It's my B-day!!!




28 godina je iza mene! Ne zamaram se uopće brojkama jer se još uvijek smatram mladom koja stigne još puno toga u životu. Ali uvijek mi nekako rođendan teško pada. Teško je objasniti zašto, ali jednostavno ga ne volim i obično jedva čekam da prođe. A još nekoliko minuta i ode, ha, ha! I dok udobno sjedim u klimatiziranom dnevnom boravku u kožnom naslonjaču ne mogu reći da ne razmišljam o toj brojci 28… što će mi ona donijeti, što će se promijeniti… a kako sam ja osoba koja vrlo često razmišlja o smislu života i zamara se drugim teškim temama, na pod ispred sebe sam poput malene djevojčice poslagala sve poklončiće koje sam ove godine dobila.. i svaki mi je toliko poseban i drag… i gledajući svakoga od njih zamišljam drage ljude i razne situacije, prisjećam se nekih posebnih mi događaja i smiješak se jednostavno sam pojavi na mome licu… ne zbog poklona naravno, već zbog svega onoga što oni znače. A kad smo već kod poklona…
Znam da će se on vjerojatno ljutiti, ali ja sam toliko sretna da ovo moram podijeliti s vama! Sinoć, nakon obiteljskog druženja viče moj dragi iz kupaone: „Tinčica, daj mi molim te donesi čisti ručnik!“. I dok sam se ja tako sva ponosna i sretna prešetavala po stanu s novom Desigual torbicom, otvorim ormar gdje stoje ručnici, kad ono PAFF!!! Neka vrečica, s ružicama! Moj dragi i dalje viče iz kupaone: „To ti je da mašina za šivanje nebu sama!“. A ja u transu! Imam najboljeg mužeka na svijetu, znam!!!
Ove godine dobila sam puno kreativnih poklončića što me najviše veseli, pa ajmo redom:










Hm, nije loše započela ova moja 28. godina, zar ne? JUPIIIIII!!!

17 komentari on "It's my B-day!!!"

arba on 16. srpnja 2011. u 15:21 kaže...

Sretan rođendan draga!!Divne poklone si dobila, uživaj u stvaranju, uživaj u životu i uživaj u rođendanima!
Velika pusa!

Anonimno kaže...

Martina sretan ti rođendan želim. .predivne poklone si dobila. .bit će kreativnih radova. .pozdrav.

Suzana on 16. srpnja 2011. u 23:05 kaže...

Sreran rođendan draga! Uživaj u kreativnosti,životu,mužu i što manje misli na "ozbiljne teme". BTW priča je kao moja iz veljače...

Izzy on 17. srpnja 2011. u 00:06 kaže...

Sretan rođendan s malim zakašnjenjem! Nakon ovakvih poklona doista ne znam kako možeš reći da ne voliš rođendane?!?! :)

Mare on 17. srpnja 2011. u 00:33 kaže...

sretan rođendan djevojčice!!!!...želim ti da svakog narednog dana pronađeš bar jednu sitnicu koja će te učiniti sretnom:)))....i sve tako do bar 82 rođendana:))....nakon toga možeš početi grintati:)).....
a mužek?.....čisti genijalac:)))....
pusa:))...
M

Anonimno kaže...

Sretan ti rođendan od srca!!! Predivne si poklone dobila i nadam se da ćeš uživati u njima. Sad imaš godina kao i ja i ovo su najjjjljepše godine, zato uživaj!!! Hahhah...pusa i još jednom sve najjjjbolje!!!

Lilly... on 17. srpnja 2011. u 02:23 kaže...

Aaaaaaaa, koliko lijepih poklona! Draga moja, sretan ti rođendan i sve najbolje ti želim! :)) Bitno je kako se osjećaš.... tko još mari za brojke? :D Pusa!

Sanja on 17. srpnja 2011. u 02:46 kaže...

Poklončići??? Ovo su poklonetine!!! Haha valjda se tak kaže! Uživaj radeći s njima!
Pa Tinčica draga, sretan ti rođendan i puno lijepih želja!
Cmok, cmok!
ps. ...i meni je teško objasniti zašto, al ne volim rođendane, a pogotovo ne svoj i uvijek jedva čekam da prođe taj dan

Unknown on 17. srpnja 2011. u 03:11 kaže...

Želim ti sretan rođendan. Dobila si savršene poklone i imaš zašto biti sretna. Kad sve poklone uposliš imaćeš manje vremena za teške teme :)

Goge on 17. srpnja 2011. u 04:13 kaže...

sretan rodjendan. kakve si samo poklone dobila trebala bi se veseliti svakom rodjendanu. 28, pih sitnica. Zapamti: Život počinje s 40. pusa.

Unknown on 17. srpnja 2011. u 04:54 kaže...

Draga moja , srecan rodjendan i da ti sve zelje ispune zelim ti od srca.Nasa mladost (starost) je u nasoj glavi, a ne u telu.Godine ne brojim, vec ih nizem kao dragocene bisere i svaka je obelezena, najmanje jednim vaznim dogadjajem.Svaka nam je godina data, a nase je sta cemo u nju uneti i upisati.Tako bar ja mislim.Iz duse znam, da ces ove poklone, koji su divni, maksimalno iskoristiti u svom kreativnom radu.Srecno ti bilo!!!!!!

Olija on 17. srpnja 2011. u 08:10 kaže...

Sretan rođendaan! :)
Želim ti još puno inspirativnih dana koje će završit nekim kreativnim komadom!
Pusa :)
Pozdrav

Sandra on 17. srpnja 2011. u 13:14 kaže...

Sretan ti rođendan, pokloni su odlični:)))

Nena3110 on 17. srpnja 2011. u 13:25 kaže...

Srećan rođendan!

Biljana on 17. srpnja 2011. u 14:27 kaže...

Sretan rockas!
Pusa

Karmen on 18. srpnja 2011. u 01:24 kaže...

Sretan ti rođendan s lijepim željama za budućnost. Poklone si već dobila i to za poželjeti svakoj kreativki. Stoga uživaj i ne zamaraj se. 28 godina ti je ...tek!

Marina on 18. srpnja 2011. u 11:51 kaže...

Ma vrhunski je započela! Sretan rođendan i od mene!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal