„Srčeka za Božić?“

Ovih dana kod mene je prava ludnica! Kronično sam umorna i neispavana, a posla preko glave! Doma me čeka jedno veliko generalno čišćenje, peglanje hrpetine veša, a o kolačima za Božić još uvijek nisam stigla niti razmišljati… a na poslu… pisanje dokumentacije, probe za priredbu, pokloni za roditelje, pokloni za donatore… ali moram priznati da mi zaokupljenost trenutno odgovara kao mali odmak od svega.

Konačno sam uhvatila malo vremena za farbanje i trackanje. Bliži se Božić. Za ovu godinu imala sam velike planove. Licitari na boreku… ah!!! Vodila me ideja licitara, crveno zelena kombinacija, a onda sam se sjetila famoznih krpica i čipkica… Kalup za kolačiće i malo das mase, crvena i zelena boja kao osnova, malo čipke, krpica, čipkasta trakica… i tako su nastala moja country srčeka. Znam da sam već dosadna s licitarima i country motivima, ali kad im jednostavno ne mogu odoljeti! Meni su slatka ova srčeka. Ukrasi za bor ili univerzalna dekoracija? Uh, velika je to dilema, ma ja bih sve u srčeka!

I hope you like it!







8 komentari on "„Srčeka za Božić?“"

Anonimno kaže...

Super si ih natrackala i namackala!:)
Nisi dosadna sa licitarima, prekrasni su i ja ih obožavam.
Pusa i lijepo se odmori za vikend.

Sandra Z on 16. prosinca 2010. u 12:35 kaže...

Joj, pa ti ne možeš da budeš dosadna s licitarima! Tako da znaš, da još puno toga od tebe očekujemo :)) Divni su ovi ukrasi. Preslatki. Dobro si rekla, univerzalni su, znači dugo češ ih koristiti i to cijele godine.
Lijep pozdrav i uživaj u pripremama.
p.s. idući tjedan se bacam na pečenje kolača ... sve ostalo morat će mirovati :))

Radmila kaže...

licitari nikako ne mogu dosaditi-preslatki su,pokaži ih i kad budu na boru

Biljana on 16. prosinca 2010. u 14:24 kaže...

Obozavam tvoja srceka!!! Tako su posebna, na tvoj nacine, jednostavno bezvremenska i prelijepa:)
Pusa

Tatjana on 16. prosinca 2010. u 23:19 kaže...

Kako je ovo lijepo ,slatko,posebno i nimalo dosadno.Savršena su!

Lenka on 16. prosinca 2010. u 23:51 kaže...

Ukrasi su prelepi :)))

Keks on 18. prosinca 2010. u 01:53 kaže...

I like it! preslatko je, ja baš volim country motive, pogotovo te "kockaste" tkanine, pa malo čipke, pa malo točkica...savršen recept za prekrasne ukrase za bor!

Nena3110 on 20. prosinca 2010. u 05:43 kaže...

Savršena su srculenca, mnogo mi se dopadaju.
A sigurna sam da ćemo izgurati sve obaveze i uživati za praznike, pa tako je svake godine, uvek frka, da bismo se posle radovali!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal