaše komentare toliko se raznježim da vas sve poželim zagrliti! Svima vam šaljem najveći zagrljaj na svijetu!!!
P.S. hvala vam svima na komentarima za moju čestitkicu u "Orange room-u", a moram vam reći da me svaki puta štrecne oko srca kada ju opet spomenete u komentaru vezanom za neki drugi post. I hvala vam na tome! A ja zbog vas skačem do neba od sreće! Voli vas Majto!!!

MICE TORBICE on 6. veljače 2011. u 20:02 kaže...

Srcasta čestitka je stvarno orginalani poklon,mogla bi ti nju i patentirati?????????????
O tvojim okvirima se već sve zna,a najljepšiji je kod mene na zidu...mjauuuuuuuuuuuuu:::)

Unknown on 6. veljače 2011. u 22:03 kaže...

prelep ce poklon to biti, svaka ti cast na ideji.

mamakreativka on 6. veljače 2011. u 22:16 kaže...

dođeš k meni?

mamakreativka on 7. veljače 2011. u 05:54 kaže...

majto dali ti želiš svoj poklon ili ne!?

Majto on 7. veljače 2011. u 08:02 kaže...

O da, želim, želim, naravno da žeeeliiiim :-)))

mamakreativka on 7. veljače 2011. u 08:47 kaže...

majtica si dobila mailić?

Majto on 7. veljače 2011. u 08:50 kaže...

Majtica je dobila mailić! Kavica obavezno :-)))

Anonimno kaže...

Prekrasan poklon, sve pohvale za ideju i rad!
Pusa iz sunčane Rijeke.

Tina on 10. veljače 2011. u 13:25 kaže...

preslatki okvirići,čjepi i razigrani...

Karmen on 16. veljače 2011. u 12:25 kaže...

Sviđa mi se odlična je ideja i super rad onako kako samo ti znaš. Pozdrav

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal