„ Za jednu djevojčicu vilu“

Ne znam da li je u tijeku neki baby boom, ali jako sam sretna zbog toga jer je ovo bila prva u nizu baby kutijica koje sam radila u posljednje vrijeme. Ovo je bila mislim prva, a nakon toga ih je uslijedilo pet ili šest. I to uglavnom djevojčica! A ima li što ljepše nego raditi kutijicu za malenu djevojčicu?!
 
Obožavam raditi kutijice za malene djevojčice! Tu se nekako najlakše pronađem i mogu ih „điđati“ do mile volje! Ne znam s kojim osjećajem bih to usporedila, jednostavno se utopim i stopim sa svakom djevojčasto-točkastom kutijicom… a ovu mi je bio poseban gušt raditi budući da se djevojčica zove Mila, a upravo to ime jedno je od meni najdražih za danas-sutra moju djevojčicu. Tako je nekako nježno, toplo i puno miline…
Ovog puta imala sam zadani motiv budući da se naručiteljica raspametila kad je vidjela ovu salvetu. Moram priznati da sam u početku bila malo skeptična i u prvi mah mi se ova salveta činila nekako tako običnom i već puno puta viđenom. U isto vrijeme bojala sam se kako ću središnji dio salvete stopiti s podlogom budući da je središnji dio salvete s ovom vilom totalno drugačijeg oblika od kutijice. Uz malo truda i toniranja… i podloga ničim ne odaje da nije dio salvete.
Gledajući ju tako veselu, nasmijanu, rasplesanu i gotovo čarobnu kao da sam razumjela baš sve što mi je ova malena vila govorila. A vi?
Nadam se da još uvijek vjerujete u malene vile i njihove čarolije! Ja svakako DA i to ZAUVIJEK!!!
 

 
 
 
 

0 komentari on "„ Za jednu djevojčicu vilu“"

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal