„Muffin box“

Obožavam muffine!!! Muffini s čokoladom, muffini s kokosom, muffini s višnjama… Mljac, mljac, mljac!!! Ja sam muffin fan!!! Em što su jako fini, em što su jako slatki… još ako su obučeni u neke slatke haljinice s fora natpisom, sa zastavicom na kojoj piše ime osobe za koju su, na nekom slatkom rozom čipkastom podmetaču… Nije mi trebalo dugo da smislim cijelu priču, ha, ha!

Kako se ono kaže: „najbolje stvari se dogode sasvim slučajno…“, e baš tako sam kupila ovu salvetu, sasvim slučajno kupujući „špeceraj“ u „špeceraj trgovini“ za koju je teško vjerovati da imaju bilo kakve salvete osim običnih bijelih. Možete li zamisliti u kakvom sam transu bila kada sam ugledala salveticu s muffinima? Must have, odmah je cijeli paketić završio u mojoj košari!

Drvena kutijica, salvetica, malo šablonica i nastala je moja prva „Muffin box“. Zašto prva; jednostavno im ne mogu odoljeti i sigurna sam da će ih biti još! Prvi puta sam se upustila u borbu s točkicama i apsolutno sam oduševljena, točkice su me totalno opčinile! Jedan slatki če-če natpis i naravno, kakva bi to bila kutijica bez čipkice, ovoga puta u boji čokolade… mmmm, baš se pitam zašto!

A unutra, nastavak priče, zavirite sami...









18 komentari on "„Muffin box“"

Anonimno kaže...

Prekrasna kutijica draga Majto, oduševila si me!!!
Kiss.

Unknown on 30. siječnja 2011. u 09:00 kaže...

savrseno diiiiivna kutujica.Bravo!

eda on 30. siječnja 2011. u 09:11 kaže...

Odlično!! Već zamišljam svakojake slastice skrivene od ostalih ukućana (ja bih sigurno u njoj skrivala neke čokoladice...).
I u pravu si, točkice su prelijepo "sjele", čipka pogotovo!! Sve zajedno - o d l i č n o..

Biljana on 30. siječnja 2011. u 09:18 kaže...

Kutijica je jednostavno preslatka:-)
Super kombinacija motiva, tockica (koje obozavam) i cipke, bravo!!!
Pusa

Sandra Z on 30. siječnja 2011. u 09:42 kaže...

Divna kutijica :))

Suzana on 30. siječnja 2011. u 10:16 kaže...

Kutija je toliko lijepa da je šteta u nju staviti muffine jer se malo masnoće potkrade i ostavi trag na srčeku na kraju kutije. Joj,šmrc....

Goge on 30. siječnja 2011. u 10:28 kaže...

A ja obožavam i mafine i tvoje kutijice. Za pojesti su.

Unknown on 30. siječnja 2011. u 12:42 kaže...

uuuuuuuuu, dobro!!!!!!!!!!!!

Nena3110 on 30. siječnja 2011. u 13:23 kaže...

Divna kutijica, uvek me iznova oduševiš!

nena on 30. siječnja 2011. u 15:09 kaže...

Prosto vuče da pojedeš nešto slatko(iako je ponoć i ne bismo trebali zar neeee).

Keks on 30. siječnja 2011. u 15:35 kaže...

Pa cijela kutijica izgleda kao neki veliki kolač koji jednostavno zove da ga smažeš! odlična je!

Tatjana on 30. siječnja 2011. u 23:05 kaže...

Aaaaaaaaaa!Aaaaaaaa!Meni je ovo kao iz dječje priče,gdje je sve mekano,nježno,toplo,milo,drago...i još na točkice!Pre-pre-preslatko!

Good Ghost on 31. siječnja 2011. u 03:38 kaže...

Prekrasna je

arba on 31. siječnja 2011. u 04:48 kaže...

I meni je preslatka ova kutijica!Nježna i zaigrana, jako jako mi se sviđa.

Radmila kaže...

tAKO NJEŽNO,TAKO SLATKO-BAŠ KAO TI:)))

Martina on 3. veljače 2011. u 04:07 kaže...

e...,Martinko moja, ovo je prava stvar i jakoooo mi se sviđa,dakle možeš mije pokloniti i ja sam sretnaaaa,cmok!!!

Tina on 10. veljače 2011. u 12:10 kaže...

blog je prekrasan a kutijica me oduševila!

Marija on 28. lipnja 2011. u 09:16 kaže...

Sjećam se zašto ovu divotu nisam komentirala...odonda sam u nesvijesti od pomanjkanja šećera koliko mi se svidjelo, a nisam ju mogla okusiti...
bijelo od 8 bjelanjaka, plavo sa 100 hektara neba i čokoladno sa 70% kakaa - idealan desert!

Tvoje kutijice su rijetki uratci od kojih mi doslovce cure kreativne sline dok gledam s otvorenom vilicom...

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal