„Ogledalo, ogledalce moje…“

Ogledalo, ogledalce moje, najljepši na svijetu tko je? Ali u ovom mom, odnosno njenom slučaju pitanje bi glasilo: „Ogledalo, ogledalce moje, tako poseban na svijetu tko je?“

Zašto ona? Zato što je ona moja Nela i zato što ju neopisivo volim! A zašto ogledalo?

Razmišljala sam dugo, razmišljala i ništa mi se nije činilo dovoljno dobro. I onda mi je sinula ideja. Što svaka žena radi svaki puta neposredno prije nego što izađe iz stana ili kuće, pa čak i ona koja tvrdi da joj nije stalo do toga kako izgleda? Baci zadnji pogled u ogledalo i provjerava da li je sve na svome mjestu. Odlučila sam da će biti ogledalo. Ali kakvo ogledalo? Ona je klasika, a ja sam sve samo ne klasika. Htjela sam da bude neobično i čudno i da podsjeća na mene. Pomalo dječje, luckasto i slatko. U ovu salvetu sam se zaljubila na prvi pogled! Ideja o žličici dogodila se nenadano, zapravo sam bila jako razočarana što nisam našla ovako male vilice. Žličica je za sobom povukla ubrus. Ali kako napraviti ubrus? Žutica, akrilna boja, čipka i šablona, igra iglicom i koncem. Na kraju zakrpica s natpisom…

I sad si razmišljam… odlazim iz kuće, bacam zadnji pogled u ogledalo i nisam zadovoljna svojom frizurom… ali ove tortice su fine, fine, jako fine i izazivaju pozitivne emocije i misli… a svi volimo slatke tortice… kao što ja volim NJU… i kao što sama pomisao na nju baca osmijeh na moje lice, pa čak i onda kada sam najtužnija… nadam se da će se i ONA tako osjećati svaki puta kada se pogleda u ovo ogledalo… i shvatiti koliko je dragocjena, jedinstvena i posebna… i koliko JU volim…
JER NAJVAŽNIJE JE…

Marta zvana Medo














20 komentari on "„Ogledalo, ogledalce moje…“"

Sanja on 19. srpnja 2011. u 15:12 kaže...

Draga moja, ti si jedna luckasta zaigrana djevojčica i zauvijek ćeš takva ostati, a tvoja zaigranost uvijek stvori neko novo slatko iznenađenje, pa tako i sada!
Sve što si htjela postići radeći ovo ogledalo za Nelu, postigla si! Slatko, luckasto, savršeno za gledanje non-stop! Žličica s mašnicom je savršen dodatak! Jako mi se sviđa!
Pusa

Prirodna on 19. srpnja 2011. u 15:27 kaže...

ajmeeeeeeeeeeeeee, cupcakes ogledalce, ma gdje si samo nabavila tu salvetu, preeeeeeeeeeeeeeeeeeeesčatko, žličica u ubrusić :) :)

Unknown on 19. srpnja 2011. u 22:44 kaže...

U skoro svakom tvom pisanju stoji....nisam htela klasicno, vec neobicno-moje i rodila se ideja.Da li su to neke carobne reci, kao ono Sezame otvori se, pa uletis u pecinu prepunu cupovima ne zlata, vec ideja.Sve ti to tako prosto i jednostavno.A savrseno.Ideja koja me je odusevila i po meni spada u Top 10.

Mare on 19. srpnja 2011. u 22:51 kaže...

ja bih ovo!!!!!.....ovo bi meni bilo dijetno ogledalo,kad sam gladna pogledam ove delicije,pogledam sebe i kažem si no no:)))....
genijelno je,ubrusić je fantazija a i natpus na žutici:)).....kako si ga napravila?....
ti ne bi bila ti kad ne bi sve do zadnjeg detalja odradila tako da i pozadina ogledala nimalo ne zaostaje:)).....baš tražim oveko manje čipkaste podloške ali nema ih tu:(...

Majto on 20. srpnja 2011. u 00:19 kaže...

Vesela sam, vesela, baš su me razveselili vaši slatki komentari! Sanja, hvala ti što misliš da sam djevojčica jer ja to i želim ostati, zauvijek!
Medena, kao i tvoj ime i tvoj komentar je medeni, premedeni! Aleks, ne znam da li su to moje čarobne riječi, ali jednostavno izviru iz mene, a valjda zato što sam i sama neobična. Mare, natpis na žutici je apliciran uz pomoć šablonu, kao i na drvetu. Ići ću u grad i ako nađem podloške kupujem ih za tebe! P.S. i ja sam ih tražila skoro dva mjeseca i onda slučajno nabasala na njih. Drži fige da ih nađem, ali znam gdje ih ima, pa ću ih pitati kada stižu. Veeelika slatka tortičasta pusa svima :-)))

huana on 20. srpnja 2011. u 00:40 kaže...

Nekome dijetalno,nekome ogledalo za otvaranje apetita :-) Mene salvetiva i žličica naprosto mame na kušanje! Preslatko!

Unique Hrebina on 20. srpnja 2011. u 00:45 kaže...

ova žličica sa strane mi je odlična... preeeedobro :)

Lilly... on 20. srpnja 2011. u 01:10 kaže...

Ajme, kako je dobro! Gle, ja da ovo imam doma ne bi se micala od ogledala! Imam ono obično (i ovak me ukućani zafrkavaju da "stalno patim ogledalo") onda ne znam kako bi bilo da nešto ovakvog imam na zidu! :D Super je! Za razliku od Mare, ja b vjerojatno dobila želju za slatkim prije nego odustala! :)) Pusa!

Olija on 20. srpnja 2011. u 01:22 kaže...

Ajmeee preslatko...i žličica i ubrusić i sve, Baš mi se sviđa :)

Karmen on 20. srpnja 2011. u 02:09 kaže...

Meni je ovo PREDOBRO. Zaista, čak najljepše tvoje remekdjelo jer to zaista i je. Sve - od ideje do realizacije!

Suzana on 20. srpnja 2011. u 02:29 kaže...

Dakle,svaka čast na svemu od ideje do izvedbe. Gledam ogledalce po peti puta i divim se ispočetka svim detaljima. Meni bi to bilo ogledalo inspiracije .........divno,divno.....:):):)

Anonimno kaže...

Predivno izgleda i ja ju volim!!!!

Radmila kaže...

Koja super ideja,staviti kolačić,žličicu i salvetu na ogledalo-LUDOOOOOO DOOOOOBROOOOO,Nela je sretnica!!!!!

Tatjana on 20. srpnja 2011. u 06:14 kaže...

Preslatko,a može poslužiti i kao poseban dekorativni pladanj za kolače koji se serviraju na ogledalu!!!Salvetica sa čipkom je fantastičan detalj!

eda on 20. srpnja 2011. u 08:11 kaže...

Vidim da su se sve cure raspametile na ovo ogledalce, gledam ga i proučavam nekoliko minuta i što reći nego - fantastično!!! Bravo za ideju i bravo za realizaciju, nadam se da je Nela svjesna koliko ljubomornih duša sa čežnjom gleda u njezino slatko ogledalo:))

VolimBoje on 20. srpnja 2011. u 11:45 kaže...

ajme šta je cakano, ma jel to prava žlica?:))neodoljivo!

zrinkabk on 20. srpnja 2011. u 21:17 kaže...

Super ti je ideja, zaista neobično posebno :-) salveta je odlična, nisam ju nigdje vidjela....mrak su detalji!!!

Unknown on 21. srpnja 2011. u 02:42 kaže...

ma sjajno je! skroz originalno sa kašičicom i svime... odlična ideja!

J on 21. srpnja 2011. u 08:50 kaže...

Veoma lep blog! :)

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

A M A R A D I on 27. srpnja 2011. u 11:30 kaže...

Nice work! Like it!:))

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal