„Manica&Medeni“

Pismo mace Mane:

On je predivan… mačak o kakvom sam oduvijek sanjala, on je moj crni princ na bijelom jastučiću s rubom od čipkice i rojžicom… on je gospodin Medeni! Uglađen i fin, romantičan, pravi kavalir, atletske građe, ma on je, kažem vam savršen. I ono najvažnije, on je mačak koji zna šivati! Može li jedna mačka još nešto poželjeti?

Ja sam vam jedna nježna princess mačka i u svom mačkastom životu imala sam puno kavalira i udvarača… ali nijedan nije kao gospodin Medeni. Pogledajte samo kakvo je prekokrasno mačkasto srčeko Medenko za mene sašio… a uz srčeko sam dobila i najslađu čestitku na svijetu… Zgodan je medeni, zar ne?


A danas iznenađenje drugo!

Baš sam uživala u jutarnjem drijemežu kad je došao poštar i donio veliko žuto pismo! Od koga li je… ah, moj Medenko! Što li je ovoga puta smislio?


Pogledajte samo ovu krasnu mini mačkastu torbicu… a tek ovaj premedeni mačkasti brošek… (jako se sviđa mojoj Martini, mislim da ću joj ga pokloniti)… a u mini torbici još se nešto krije… evooo ga… još jedna mačkasta mica maca i to s čipkicom!!! Mačka s čipkicom???!!! Svi vi koji poznajete moju Martinu znate koliko ona voli mačke! I čipkice!!! Martina skače od sreće, a ja ju blijedo gledam… dobro, dobro Martina, i macu ću ti pokoniti!!!




Ah, čudni su ti ljudi! Ponekad ih uopće ne razumijem…
Mislim da sam se zaljubila…

P.S. nadam se da će moj Medenko dobiti ljubavni paketić koji sam mu poslala, a što se u njemu krije… ???
Puno pusa i najveći mačkasti zagrljaj na svijetu Snješkici i gospodinu Medenku šalju Martina i maca Manica!!!

Malo poziranja za kraj… Am I pretty kitty???



13 komentari on "„Manica&Medeni“"

Keks on 8. siječnja 2011. u 07:52 kaže...

Lude ste! Skužila sam o čemu se radi tek kada sam vidjela i priču g. Medenog :)
A Mana je prekrasna mica maca!

Anonimno kaže...

Prekrasna i jako elegantna maca Mana!
Dobile ste stvarno divne poklone od Snješke.
Pusa i pozdrav.

MICE TORBICE on 8. siječnja 2011. u 08:43 kaže...

mmmmrrrrrrrrrrrrrrrrrr...Manice draga moja ,kako sam samo ODUŠEVLJEN što ti se sviđaju moje micaste stvarčice...
Ja sam se malo prejeo tvojih delicija-a ti si VRHUNSKA MICA KUHARICA i moje srčeko kuca samo za tebe,pa mi nećeš zamjeriti što sam izgubio svoju atletsku figuru-jer kažu ljudi LJUBAV JE SLIJEPA!!!
Jako si mi pretty...mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Tvoj forever...g.Medeni

Unknown on 8. siječnja 2011. u 10:02 kaže...

šašave moje i blesave Mica i Majto kad se pohvataju u ovoj kulinarsko-tekstilnoj kombinaciji nema im ravnih! bravo za obje a Manici čista petica iz poziranja! Mjau svima!

nena on 8. siječnja 2011. u 12:03 kaže...

Mica mace su vam stvarno slatke cure:)

Lenka on 8. siječnja 2011. u 12:34 kaže...

Baš vam je predivna ova razmena, ljubav je mnogo moćna stvar!!!

Radmila kaže...

MANICA+MEDENI=zaljubljeni par:))))

Majto on 8. siječnja 2011. u 14:45 kaže...

Hvala svima na slatkim i mačkastim komentarima!!! Medeni&Manica=najljepše mace na svijetu! Tko bi im mogao odoljeti? Mijauuu

Biljana on 8. siječnja 2011. u 14:52 kaže...

Ti imas pravu macu, totalno si me zbunila s ovim imenima.Pokloni su super mackasti, kao stvoreni za tebe, cestitam:)
Pusa

Majto on 8. siječnja 2011. u 15:42 kaže...

Ha, ha, Biljana, evo ovako: moja maca je Mana/Manica, srebrno osjenčana egzota, a Mica Torbica ima Medenoga, crnog egzota mačka :-)))

Anonimno kaže...

Ajme prekrasna maca. .I Mana i Medeni su prekrasni. .obožavam mačke. .

Martina on 17. siječnja 2011. u 13:43 kaže...

WoW!!! predivno, predivno i opet predivno. Manica je prava manekenka!

Martina on 17. siječnja 2011. u 13:44 kaže...

WOW!!! Predivno, predivno i opet predivno! Manica je prava manekenka!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal