Moja prva nagrada!









Stigla je moja prva nagrada!!! U početku sam mislila da je to neka zabuna, zapravo bila sam sigurna u to, ali kada sam shvatila da se to zaista događa mojoj sreći nije bilo kraja! Da sreća bude još veća nagradu mi je proslijedila Ivana, a njezin blog Kek's made jedan mi je od nadražih.

Dakle ovako, zadatak je odgovoriti na nekoliko pitanja i nagradu proslijediti dalje!


1. Zašto si stvorila blog?

Ideja o stvaranju bloga dogodila se spontano, ali je realizacija te ideje jako dugo trajala, što zbog mog neznanja da sama napravim blog, što zbog moje neodlučnosti. Ovim putem želim se zahvaliti Tei koja je realizirala tu moju blog ideju i bez koje mog blogeka ne bi bilo. A zašto? Zbog razmjene iskustava, ideja, savjeta i mišljenja!


2. Koju vrstu blogova čitaš?

Uglavnom čitam kreativne blogove, tematika nije važna.


3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

Gotovo nikada se ne šminkam i nemam neku marku dekorativne kozmetike koju posebno preferiram. Prije bi se moglo reći da zbog jako osjetljive kože lica koristim medicinsku kozmetiku, a za posebne prigode šminkanje prepuštam stručnjaku.


4. A odjeće?

Volim otkačenu odjeću atipičnih krojeva i apsolutni broj jedan u svijetu odjeće za mene je Desigual. Često zavirim i u Miss Selfridge je volim ženstveni retro stil. Mašnice, volani, cvjetići… that's me!!!


5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

Možda sjajilo za usne… još ako je voćnog okusa i ako miriši… mmmm….


6. Koju boju najviše voliš!

Volim ih sve, apsolutno sve, ali ako moram neke izdvojiti, moji favoriti su ljubičasta i zelena.


7. Tvoj parfem?

Trenutno Armani Code,a inače preferiram Bvlgari parfeme (za mene siguran izbor).


8. Koji film najviše voliš?

Hm, da li odgovoriti na ovo pitanje ili ne? Ja sam jedna emotivna (blago rečeno!), beskrajno romantična, nježna i nostalgična dušica pa i nije teško za pretpostaviti kakve filmove najviše volim… ljubavne. Znam, sada će mnogi od vas kolutati očima, a što mogu, to sam ja! Moja tri najdraža filma : „The story of us“ (monolog M. Pfeiffer na kraju filma o djevojci s kacigom na koji se i frajer kao što je B. Willis gotovo rasplače, životna priča puna detalja)

„When a man loves a woman“ (A. Garcia, treba li još nešto?)

„Titanic“ (ovdje bolje da ništa ne komentiram!)


9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Moja životna želja je Afrika, putovanje u Keniju! Fascinira me taj kontinent s tisuću lica i naličja, toliko bogat i siromašan u isto vrijeme. A ja kao nesuđeni zoolog i ljubitelj divljih mačaka u Africi… sanjam o tome! Trebam li spomenuti Masai ratnike? Moj avanturistički duh nikada ne miruje!

Toliko od mene, još jednom hvala Ivani da divnoj nagradi koju ja dalje prosljeđujem:

1. Hobby Chic

2. Mice Torbice

3. Biljana Shabby

4. Mare

5. Art Drops

6. I naravno Ivani (Kek's made) od koje sam nagradu i dobila! Hvala!

6 komentari on "Moja prva nagrada!"

Keks on 9. studenoga 2010. u 23:11 kaže...

Joj pa ni ti se ne šminkaš! već sam mislila da sam ja jedina ženska osoba na svijetu koja nema barem jedan komadić šminke kod kuće, a kist za rumenilo koristi za čišćenje tastature :) Hvala ti na nagradi, kako sam DZ već napravila, samo ću uživati gledajući je. I hvala ti što voliš moj blog :)

Martina on 10. studenoga 2010. u 01:33 kaže...

Zar te tek sad upoznajem??? Pa ti si takva jednostavna curica, hvala na ovom blogu, jer tek sad upoznajem pravu tebe, finu i nježnu dušicu; tamo gdje smo, nemamo baš uvjete za to, i zato još jednom, hvala ti! Čestitam na nagradi i ponosna sam na tebe. Kiss

Biljana on 10. studenoga 2010. u 11:18 kaže...

Cestitam i zahvaljujem na nagradi:))
Pusa

MICE TORBICE on 10. studenoga 2010. u 20:56 kaže...

Dražesna hvala puno na nagradici,a mačkasta kutijica me je PREEODUŠEVILA!!!

Deni on 14. studenoga 2010. u 12:23 kaže...

Olá que belos trabalhos,parabéns,abraços!!!

Ana kaže...

Cestitam na nagradi!!! Bit ce toga jos, u to sam sigurna!!! :o)

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal