„Licitar za Mare“

Volim sitnice, detalje, na oko nevažne stvari koje imaju posebnu, neprocjenjivu vrijednost… takva sam, hiperemotivna račica, sve oko mene su emocije, razum se tu i tamo koji put javi i pojavi…

Pamtim detalje, sitnice, poneku „kao usputnu“ riječ koja je izrečena drugačije nego ostalih tisuću, „kao usputni“ ili slučajan osmijeh kojeg bih uvijek prepoznala među milijun drugih, a upravo sjećanje na te „sitnice“ traje zauvijek…

Mare… nikada ju nisam niti vidjela… upoznala… ne znam puno o njoj… što voli jesti… koja joj je najdraža boja… ne znam ništa… ili znam sve? Ja mislim da znam sve, sve što trebam znati! I nije važno što ju nikada nisam vidjela, ona je tu, uz mene, od samog početka. Sjećam se da sam imala blog nepuna dva tjedna kada je Mare u jednom od mojih prvih postova pročitala da imam „problema“ sa salvetama i da su mi sve već dosadile… i nije ništa govorila, samo mi je šutke na kućnu adresu poslala brdo novih i predivnih salveta koje do sada nisam vidjela!!! I što reći na sve to???

Mogu samo ponoviti jednu od meni najdražih iz jedne od prethodnih postova:

„Bitno je očima nevidljivo, samo se srcem dobro vidi.“

Od srca za srce, za tebe Mare!!!









P.S. nisam mogla odoljeti, morala sam dodati malo bitumena!


16 komentari on "„Licitar za Mare“"

Sandra Z on 18. siječnja 2011. u 13:27 kaže...

Divnoooooooo :)) Već sam kod Mare vidjela kutijicu i ostala paf! (opet)
Kako je to lijepo kada se bez puno dogovora, priprema, razmišljanja na ovakav način pomogne ... i uzvrati.

Pusa :))

eda on 18. siječnja 2011. u 13:27 kaže...

Baš je predivno čitati i tvoj i Marin post, ne znam koja više uživa, ti darivajući ili ona primajući poklon!!
E jesmo sretnice što smo napravile blogove pa onda sklapamo ovako lijepa prijateljstva!!
Čestitam ti na ovoj slatkoj gesti...

Lilly... on 18. siječnja 2011. u 13:30 kaže...

Škrinjica je božanstvena! Prekrasno! Svaka čast draga! A Mare? Ma ona je naša dobra vila! :)) Pusa!

Mare on 18. siječnja 2011. u 13:32 kaže...

i tako sam ja ,poznata lajvica i nezatvaračica usta drugi put u istom danu ostala bez teksta:)....oba puta na tvoj račun:))).....
pišem ,pamtim:)))...
<3<3<3<3<3<3.......
M

Anonimno kaže...

Krasna kutijica baš po mom guštu!
Pusa.

lindolina on 18. siječnja 2011. u 16:36 kaže...

Išla sam na Marin blog i vidila da je dobila pošiljku iznaneđenja i da je ostala bez teksta. Kliknula sam gdje je pisalo "Martina" i počela čitat blog od samog početka :) Guštala sam! Ali baš guštala u tvojim predivnim radovima, tvom pisanju, na neke stvari sam se od srca nasmijala :) I onda se još sebi čudim kako prije nisam vidila tvoj blog. Lip pozdrav :)

Tatjana on 18. siječnja 2011. u 22:56 kaže...

Ajme,predivne ste.Ne mogu vas više niti nahvaliti s tim poklon-iznenađenjima.Kutijica jedinstvena kao što je i Mare.

huana on 19. siječnja 2011. u 02:34 kaže...

Kutijica je divna,divna,divna,kao i čestitka7omot za poklon.Stvarno pokazuju kolko ti je draga osoba kojoj poklanjaš.A Mare to i zaslužuje!

Fantastic hobby on 19. siječnja 2011. u 03:44 kaže...

Ajme kako divno! Do detalja!

Suzana on 19. siječnja 2011. u 08:46 kaže...

Super ste-da mi je samo vidjeti iznenađenje prilikom otvaranja paketa bez obzira s koje strane. Divne ste koliko i vaši radovi, zadovoljstvo je čitati vaše postove.

Phoenix on 19. siječnja 2011. u 11:31 kaže...

Ne znam šta je bolje, tekst ili kutijica...

Villa-loredana on 19. siječnja 2011. u 12:16 kaže...

Meni je dobro jedno i drugo, hvala na linku draga, ali moraš još nešto dodati, jer kad kliknem na tvoju ikonu ne mogu se "spojiti". Pozdrav. Loredana.

Keks on 19. siječnja 2011. u 12:35 kaže...

Wooow! što reći, kutijica je prekrasna! Bez teksta sam! A iz pouzdanih izvora znam da će ih biti još nekoliko i to mislim vrlo uskoro ;)

Majto on 19. siječnja 2011. u 12:36 kaže...

Drage moje, hvala vam!!! Neopisivo me vesele vaši komentari:-))) Pusa svima:-)))

Majto on 19. siječnja 2011. u 13:16 kaže...

Hvala na komentaru Loredana!!! Ne razumijem problemčić s mojom ikonom, (nisam razumjela na koju ikonu mislite) pa ako ga ima, voljela bih ga ispraviti:-)))

Tina on 10. veljače 2011. u 13:49 kaže...

kutijica je prekrasna! meni su osobno najdrazi ti mali iznenadni poklončići,neočekivani a tako razvesele druge...

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal