For someone special

Kroz naš život prođu i prolaze mnogi ljudi. Nekima ne zapamtimo ni ime, neki su dio našeg života jer tako „mora biti“, neki su nam u određenom razdoblju života nezamjenjivi, no s vremenom nas putevi odvedu u drugom smjeru pa se na kraju pitamo :“Što mi je to trebalo?“… nekada se čak i pokušavamo sjetiti što je bilo tako posebno i kuda je sve to nestalo.

Postoje ljudi koji u naš život uđu iznenada, kada to najmanje očekujemo, a ostaju tu zauvijek.
Postoje ljudi kojima znamo samo ime i još par nevažnih sitnica, a tako su nam dragi… i posebni, na jedan i nama samima neobjašnjiv način. Možda se nikada i nećemo bolje upoznati, možda se nikada i nećemo družiti, možda ćemo zauvijek biti samo poznanici… a oni će zauvijek biti TU, promijeniti nas kao osobe, otvoriti nam nove svjetove i poglede, naučiti nas novim stvarima o kojima smo mislili da znamo apsolutno sve… ohrabriti nas da budemo to što jesmo i sa sobom donijeti tisućiti dio naše životne slagalice koji je nedostajao.

Ovo je za jednu posebnu osobicu koja to ne zna…








9 komentari on "For someone special"

MICE TORBICE on 16. studenoga 2010. u 09:33 kaže...

Sva sam se raznježila...šmrccccccccc!!
I osobica i kutijica i ti ste NAJPOSEBNIJI...

Anonimno kaže...

Prekrasan post i škrinjica!!!
I ja bi jednu ovakvu, izgleda kao orginalan Šestinski motiv, bravoo!

veliki pozdrav.

Keks on 16. studenoga 2010. u 11:49 kaže...

Prekrasna je kutijica, licitari su tvoj zaštititni znak :) Tako si lijepo to napisala, zaista ima ljudi koji uđu u naše živote i dodaju ono nešto, pa čak ako su i samo "u prolazu", uvijek ih se sjetiš s veseljem.

Biljana on 16. studenoga 2010. u 12:14 kaže...

Lijep post, a licitarska kutijica carobna:))

Unknown on 16. studenoga 2010. u 12:25 kaže...

Ljube moja, čitam ovaj post, gledam svoju prekrasnu kutijicu i samo su mi suzice krenule. Baš ti hvala na ovim prelijepim riječima. P.s. svima koju pišu i čitaju komentare na ovaj post želim reći kako je kutijica tisuću puta ljepša u živo. Evo je ispred mene, sjedi na polici, gleda me i volimo se. Tvoja posebna osobica ti je neizmjerno zahvalna na svakoj žutoj, zelenoj i bijeloj točkici koju si nacrtala na ovoj kutijici a potočkala si i moje liličasto srce. Pusa!

Tatjana on 16. studenoga 2010. u 23:04 kaže...

Aaaaa,kako je to lijepo,i post i kutija,i posveta,i ti koja si se osvrnula...

eda on 17. studenoga 2010. u 11:45 kaže...

Predivan post, puno nam govori o tebi kao osobi, i predivna kutijica... baš si pravo "licitarsko srce"...

Nena3110 on 18. studenoga 2010. u 11:56 kaže...

Savršena je:)

LadyA on 21. studenoga 2010. u 02:33 kaže...

wooow!!
Oduševljena sam ovom tvojom kutijom,
zaista je savršena!
PUSA VELIKA

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal