„Čestitka ili?“

Što se dogodi kada vam hitno treba čestitka, a već ste sve ladice prekopali, tražili ju na svim skrivenim mjestima gdje bi se koja mogla naći i nije vam jasno da je nema… i da u moru raznovrsnog hobby materijala ne postoji niti jedna čestitka… a baš vam sada treba?

Upravo se to i meni dogodilo, a da stvar bude još i bolja nestalo mi je crvene boje!!!Meni se može dogoditi nestašica određenih materijala, ali jedno je sigurno, kod mene uvijek možete naći crvenog jer nikad se ne zna koji me licitar čeka. Malo me uhvatila panika, što ću sada, nemam čestitku, a nemam ni crvene boje, a čestitka je morala biti CRVENA!!!

Sjetim se ja svoje najljepše crveno-bijele salvetice na svijetu, a i malo platna se uvijek nađe. Naravno da nisam imala niti ljepila za decoupage za platno pa sam koristila obično i sa strepnjom čekala konačan rezultat koji me je oduševio jer je sve bilo puno tvrđe, što mi je u ovom slučaju i trebalo. Nakon sušenja decoupage na platnu sam zalijepila za komadić kartona i moj vanjski omot čestitke je bio gotov. U nedostatku crvene boje za uređenje unutarnjeg dijela čestitke poslužio je filc, a kada sam krenula s filcom nisam jednostavno mogla stati!

Obožavam filc!!! Uz pomoć iglice i konca i malo ljepila unutrašnjost čestitke je dobila jedan sasvim novi izgled. Jedan džepić, pa drugi… pa malo čipkice… a kao točka na „i“ crveni gumbići s kariranim zakrpicama… AH!!! (nažalost, pronašla sam samo jedan crveni gumbek). Trebala je biti čestitka, a na kraju ispala… što??? Ni sama ne znam kako da ju nazovem. U džepić sam upakirala jedno srčeko, a u drugi mini džepić ugurala malenu porukicu. Čestitka ili ne? Čestitka i umotan maleni poklončić u jednom, all in one! Meni je ovo super ideja za zamatanje malih poklona tipa naušnica, lančića i slično, a čestitka nakon što ispuni svoju funkciju može postati malo slatko tajnovito spremište za… pssttt, to je tajna!!!

Što mislite? Ja ću sigurno napraviti još koju!!! Imate kakav prijedlog, kako bi se „ovo“ moglo zvati?

Kiss&hug

Majto










20 komentari on "„Čestitka ili?“"

Anonimno kaže...

Prekrasna je i romantična, ja bih ju nazvala jednostavnim imenom: VOLIM TE!
Tebi sve pohvale na izvedbi koja je fantastična!!!
Pusa.

Sandra Z on 15. siječnja 2011. u 08:31 kaže...

Kako je to zanimljivo što sve divnog nastane u nedostatku potrebnog materijala. Na kraju se sve tako dobro povezalo ... a što ovo može biti? čestitka, definitivno, i to posebna s tajnim prenticima u kojima onaj kome je namijenjena, mora pronaći slatke tajne ...
Pusa i lijep pozdrav.

Radmila kaže...

Dakle nema kraja tvojim iznenađenjima i mašti-a ja nemam riječi za ovu divotu.BRAVO

eda on 15. siječnja 2011. u 12:40 kaže...

Ovo ti je ispalo savršeno!!! Haha, izvrsno funkcioniraš pod pritiskom, mozak radi genijalno i rezultat je prelijep!!

Tatjana on 15. siječnja 2011. u 13:07 kaže...

Majko mila,zašto meni ljudi nešto ne čestitaju ovakvim čestitkama?
"Čestitalica tisuću želja"

arba on 15. siječnja 2011. u 13:12 kaže...

Doista prekrasna čestitka, posebna, maštovita i nadasve drugačija...Čestitam na izvedbi.
Pusa.

Biljana on 15. siječnja 2011. u 13:36 kaže...

Kako si domisljata i mastovita, ne cudi me, da si napravila ovako romanticnu i prelijepu cestitku:-)
Pusa

Majto on 15. siječnja 2011. u 15:23 kaže...

Jako me vesele vaši slatki komentari!!! Hvala svima:-)))
P.S. Tatjana, kad imaš rođendan???

Majto on 15. siječnja 2011. u 15:30 kaže...

P.S. A kaj bu moja majstorica Keksica rekla? Pusek za tebe darling!!!

MICE TORBICE on 15. siječnja 2011. u 21:22 kaže...

Preesavršena i prekokrasna....:)

Anonimno kaže...

Wow, koja dobra ideja. .ovo je ispalo savršeno..sva sreća da nisi imala čestitku jer bi mi bili uskraćeni za ovako predivan rad.
Pozdrav.

Tatjana on 16. siječnja 2011. u 01:55 kaže...

Trept,trept!Blink,blink!22.04.2011.g.!!!!

Majto on 16. siječnja 2011. u 04:10 kaže...

Primljeno na znanje Tatjana, hi, hi, hi:-)))

Keks on 16. siječnja 2011. u 11:29 kaže...

A što bi Keksica mogla reći, nego da je čestitka savršena, a majstorica si naravno ti! Puse i tebi!

VolimBoje on 16. siječnja 2011. u 12:29 kaže...

Prekrasan motiv, prekrasne bojice, lijep i uredan rad - čista desetka!

arba on 16. siječnja 2011. u 14:12 kaže...

Ovo je presavršeno ispalo, da barem meni čestitaju takvom jednom originalnom i prekrasnom.Sva sreća da nisi imala materijala:::)))
Pusa!

Karmen on 17. siječnja 2011. u 01:06 kaže...

Jednostavno predivna. Nemam pojma kako si ju napravila ali je savršena.
Prva asocijacija secret card

Maite - vitoma on 17. siječnja 2011. u 01:13 kaže...

Una genial idea con un maravilloso resultado.
Bss.

Mare on 18. siječnja 2011. u 08:49 kaže...

a buuuuuu .....nemate pojma!!!
ova čestitka se zove KAKO JE MARE PALA NA GUZICU (sorry ali istina je)......
naime danas sam nekoliko puta pala na već spomenuti dio jer ova divota je MOJA!!!!!!.....
my precious:)))).....
martina šaljem ti veeeeliku pusu i veliko hvala:))...
M...
( drži fige da ovak komentar prođe).....

Majto on 18. siječnja 2011. u 11:28 kaže...

Juuuuuuupi Mare, prošao je!!! Suprise, suprise!!! Šašavice jedna :-))) ja sam ipak sretnija od tebe :-)))

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal