„Rosina frame“

Moram priznati da nisam neki poznavatelj umjetnosti. Ne znam koji slikari pripadaju određenom pravcu, kako su živjeli ili od čega su umrli… imam traumu iz likovnog još iz gimnazijskih dana, pa sam valjda i neke podatke potisnula zajedno s njom. Tko je taj koji određuje koja je slika „vrijedna“, a koja ne? I na osnovu kojih kriterija? Jedno je sigurno, umjetnost je tako divna kada u nečemu pronađemo sebe! A kako ja znam da mi se neka slika sviđa? To je ona ispred koje zastanem, to je ona za koju na prvi pogled ne mogu reći da li mi se sviđa… ili ne… to je ona koja me toliko zaintrigira da bih ju mogla gledati satima… i imam osjećaj da sve razumijem, svaki detalj i svaku sitnicu, svaku „šaru“, svaku emociju koja je u nju unesena dok je stvarana… to je ona koja je (u mom slučaju) „čudna“ i kraj koje većinom samo prolaze…

Moju želju za posjedovanjem uspjela je izmamiti samo ona… da me sa zida gleda jedna Rosina mačka. Za sada mogu samo sanjati, ali snovi i postoje da bi se sanjali.

Ovo je moja priča i moja Rosina. Okvir sam radila za jednu posebnu osobu, veliku, uz mene najveću ljubiteljicu mica maca pa je izbor bio jednostavan, a da to ne bude samo običan okvir odlučila sam se za mozaik od mini replika Rosininih slika mačaka. E, tu sam si zakomplicirala život! Iako možda na prvi pogled tako ne izgleda, ali s ovim okvirom sam imala posla… pogledajte boje, „full color“, da vam ne pričam koliko sam se namučila s printanjem sličica na salvetu, koliko mi je printer zgužvao, pogužvao i pojeo salveta… slaganje, kombiniranje s obzirom na dimenzije okvira… mislila sam da ga nikada neću završiti… ali jesam, i moram priznati da mi je ovaj Rosina okvir jedan od najdražih radova. Znam, pretpostavljam, većini vas se možda neće svidjeti, vjerujem da vam je malo „prečudan“, ali to sam ja… a on je moj…

Samo za tebe moja Snješkica…







13 komentari on "„Rosina frame“"

Anonimno kaže...

Prekrasan ti je okvir,isplatila se sva muka sa printerom! Vjerujem da je Snješka sretna što je dobila tako lijep poklon i što ima tako dobru prijateljicu kao što si ti.
Pusa.

Unknown on 10. siječnja 2011. u 09:47 kaže...

ovo je preslatko, kako dobar pačvorak (tako moja Lina kaže za patchwork ;)

Suzana on 10. siječnja 2011. u 09:48 kaže...

Super, Snješka je sigurno sretna i jako važna.:):):)

MICE TORBICE on 10. siječnja 2011. u 11:36 kaže...

Okvir je zaista uživo PREKOKRASAN,i ja neznam zašto je NEOBIČAN I ČUDAN...meni je odmah izmamio osmjeh i naravno dobio počasno mjestu u mom uredu..
Draga moja micasta legice,trud ti se isplatio 2.567.898 %....juuubimmmmmmmmmmmmmm vas obje::::)

Lenka on 10. siječnja 2011. u 13:14 kaže...

Okvir je izuzetno originalan! Predivno, vredelo je truda :)))

Biljana on 10. siječnja 2011. u 14:19 kaže...

Tako je osebujan, mastovit, micast, bravo:)
Pusa

Radmila kaže...

Divan je,tako puno mica maca na jednom mjestu-blago Snješki:)))

eda on 10. siječnja 2011. u 16:12 kaže...

Fantastičan, originalan, isplatila se sva muka jer je zaista poseban!!

Maite - vitoma on 11. siječnja 2011. u 02:49 kaže...

¡Qué bonito!
Bss.

rockgranny on 11. siječnja 2011. u 05:32 kaže...

Iako više volim peseke neko mice-mace, moram priznati da je okvir prekrasan.Bravo za ideju!

Tatjana on 14. siječnja 2011. u 00:32 kaže...

Meni su ove tvoje prečudne stvari toliko originalne i baš zato mi se i sviđaju!

Karmen on 17. siječnja 2011. u 01:09 kaže...

Volim mačke a i tetu Rosinu koja ih je tako lijepo osmislila. Vidim da je i tebe inspirirala jer je nastao ovaj divan okvir. Sviđa mi se patchwork ideja.
Pozdrav.

mydolly on 20. siječnja 2011. u 13:30 kaže...

Baš mi je fora ovaj okvir :-)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal