„Rojžice“

Točkice, cvjetići, šarene prugice, samo da je šareno, that's me! A tek rojžice na točkice ili cvjetiće, prugice… u trenu ostajem bez daha! U zadnje vrijeme sam totalno zaokupljena krpicama i zakrpama, materijalima svih vrsta, boja i uzoraka. Već se duže vrijeme spremam u kupovinu krpica, a nikako da odem, a zašto… odgovor je jednostavan:zbog srama! Već zamišljam oduševljeno lice prodavačice koja reže dvadesetak različitih materijala po tridesetak centimetara… frik? O, da!

Neki dan sam na tavanu pronašla vrećicu s krpicama, ali su krpice bile uske i dugačke, već izrezane u trakice. Nisam znala što bih s njima, a bile su preuske za neke „vježbe šivanja“, pa sam se sjetila rojžica i brošeka. Iglica i konac, malo ljepila i… ta-dam, brošeki su gotovi!

Uh, što volim krpice… a moja mašina stiže tek za dva mjeseca… taman da kupim krpice, dvadesetak materijala po tridesetak centimetara (ha, ha).

P.S. Slike su koma, dosta su mutne, fotić mi je rikavela, ali nadam se da se najvažnije vidi. Moj mužić kaže da su moje rojžice babaste, a meni su baš če-če. A vama? Znam da kombinacija materijala nije idealna, zato moram po krpice! U međuvremenu sam u maminom ormaru pronašla savršenu staru košulju, crvenu na bijele točkice, sutra ju režem, a od nje ću napraviti naušnice, mini rojžice…. AH!!!

Kiss&Hug











15 komentari on "„Rojžice“"

Sandra Z on 20. siječnja 2011. u 14:57 kaže...

Ha! Ovu prvu i drugu bi ti odmah "otela" ... baš si sve lijepo složila a meni su boje baš OK.
Pusti mužića da priča ... njima je sve babasto (ili pitaju: kaj babe vele?) .. uopće nisu kreativni u komentarima.

Samo ti dalje stvaraj ružice, divne su :)) Pusa

lindolina on 20. siječnja 2011. u 16:02 kaže...

Interesantni su mi muški. Petljaju oko motora, karburatora, elektrike, itd, itd, i uz sve to se petljaju u naše poslove :) Iman ja 2 muška koji se vole pretljat u moje poslove: dragi i brat. Još malo pa će i otac počet. Sinoć mi je držao predavanje kakvog oblika mora biti sat. Hm! :D
Ne daj Sandri obje ružice. Jednu ostavi za mene :)

MICE TORBICE on 20. siječnja 2011. u 22:10 kaže...

Slatko,a jedva čekam da vidim reakciju tete u trgovini kada ti odlučiš 238 materijala da ti odreže po 30 cm....hahahahahahahaaaaaaaaaa,to će biti VESELO!!!

mamakreativka on 20. siječnja 2011. u 22:52 kaže...

sve su lijepe,a na komentare muških više ne reagiram.mene znaju zezati za brošeke da kad kosorici sfale da njoj kojega napravim.

Mare on 21. siječnja 2011. u 01:03 kaže...

kako je dobar materijal!!!.....a tek ružice:))....
meni se jako sviđaju i sasvim su mi ok boje:))...
haha znam kako je to kad dođeš u trgovinu i tražiš 20 cm materijala:))))....prosli tjedan sam kupila čak 30 cm zgodnog materijala na cvjetiće.....onog za posteljinu,širina 2,80m....moš mislit sretne prodavačice kad sam joj rekla 30 cm:)))).....
niš se ti nemoj uzrujavati,uđi u trgovinu i traži šta ti treba.....uostalom većina pamučnih materija se može kidati i nije to tako veliki problem za odrezati.......
držim fige za što više materijala:).....i jedva čekam vidjeti novu "šivačicu" (mašinu)....
pusa:))...
M..

VolimBoje on 21. siječnja 2011. u 01:59 kaže...

super su, obožavam ružice!

Good Ghost on 21. siječnja 2011. u 02:16 kaže...

meni su super, baš su originalne, i materijal je sasvim ok

Majto on 21. siječnja 2011. u 02:41 kaže...

Curke moje, hvala vam, vi ste meni za sto!!! Ma ti muški... ne mogu oni razumijeti naše ideje i našu providnost, ha, ha :-))) Ako im se ne sviđaju brošeki neka žmire! A uvijek gledaju, zar ne?

Suzana on 21. siječnja 2011. u 06:16 kaže...

Brošeki su super kao i kombinacije. Muški svijet je za sebe-to smo savladale. Ne daj se smesti. Pusa:):):)

Tatjana on 21. siječnja 2011. u 12:15 kaže...

Meni lijepe i ove babaste.Al na tufne jedva čekam vidjeti!

Radmila kaže...

kasnim,al evo i mene-rojžice su pre-predivne i ne slušaj nikoga;i hrabro u dućan,šta ti tko može:))

Sanja on 21. siječnja 2011. u 15:59 kaže...

Bez brige, rojžice su ti če-če, a muž te samo zafrkava :))) Jedva čekam da nakupuješ još materijala (a tome se veseli i tvoja mama da joj ne kopaš više po ormaru..hehe) i da nas iznenadiš novim kreacijama i kombinacijama!
Pusek

Anonimno kaže...

Prekrasni radovi Majto,sve pohvale!!!
Pusa.

Nena3110 on 22. siječnja 2011. u 12:05 kaže...

Savršene su, živela romantika!

rockgranny on 24. siječnja 2011. u 03:43 kaže...

Ja čitavu vječnost kupujem 30 do 50 cm materijala i nemam ni malo grižnje savjesti.Njihovo je da režu pa makar ja tražila i 5 cm. Istina, obično slijedi pitanje: A za šta će vam to? Nekad pokušam objasniti, no malo koja zna o čemu se radi, obično misle : Koja je ovo ludara, kupuje krpice da ih reže i onda ponovo spaja; pa najčešće prešutim odgovor. Moj osobni rekord je 89 materijala u jednom danu no kupovala sam po čitav metar jer su bili po 4, da točno četiri kune po metru.Bilo je to prije dvije godine u Kutini, ah divnih li vremena.

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal