Jedna nakon krize

Evo i mene konačno!Uh, već sam i zaboravila kako je ovo dobro! Kao da me nije bilo mjesecima… a tako se nekako i osjećam… van svega… kao da me netko katapultirao s Marsa.
Znate ono: dođete doma s posla, iza vas je još jedan naporan i koma dan i jedva ste dočekali doći doma i uzeti kistić u ruke… a bitumen je već odavno pred očima i u mislima… ali ništa! Bez ideje! Ništa se ne događa, tražite, kopate, slino se trudite, ali jednostavno ne ide… Za ovo nemam „dobru“ salvetu, treba mi drugačija kutija… čak je i savršeni print Rosine ostao po strani i čeka „bolje dane“! Halo??? Što se to događa? Već sam se i zabrinula! Ajde još ova kriza na osobnoj razini…. Ali ova kreativna?

Sinoć mi je konačno „zabljesnulo“ pred očima. Čim sam ju vidjela, odmah mi je ta salvetica zapela za oko, jednostavno mi je sjela na prvu. A što mogu kad jednostavno obožavam te „country“ motive i ne mogu im odoljeti! Salvetica je tu, a sve ostalo je samo priča.
Malo čipke na poklopcu, malo čipke sa strane, salvetica gore… pa šmirglanje za nježan starinski štih… pa krpice, te divne country krpice u kombinaciji s čipkom tako podsjećaju na one prekrasne starinske stolnjake u prirodi na pikniku. U nedostatku crvene čipke, poslužila je obična bijela, samo je ofarbana crvenim akrilom. Već zamišljam tople kiflice ili možda domaći topli kruh s maslacem… (a baš sam gladna!)…

I gotova je moja curska, romantiš country kutijica!!! It is so like me!!!

Ja konačno sretna i zadovoljna, tješim se, ajde, bar sam izašla iz jedne (kreativne) krize, kad dođe moj dragi i pita me: „A kaj buš još radila na njoj?“ Sva u čudu gledam ga ja… „Pa gdje je bitumen?“ NE! „A one tvoje točkice?“ NE! „A malo ju zaprljati?“ NE! Meni se sviđa baš takva kakva je!!! „Dobro onda, oprosti, samo sam pitao…“
P.S. Nadam se da će se vama više svidjeti. Ako ništa drugo, barem je jedna kriza iza mene… barem se nadam!









13 komentari on "Jedna nakon krize"

Biljana on 26. studenoga 2010. u 10:16 kaže...

Naravno, da si zadovoljna, tvoja country kutijica je jednostavno preslatkaaaa!!!!
Pusa

Tatjana on 26. studenoga 2010. u 10:21 kaže...

Ma kakva kriza draga moja,kutija je preslatka.A tako nešto slično i meni moj vrli kaže.Zamislo se da je glavni kritičar pa nakon dugog promatranja i mjerkanaj baš i nema što reći.

eda on 26. studenoga 2010. u 10:39 kaže...

Ma baš je šik ovako "skockana"... a čipka je pun pogodak, super se uklopila.. Odlično!!

Radmila kaže...

ma predivna je:nježno country vintage-super

Mare on 26. studenoga 2010. u 11:18 kaže...

savršena!!!!!....
M..

Nena3110 on 26. studenoga 2010. u 11:53 kaže...

Preslatka je kutijica, savršena.
Ja dođem s posla smoždena da mi se ne da raditi ništa, ali zato uživam na blogovima:)

Sandra Z on 26. studenoga 2010. u 14:05 kaže...

Country kutijica je preslatka. Nježna. Ništa dodatno nije trebalo raditi. A vidiš kako je tvoj dragi, uz tebe, naučio tajne zanata. Neka, neka, bude se i on priključio. Joj, to s krizom u kreativnosti svi osjetimo, tu i tamo ... dođu dani kad ne možeš složiti ništa gledljivo, salvete se frču, trgaju .. srećom brzo prođu ...

Majto on 26. studenoga 2010. u 14:19 kaže...

Curke, puno vam hvla na divnih komentarima! Hvala jer ste me sjetile zašto ovo toliko volim, što ste me razveselile u ove moje krizne dane. Velika pusa i zagrljaj svima!!!

Anonimno kaže...

Prekrasna je kutijica. .

Keks on 27. studenoga 2010. u 04:14 kaže...

Baš je lijepa, nježna. Da, i meni su super ovi "kockasti" uzorci na materijalu, baš kao starinski stolnjaci.

Anonimno kaže...

Prekrasna Majto!!!
Bravoo za ideju i izradu!

Pusa.

Izzy on 5. prosinca 2010. u 02:16 kaže...

Preslatko! Posebno mi se sviđa detalj za karo čipko-trakicom! I unutrašnjost priča svoju priču... Super! :)

Meral Sanatevi on 12. siječnja 2011. u 12:14 kaže...

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR..MERAL...TÜRKİYE...

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal