Micika Rosie

Prošlo je već dosta vremena od mog zadnjeg posta. Voljela bih da mogu reći kako sam bila toliko zaposlena da se jednostavno nisam stigla javiti… da sam negdje putovala… negdje bila, radila nešto… bilo što… ali nažalost, razlog mog nejavljanja je potpuno drugačiji.

Ovih dana dogodilo se za mene nešto strašno, nešto što me duboko potreslo. U trenutku promijenio se moj pogled na život… i njegove prioritete. Zaista ne želim zvučati patetično, ali zdravlje je zaista naš najveći blagoslov… i dar… kojeg ne znamo cijeniti i kojeg uzimamo zdravo za gotovo. A onda, kao grom iz vedra neba… dijagnoza… i sama spoznaja da je ugrožen netko tko nam je tako blizak i drag, netko nezamjenjiv… Neizvjesnost…čekanje nalaza… agonija… i ponovo neizvjesnost… i što je najgore, znate da će tako biti još neko vrijeme.

Zašto ovo pišem? Želim da znate da sam neizmjerno sretna na svakom vašem komentaru, na svakom novom sljedbeniku, da me neopisivo veseli druženje s vama, ali da s obzirom na situaciju možda neću moći biti s vama, možda neću često objavljivati postove, možda neću često komentirati vaše radove… ali želim da znate da sam ja s vama, da vas čitam i pratim i da ću iskoristiti svaki trenutak da budem s vama!

Nemojte me zaboraviti, kliknite ponekad na Majto's hemisphere… možda nešto „iskoči“.
Sve vas volim!!! Majto

P.S. nekoliko riječi o kutijici: micika Rosie, tako sam ju nazvala. Znam da sam već dosadna s Rosininim micekima, ali morala sam, ova me oduševila na prvu. Čipka na poklopcu, print na salveti, na rubovima pohabana pozlata, igra s dijelovima print u kombinaciji s pozlatom, 2k lak…

Šarena je, apstraktna je, čudna je, MOJA JE!












11 komentari on "Micika Rosie"

MICE TORBICE on 6. prosinca 2010. u 20:39 kaže...

Zdravlje-što je to???
I sama prolazim agoniju-OPEET ,i pitam se ima li kraja ..
Drže me ljubav mog supruga i podrška mojih dobrica.Želim ti od srčeka da bude sve ok!!!
Kutijica-mica...mjauuuuuuuuuuuuuuuu...:)

Sandra Z on 6. prosinca 2010. u 22:51 kaže...

A ja bi dodala - divna je!
Treba uživati u svakom danu i nastojati ispuniti ga srećom, smjehom, pažnjom, lijepom riječi. Nikad ne znaš, kao što si rekla, što se može desiti. Vjerujem da će, na kraju, sve biti u redu i ne moraš se ispričavati :)) Lijep pozdrav

Tatjana on 6. prosinca 2010. u 22:56 kaže...

Ma je,da,kutija je lijepa,ali tebi želim sve ono što ti sada najviše treba.Drži se,uz tebe smo!!!!

Mare on 6. prosinca 2010. u 23:38 kaže...

šarena je,apstraktna je,tvoja je i ...divna je:))...
svi mi imamao i stvarni život sa stavrnim problemima i sigurno ti nitko neće uzeti za zlo nedostatak komentara:))....i puno nas je koji smo proživjeli bolest dragih osoba....
šaljem dobre vibracije i držim palčeve da sve bude dobro:)...
"zdrav čovjek ima tisuću želja a bolestan samo jednu"....
M..

Biljana on 7. prosinca 2010. u 08:16 kaže...

Kutijica je fantasticna, posebna s tvojim potpisom:)
Znas kako kazu, poslije kise uvijek dolazi sunce, a ja zelim tebi i tvojim bliznjima, puno zdravlja i svako dobro.
Pusa

Keks on 7. prosinca 2010. u 11:38 kaže...

Draga Martina, želim da ti nestanu brige i zabrinutost i da sve bude u redu. I biti će!

Nemoj se brinuti oko bloga, nisi ti tu zbog njega, nego on zahvaljujući tebi :)

Cici-mici je super :)

Radmila kaže...

Mila,drzi se-bit ce sve dobro.Budi hrabra a zatreba li podrska -tu smo.Inace Rosina mace u tvojim rukama postaju jos sladje.

Anonimno kaže...

Prekrasna kutijica, jako mi se sviđa!
Želim ti sve dobro i ne brini zbog bloga,on je tu i mi smo tu.
Pusa i čuvaj sebe i svoju obitelj.

arba on 14. prosinca 2010. u 14:51 kaže...

Navratila sam slučajno na ovaj prekrasan blog i na prvu me osvojio...
Micika kutija je potpuno drukčija od svega što sam vidjela i zato mi je posebna i prekrasna..s toliko mašte i detalja rađena.Savršena je!
Svako dobro od srca!
Pusa.

Martina on 16. prosinca 2010. u 15:05 kaže...

Lijepa moja mala djevojčice,sve što napraviš pravo je malo remek dijelo! I ova kutijica je prekrasna, i valjda ćeš nešto lijepo napraviti i za svoju prijateljicu, npr trebam kutijicu za nakit, toliko da znaš!
Znam kako ti je, mislim na tebe i vjerujem!!!Cmok

Anonimno kaže...

Pačvorak. Ja sam napravila 3 pačvorka. Jedna dekica velika i dvije male.Rezala sam kockice i sašila. Dolje sam stavila potstavu od pamuka. Kome sam poklonila pačvorak bio je zadovoljan.

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal