„Izgubljena u pošti“

Što znam o njoj?
Ime i prezime i još par nevažnih sitnica.

Što ona zna o meni?
Isto toliko, ako ne još i manje.

Barem sam tako mislila… sve do jednog dana, dana u kojem je jedan običan usputni zagrljaj promijenio sve, jer je bio posve neočekivan i jer sam ga možda upravo tada najviše trebala… a dobila sam ga on onoga od koga sam to najmanje očekivala.
A da li je bio „slučajan“? Na to pitanje nikada neću saznati odgovor. Nadam se da nije bio slučajan… a ako je i bio slučajan, ostao je značajan… barem za mene…

Ova kutijica nikako da nađe svoj put, leži izgubljena negdje u pošti… a trebala je biti rođendansko iznenađenje… Hoće li joj se svidjeti? Mislim da ne, nije njen stil, a za to sam kriva ja. Mogla sam igrati na sigurno, napraviti nešto klasično… ali kad ja nisam klasična, a htjela sam da ova kutijica bude upečatljiva, neobična, da podsjeća na mene… možda joj se neće svidjeti, možda u njoj neće držati čak niti gumice koje stavljamo na vrećice za zamrzavanje… ali to nije niti važno, zar ne? Važan je razlog zbog kojeg je nastala… nadam se da će ga ona prepoznati.









11 komentari on "„Izgubljena u pošti“"

Keks on 3. siječnja 2011. u 11:07 kaže...

Prekrasna je kutijica! Boje su mrak! Donji dio si radila sa šablonicama? A što piše unutra? ne vidim sve pročitati. A gle mene, 100 pitanja, a kad mi je svaki detalj prekrasan :)

Marija on 3. siječnja 2011. u 12:52 kaže...

Ajme, predivno nešto, melem za oči... Moram priznati da dugo nisam vidjela nešto ovako ilustrativno i tako lijepo i razigrano osmišljeno...U istoj kombinaciji boja sam dobila kutijicu u svom prvom (božićnom) swapu baš od Izzy...
Jako mi se sviđa dimenzionalnost na poklopcu i prijelazi na donjem dijelu i kako su se stopile šablone s natpisom i baš sve...Citat je rađen transferom ili nekako drukčije?

Pretpostavljam da unutra piše što i na vanjskoj strani pa evo i u originalu jer sam oduševljena izvedbom :)
"On ne voit bien qu'avec le coeur,
L'essentiel est invisible pour les yeux."

Sandra Z on 3. siječnja 2011. u 13:27 kaže...

Kutijica je prekrasna. Zašto da se držiš klasike. Radi po osjećaju i kako ti srce nalaže, uvijek, i nečeš moći pogriješiti :)) Lijep pozdrav.

Majto on 3. siječnja 2011. u 14:11 kaže...

Hvala cure na divnim komentarima!!! Jako me vesele vaši pozitivni komentari, osobito kada radim nešto totalno "u svom stilu".
Ivana: da, donji dio je rađen sa šablonicama, sa dvije vrste šablonica. U prvom sloju nakon nanošenja osnovne boje jedna vrsta šablonica, pa šmirglanje (da se malo vide, kao neka stara tapeta), pa na sve to druga vrsta šablonice koja se malo jače vidi. Izvana i na bočnim stranicama kutijice unutra piše :"Bitno je očima nevidljivo, samo se srcem dobro vidi".
Marija: slova, odnosno natpis izvana nije rađen transfer tehnikom, već šablonicama, posebno napravljenim za ovu kutijicu.
Šaljem veliku pusu svima!!!

Keks on 3. siječnja 2011. u 15:46 kaže...

Opet sam se došla malo diviti :)

Majto on 3. siječnja 2011. u 16:36 kaže...

Samo ti meni dođi! Ja te uvijek rado čekam i očekujem :-)))

Lilly... on 4. siječnja 2011. u 00:22 kaže...

Divna je! tekst, srečeko i svilene žabice dobitna su kombinacija! I ja bih bila mala princezaaaaaaaaaa! :)))))

eda on 4. siječnja 2011. u 00:35 kaže...

I ja sam, blago rečeno, oduševljena!! Fantastična, neobična, vesela, vilinska, rađena s ljubavlju... sigurna sam da će je vlasnica čuvati kao malo blago...

Tatjana on 4. siječnja 2011. u 01:11 kaže...

Posebna je skroz-naskroz.Uostalom kao i sve tvoje kutije!Ova kao da je izašla iz nekog kazališta!

Biljana on 4. siječnja 2011. u 08:28 kaže...

Kutijica ti je kao bombon, preslatka je:)
Pusa

Radmila kaže...

Kutijica je božanstvena,kome se nebi svidjela.Nadam se da će doći gdje je namijenjena i sigurno s oduševljenjem dočekana

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal