''Nagradna radionica''

Već odavno ne vjerujem u nagradne igre. Zašto? Zato što do sada nikada u životu nisam ništa osvojila niti na jednoj nagradnoj igri, čak ni onda kada je sudjelovanjem nagrada osigurana. Sjećam se jedne nagradne igre u kojoj sam sudjelovala još kao djevojčica čitajući jedan dječji časopis, trebalo je odgovoriti na pitanje i poslati odgovor, a nagrada su bile za ono vrijeme precool šljokaste curske naljepnice za knjige. Naljepnice su osvojile sve moje prijateljice kojima sam rekla za nagradnu igru i šapnula odgovor, a ja… mama je bezuspješno tražila šljokaste naljepnice po gradu. Slično je bilo i sa medo Lino kalendarima i raznim sličicama.

Jedan dan sam na FB profilu svog omiljenog hobby dućana pročitala pravila za sudjelovanje u nagradnoj igri, a nagrada je bila sudjelovanje na posljednjoj ovogodišnjoj kreativnoj radionici. Odgovor sam znala (ha, ha) i mozgala si ja da li da pošaljem mail… na kraju sam ga poslala i… BINGO!!! Možete li si zamisliti moje oduševljenje kada sam dobila odgovor: „Čestitam Martina, osvojili ste nagradu…“ Moja prva osvojena nagrada u životu! Osjećala sam se kao da sam na krovu svijeta! Znate ono, kada vam se dogodi nešto posve neočekivano i pogodi vas „ravno u žicu“… kao vaša najdraža pjesma koju nitko ne zna i koju nakon pet godina čujete na radiju… tako je meni sjela ova nagrada nakon svih šokova i stresova koje sam doživjela u posljednje vrijeme.

Što da vam kažem? Na radionici je bilo fantastično! A kako može biti osim fantastično s našom dragom Teicom??? Dobili smo slikarsko platno i svatko je mogao birati što će raditi, koju tehniku, koji materijal će koristiti… a Teica je spremno otvorila svoj kredenc, a znate da tamo ima svega!!! Ja sam izabrala transfer, do sada sam samo čula o njemu i čitala razne postove, rodila se još jedan moja „fiks“ ideja, pa da probamo…

Oduševio me transfer! Znam, nije dobro izveden, nije po PS-u i pravilima, aplikacija ne bi smjela biti izgrebana… sve je to meni Teica objasnila, ali ja volim izgrebano, volim starinsko i pohabano, a to znači da su Teini i moji noktići imali puno posla,a konačnim rezultatom sam oduševljena, bez obzira na to što drugi mislili o tome!

P.S. Znate zašto mi je još ova nagradica tako posebna? Upoznala sam naše drage blogerice Sandru Z. (
Tres Chic) i Ivanu (Kek's made)… čudan osjećaj, prvi susret, a kao da ih poznajem već godinama… Girls, you are the best!!!

I za kraj, jedna sličica moje „Transfer Lady“ koja čeka svoj završetak, dašak glamura i prošlih vremena. Ima tko kakvu ideju? (hm, koliko teksta za samo jednu sliku?)

Hvala
NB HOBBY&ART-u na prekrasnoj nagradi, hvala TEICI na… SVEMU!!!

12 komentari on "''Nagradna radionica''"

Keks on 31. prosinca 2010. u 06:25 kaže...

Mrak je ispalo, meni se isto sviđa što je izgrebana, izgleda kao da baš tako treba biti :) Sva sreća da sam se našla tamo i da smo se napokon upoznale!

A ideja za finish...pa znaš da bih je ja odmah obukla u scrap :) malo starinskih cvijetića, čipke..sve u crno bijeloj verziji i s malo patine za vintage look.
Draga želim ti sve najljepše u Novoj, tebi i tvojoj obitelji!

Tatjana on 31. prosinca 2010. u 06:39 kaže...

Joj,kako je to dobro!
Ma ja bih to u onaj okvir,kičasti,u kakav su se nekada gobleni uokviravali.

Sandra Z on 31. prosinca 2010. u 07:32 kaže...

Ha-ha, baš je bilo ludo naći se na zadnjoj, NBHrt radionici iznenađenja. Jako mi je bilo drago što sam te upoznala, a nisam imala pojma da bi to moglo biti. Joj, što volim takva iznenađenja.
Tvoja Diva je ispala fenomenalno. Kao one slike u kinima kada je filmska traka sva pohabana pa slikom padaju bijele točkice ... ili sam niska bisera nehajno obješena o jedan kut slike

Lijep pozdrav draga i sve najbolje ti želim u Novoj :))

Hm što bi ja napravila, čipka kao što je Ivana rekla vrlo vjerojatno. Ili samo tamno crvena ruža (više nijansi crvene) od kakve salvete u kutu slike ...

Unknown on 31. prosinca 2010. u 09:53 kaže...

ma nafarbaj ti njoj čubice s crvenom bojom i napravi rojžicu od čipke i zakvači joj za rever! nemre bolje :))))) pusa!

Keks on 31. prosinca 2010. u 11:01 kaže...

Da,da Sandrić, baš je kao snimka iz nekog starog crno-bijelog filma!

Majto on 1. siječnja 2011. u 06:01 kaže...

Teica, čitaš mi misli! Rojžica moja biti!!!

Majto on 1. siječnja 2011. u 08:04 kaže...

P.S. hvala svima na komentarima i idejama!!! hug&kiss

Nena3110 on 1. siječnja 2011. u 11:40 kaže...

Čestitam i tako mi je drago zbog tebe!
što se nagradnih igara tiče i ja sam bila uvek isdte sreće, ali ne treba gubiti nadu, treba verovati.
Trasfer je savršen!

Radmila kaže...

još jednom čestitam.I ja sam se natjecala,nisam se puno nadala,ali kad si ti osvojila radionicu-ko da sam je ja dobila.Transfer je super,ma šta mu još dodala

Majto on 2. siječnja 2011. u 01:51 kaže...

Hvala moja draga Radmila!!! Cmok

Izzy on 2. siječnja 2011. u 11:23 kaže...

Wow, vidjela sam ovo na FBu i baš sam se pitala čije je djelo jer je super ispalo! Svaka čast! Najbolje platno! :)

Tina on 10. veljače 2011. u 13:45 kaže...

transfer je fantastičan!

Objavi komentar

Hvala vam na komentaru! Navratite i kasnije, možda vas razveselim još nekom sitnicom :)

 

Majto's Hemisphere Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal