''Christmas Swap'' (part two)

Nakon svog prvog swapa, sada i službeno mogu reći da obožavam swapove!!! Izlet u nepoznato, ne znaš što možeš očekivati… moglo bi se reći kreativni izlet u nepoznato, osobito ako ne poznaješ svog swap partnera kao ja. Do ovog swapa moja swap partnerica i ja nismo se poznavale, nismo znale apsolutno ništa jedna o drugoj, nismo čak ni ovim virtualnim putem bile u kontaktu. Time je izazov bio još veći! Napraviti nešto za nekoga… ali što? Mala ptičica mi je na uho šapnula da se mojoj swap partnerici Rockgranny sviđaju licitari… sviđaju licitari??? A meni kada su licitari u pitanju nije potrebno dva puta reći… sve drugo je samo priča. Paketić je uspješno stigao na pravu adresu, pa vam sada mogu otkriti što se skrivalo u vrećici: licitar škrinjica, ukrasi za bor… i trebala je biti i čokolada, ali kako je moj dragi slao paketić, zaboravio je kupiti čokoladu, pa je tako Rockgranny ostala bez čokolade… šmrc…










Nestrpljiva poput malog djeteta, dočekala sam i ja svoj paketić,a njegov sadržaj me je oduševio! Prekrasna šivana čizmica s mašnicom i zvončekom, mini podmetač sav u patchworku, puno prekrasnih salveta, country cvjetić magnetić s držaćem za sliku (a znate koliko ja volim country motive) i šećer na kraju, starinski vintage crveno-bijeli slatki štapić… mmmm, a njega sigurno neću pojesti! Uživajte u slikama,a ja se još jednom želim zahvaliti svojoj partnerici Rockgranny na prekrasnom poklonu!!!

Tko i kada organizira idući swap?










8 komentari on "''Christmas Swap'' (part two)"

Nena3110 on 29. prosinca 2010. u 13:19 kaže...

Savršeno uspeo swap, divni radovi!
žalim što ja ne stižem redovno da pretim, pa zakasnim za prijavljivanje, možda je zato sigurnije da ja organizujem sledeći, samo da se odmorite od ovoga.

Sandra Z on 29. prosinca 2010. u 13:20 kaže...

Ove tvoje kutije su mi neodoljive! da znaš! Gledam ove darove što ste razmijenile i mislim si da je ovo swapiranje zaista prava uživancija ... za sve sudionike :))
Lijepi i veliki pozdrav :))

arba on 29. prosinca 2010. u 15:10 kaže...

Doista si prekrsno uredila škrinjicu.Prekrasni radovi s jedne i druge strane!
Pozdrav!

Tatjana on 30. prosinca 2010. u 01:08 kaže...

Joj,kako je sve divno!Mislim da sam ove poklone već komentirala,i kod tebe i kod njih,ali nema veze.Stvarno su prekrasni!

Biljana on 30. prosinca 2010. u 03:42 kaže...

Prekrasni darovi, ali tvoja licitarska kutijica je jednostavno SAVRSENA, spoj tradicije, kreativnosti i ljepote:)
Svaka cast Martina!!!
Pusa

Majto on 30. prosinca 2010. u 05:05 kaže...

Drage moje, hvala vam na divnim komentarima! A kad ja jako volim licitare, a to već znate, zar ne? Pusa svima!!!

Keks on 30. prosinca 2010. u 07:48 kaže...

Divni pokloni! Kutijica kao i uvijek preslatka. I mene je odmah zapeo za oko ovaj country cvijetić :))

Sanja on 30. prosinca 2010. u 10:08 kaže...

Zahvaljujući swapu i Rockgranny otkrila sam tvoj super blog koji me odmah osvojio svojim razigranim dizajnom, kao i tvojim prekrasnim radovima!
Pratim te sa zanimanjem!
Tvoja kutijica je otišla i prave ruke...podsjeća na ukrašena licitarska srca i stvarno je fenomenalna!!! Bravo!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal