„Surprise, surprise“


„Htjeli ili ne htjeli“ naš blog otkriva puno toga o nama. Ponekad je to dobro, a ponekad i ne. Ajmo reći da svatko od nas ima svoj, prepoznatljiv stil. Kad smo već kod stilova baš me zanima kako bi vi opisali moj! Ali nije to tema ovog mog noćnog posta.

Da volim mačke (blago rečeno), to svi već znate. Ono što možda ne znate je da obožavam one stroke, ali nažalost, nisam jedna od nadarenih kojima to leži. A one stroke na crnoj podlozi… drvenoj…woooow!

I važno da je razigrano, pomalo dječje, i „pomaknuto“! Ma samo da je neobično, jer nisam ja neki tip od klasike.

A danas sam dobila sve ovo u jednom, sve što volim u jednom savršenom drvenom komadu!

Ne možete si ni zamisliti moje čuđenje kada sam vidjela žuti paketić na stolu naslovljen na moje ime… a tek kada sam ga otvorila!!! Drveno, mačkasto, dječje, razigrano, neobično i pomaknuto u isto vrijeme!!! Ali to nije sve… uz kombinaciju one stroka na crnoj podlozi… AH!!! Svaki komentar je suvišan! It is so like me!!

A jeste vidjeli ovu mačkastu mini čestitku? S rozim mašlekom? A tekst? Savršenstvo do detalja!!! Još uvijek sam u totalnoj euforiji od sreće s glavom u oblacima… Prepoznajete čijih je ruku ovo remek djelo!

I što mogu reći na kraju? HVALA TI draga Tatjana! Totalno si „izonestrokeala“ moje mačkasto srčeko! E, da ! Jesam ti rekla da si šašava do daske?

Kiss&Hug for all!!!





19 komentari on "„Surprise, surprise“"

MICE TORBICE on 28. siječnja 2011. u 21:24 kaže...

Apsolutno sam ljubomorna...ne mogu si pomoći jer je PREESAVRŠENO!!
Odoh cviliti ,sliniti ,šmrcati ,dosađivati i mjaukati gospođi T. možda i ja dobijem ovako nešto prekokrasno!!!
Misliš da ću ju slomiti na prvu???
Ili da budem pristojna???
Probat ću obje varijante ,pa valda nije nessalomljiva!
Puuunno micastih pusssa za vas obje...:)

Good Ghost on 28. siječnja 2011. u 22:42 kaže...

Koja si ti sretnica. pa ovo je prekrasno. Morala sam sve povečat da vidim detalje, genijalno

Lilly... on 28. siječnja 2011. u 23:02 kaže...

Kako je ovo dobro! :)) Ma Tatjana je naš dobri duh! :))

Tatjana on 29. siječnja 2011. u 00:33 kaže...

Ja ovo neću niti komentirati...Objavit ću!Tra-la-la-la-la!

VolimBoje on 29. siječnja 2011. u 00:39 kaže...

super!!

Mare on 29. siječnja 2011. u 00:50 kaže...

haha ta zarazna pjesmica o ivici mi se često vrti po glavi:)))......tatjana je čudo žena,uvijek u rukavu ima prigodan crtić:)).....
a ti si sad proširila svoju kolekciju mačkastih stvari:))....
M...

Anonimno kaže...

Ma Tatjana je totalno cool žena stalno nas sve iznenađuje,svaka čast!
Imam nekoliko njenih radova i prekrasni su a i kako ne bi kad na ima toliko mašte a i sve još radi sa tolikim veseljem, ne može bolje,bravo!
Njen rad je prekrasan i jako elegantan,super!
Kiss.

Keks on 29. siječnja 2011. u 02:11 kaže...

Ovo je pregenijalno! Ne znam što bih izdvojila da mi je ljepše, one stroke, nacrtani likovi, pjesmica (odmah sam je pjevušila) illi ideja da je sve bijelo na crnoj podlozi. Mogu zamisliti tvoje oduševljenje kada si otvorila kovertu!

Sandra Z on 29. siječnja 2011. u 04:46 kaže...

Divota jedna! Totalno luckasto ... tatjanasto do daske.
Sad ću i ja stalno pjevušiti tu pjesmicu. Tatjana nas je opet, preko tebe, začarala .... c-c-c-c, vještica jedna (nadam se da se ne bu ljutila)
Lijep pozdrav :))

eda on 29. siječnja 2011. u 05:13 kaže...

Jesi li vrisnula ili zamjaukala od sreće, haha, poklon je savršen!!

nena on 29. siječnja 2011. u 06:08 kaže...

Da i ja se neprestano divim Tatkaninom one stroke tehnikom,savršeno...

Suzana on 29. siječnja 2011. u 07:37 kaže...

Tu pjesmicu već duugo nisam čula. Pjevušim je sad dok ti pišem i divim se dasci i radu na njoj. Ma predivnooooo! Bravo!

Nena3110 on 29. siječnja 2011. u 09:13 kaže...

Prelep rad, baš ti i zavidim malkice...šalim se, radujem se s tobom.
Divno je davati jer samo ako daješ, nešto ćeš dobiti, nije bitno šta daješ i šta dobijaš, to meže biti osmeh i lepa reč, ali i neki divamn rad.

Anonimno kaže...

Prekrasno je......jako lijepo!!!

Majto on 29. siječnja 2011. u 12:24 kaže...

Hvala vam svima na javljanju :-))) Poklon koji sam dobila je savršen, vrisnula sam i mijaukala u isto vrijeme kad sam ga dobila!!! Ali jedna stvar mi nije jasna! Zakaj ja ne znam malog ivicu i njegovu pjesmicu? Čitam vaše komentare, svi znate ivicu i pjesmicu, a ja nemam pojma tko je Ivica, šmrc :-)))

Biljana on 29. siječnja 2011. u 13:59 kaže...

Fantasticno iznenadjenje, luckasto, djetinjasto i prekrasno:-)
Pusa

arba on 30. siječnja 2011. u 00:45 kaže...

Tatjanin rad se može prepoznati nadaleko, ovo je prekrasno izvela.Drago mi je da si ponosna vlasnica ove daske, uživaj u poklonu.

Eh da svrati kod mene po nagradu.
Pusa!

Tatjana on 30. siječnja 2011. u 01:00 kaže...

Utipkaj na webu djeco ivica se zovem i pogledaj crtić.To je engleski crtani u originalu,a zove se Simon.Ili pitaj svoje,oni će se sjećati

Tina on 10. veljače 2011. u 13:41 kaže...

poklon je ludilo!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal