''Christmas Swap''

Moj prvi swap! Tako sam nestrpljiva! S velikim sam guštom radila poklončić za svoju swap partnericu Rockgranny. Oduševio me njezin blog! Ah, te krpice i zakrpice! It is so like me!!! Jastuci, pokrivači, puno krpica i zakrpica, malenih, šarenih, na točkice… jooooj, jedva čekam! Moram priznati da sam se malo pribojavala izrade čizmice ili ukrasne vrećice jer i nisam baš neka „šnajderica“ i u šivanju sam apsolutni početnik, ali me je izrada vrećice toliko oduševila da sam poželjela napraviti još jednu, pa još jednu… i odlučila sam: od sada štedim i do rođendana želim uštedjeti za šivaću mašinu. Šivanje me oduvijek privlačilo, a sada sam se priznajem, totalno navukla! Već zamišljam krpice, šarene krpice, i kockice, recimo crvene i zelene… uh, najbolje je da odmah počnem štedjeti! Već zamišljam svakojaka srčeka… ma dosta je!

Neću vam još otkriti što se krije u vrećici, želim da se moja partnerica iznenadi, a kako paketić već putuje poštom, sličice stižu uskoro. Nadam se da i moj paketić stiže uskoro, znam, nestrpljiva sam baš kao malo dijete. A što mogu, ipak sam ja djevojčica u duši… jedva čekam!

Ajde vi iskusne šnajderice, pucajte, kako vam se sviđa moja vrećica?

Hvala Izzy što je organizirala ovaj swap, i da Izzy, rado ću sudjelovati i u proljetnom swapu, ali mogli bi prije toga jedan za Valentinovo, zar ne?

Kiss for all of You!

6 komentari on "''Christmas Swap''"

Sandra Z on 21. prosinca 2010. u 22:51 kaže...

Kako to misliš da "nisi neka šnajderica"? Vrećica je divna :)) A sadržaj? Mogu misliti da je božanstven. Lijep pozdrav

Tatjana on 21. prosinca 2010. u 23:15 kaže...

Meni zaista predivna i baš "Majtovska",posebnog stila!

Biljana on 22. prosinca 2010. u 08:45 kaže...

Nisam snajderica, ali vrecica je preslatkaaa!!!

eda on 22. prosinca 2010. u 08:52 kaže...

Vrećica je genijalna, ali kako netko tko nije vičan šivanju može napraviti ovakva srca, ovako rasporediti čipku... Ma ti nešto muljaš, vjerojatno šivaš cijeli život, hehe, odlična je...

Anonimno kaže...

Prekrasna vrećica rado bih imala jednu takvu!
Sretan i blagoslovljen Božić kao i Novu godinu!
Pusa, Zondra Art

Keks on 22. prosinca 2010. u 12:31 kaže...

Vrečica je preslatka i savršeno sašivena i ti detalji..čipka, pa kuglice, pa rub od drugačijeg materijala...nikad ne znamo koji sve talenti čuče u nama :) Jedva čekam da vidim što se krije unutra!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal